Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ijshockey tips van briansvo

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel weten speel ik de laatste dagen ijshockey en met succes. Ik pak elke dag alleen de matches die ik zeker weet en met een toelichting erbij. Dat betekent ook dat ik als er geen mooie match is geen tip plaats, of ik plaats een tip en zeg erbij dat ik er niet zo zeker van ben als normaal.
Ik wil beginnen met een startbedrag van 20 euro. In het begin speel ik met een lage inzet, om rustig aan mijn /jullie bankroll op te bouwen. Ik vind het zelf ook ideaal dat ik dan precies kan zien of het winstgevend is of niet.
Reactie's etc. zijn zeker welkom, op dingen die ik kan verbeter of duidelijker moