Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ijshockey tips van briansvo

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel weten speel ik de laatste dagen ijshockey en met succes. Ik pak elke dag alleen de matches die ik zeker weet en met een toelichting erbij. Dat betekent ook dat ik als er geen mooie match is geen tip plaats, of ik plaats een tip en zeg erbij dat ik er niet zo zeker van ben als normaal.
Ik wil beginnen met een startbedrag van 20 euro. In het begin speel ik met een lage inzet, om rustig aan mijn /jullie bankroll op te bouwen. Ik vind het zelf ook ideaal dat ik dan precies kan zien of het winstgevend is of niet.
Reactie's etc. zijn zeker welkom, op dingen die ik kan verbeter of duidelijker moet zeggen, dus zeg het maar.
Wat vinden jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 12-01-2013 10:13 Leden topics
in 12-01-2013 10:13 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mrlankair:
Ziet er weer goed uit Brian! ik ga zeker wat met je mee spelen, alleen 11 verzoek kan je ook het land en de competitie bij de wedstrijden vermelden ik zoek me steeds rot haha

Okee, ja zal ik doen. ;)
Kan je niet bij zoeken intypen dan?
Maar ik zal het doen. ;)
Succes. (y)
0 Vind ik leuk's
ik speel de banker combo mee
0 Vind ik leuk's
Dankjewel!! en jawel bij unibet wel maar als ik hem aan mijn wedstrijden toe wil voegen bij liveuitslagen.nl moet ik alles afzoeken haha
0 Vind ik leuk's
Brian ik speel weer bijna alles mee buiten je full risico combo. Bij Hedemare speel ik HC 0-1 (reguliere speeltijd) en Vikings speel ik ook zo maar dan HC 1-0 voor Vikings.
0 Vind ik leuk's
Okee hunterke super, hopen op succes.
Misschien is dit nog iets 'no risk'combi:
Berlin winst en Bietigheim winst. ;) Me Bankroll van het forum is op dus ik plaats hem niet maar ik speel hem wel. :D
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Betpost:
Bankroll: € 22,45
Openstaande bets:
Inzet single 1: € 5,- --> 5 x 1,70= € 8,50
Inzet Combi 1: € 2,45 --> 2,45 x 3,77= € 9,23 (n)
Inzet Combi 1: € 5,- --> 5 x 2,22= € 11,10 (n)
Nieuwe bets:
Inzet single 1: € 5--> 5 x 1,70= € 8,50
Inzet combi 1: € 2--> 2 x 3,06= € 6,12
Inzet combi 2: € 2--> 2 x 2,89= € 5,78
Inzet combi 3: € 1--> 1 x 6,88= 5 6,88
Nieuwe bankroll: Noppes
Hopen op het beste! Veel vertrouwen in!! (y)
Klote Berlin!
Die zogenoemde 'zekerheidjes' tip ik niet meer vanaf nu alleen nog maar odds boven de 1,65!
Wings staat ondertussen voor met 2-0 en Nydro staat 1-1 gelijk dus die gaan positief!
Hedemora staat 0-1 achter maar was de gene met misnte vertrouwen in maar kan allemaal nog!
Hopen op het beste!
0 Vind ik leuk's
Gelukkig doet Bietigsheim (Voorlopig) en Arlanda (reeds gewonnen) wel wat er verwacht wordt. Dus toch nog 1 combi en 1 single correct.
0 Vind ik leuk's
briansvo:
briansvo:
Betpost:
Bankroll: € 22,45
Openstaande bets:
Inzet single 1: € 5,- --> 5 x 1,70= € 8,50 (n)
Inzet Combi 1: € 2,45 --> 2,45 x 3,77= € 9,23 (n)
Inzet Combi 1: € 5,- --> 5 x 2,22= € 11,10 (n)
Nieuwe bets:
Inzet single 1: € 5--> 5 x 1,70= € 8,50 (y)
Inzet combi 1: € 2--> 2 x 3,06= € 6,12 (y)
Inzet combi 2: € 2--> 2 x 2,89= € 5,78 (n)
Inzet combi 3: € 1--> 1 x 6,88= 5 6,88 (n)
Nieuwe bankroll: € 14,62
Jammer van de rest maar tenminste nog iets goed..
0 Vind ik leuk's
Slovan Ustecti Lvi – Kadan
Vandaag speel Slovan thusi tegen Kadan, ik zie bij deze match zeker Slovan als favoriet.
Ze staan overigens nummer 1 in de vormtabel. Laatste twee thuismatchen wisten ze zeer gemakkelijk te winnen: 4-0 en 5-0 , thuis zijn ze in geweldige vorm ze wisten 5 van de 6 laatste thuismatches te winnen. Ze wonnen zelf van Pisek met de monster score: 10-0!!!!!!
Kadan is uit verre van fantastisch ze wisten maar 2 van de laatste 6 matches te winnen, Kadan wist te winnen van Pisek met 4-1, dat is de ploeg waar Slovan met 10-0 van won! De ploegen speelden 8 keer tegen elkaar, daarvan won Slovan er zeven van, Kadan slecht een. Het doelgemiddelde van Slovan in de vormtabel is 12 punten hoger dan die van Kadan. Hierbij de vorm:
Thuisvorm Slovan: 3-3-3-3-0-3
Uitvorm Kadan: 0-3-0-0-3-0
Tip: Slovan Ustecti Lvi - Kadan 1 1,55
Betpost:
Inzet single 1: € 2,62
Niet al te hoog vanwege lage bankroll op forum. ;)
Succes. (y)
0 Vind ik leuk's
Voor morgen de volgende tips, later op avond waarschijnlijk nog meer..,Slovan zit er niet meer in.. pff heb nog wel super winst speelde nog combi maar geen tijd om op topic te zetten..
Severstal Cherepovec - Lokomotiv Yaroslavl
Op 15-01-12 16:30 speelt Severstal thuis tegen Lokomotiv, ik zie bij deze wedstrijd severstal als favoriet de bookmakers zien dat echter anders.. De onderlinge resultaten is in het voordeel van Lokomotiv.., de stand is 8-3 in hun voordeel en het werd 4 keer gelijk dus dat zegt niet veel.. Dan de vorm, de thuisvorm van Severstal is uitstekend! Ze wisten er 9 van de laatste 10 te winnen, en scoorde bijna elke match meer dan 4 punten! De uitvorm van Lokomotiv is dramatisch ze wisten er maar 4 van de laatste 10 matches te winnen en bij de laatste 6 matches slechts 1 dat is zeker zorgwekkend.. Daarom kies ik Severstal als favoriet, ondanks de hoge odd. Voor de zekerheid pak ik hem inclusief overtime en penalty’s. Hierbij de vorm van de laatste 10 matches:
Thuisvorm Severstal: 3-3-0-3-3-3-3-3-3-3
Uitvorm Lokomotiv: 0-3-0-0-0-0-0-3-3-3
Tip: Severstal Cherepovec - Lokomotiv Yaroslavl Incl. OT en penalty’s 1 Odd: €2,12
Almtuna IS - Södertälje SK
Op 15-01-12 19:00 speelt Sodertalje uit tegen Almtuna, de bookmakers zien sodertalja als de favoriet en zo zie ik het ook de thuisvorm van Almstad is 5 van de 10 laatste thuis matches winst. De vorm van Sodertalje is 7 uit de 10 laatste uitmatches, de matches die ze verloren was tegen topploegen. Er werd vijf keer tegen elkaar tegen elkaar gespeeld alle vijf de keren won Sodertalje. Sodertalje staat nummer 1 in de vorm tabel, Almtuna staat nummer 7 in de vormtabel. Hierbij de vorm van de laatste 10 matches:
Thuisvorm Almtuna: 0-3-3-0-0-3-0-0-3-3
Uitvorm Sodertalje: 3-3-0-0-3-3-0-3-3-3
Tip: Almtuna IS - Södertälje SK 2 Odd: € 1,75
Succes
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.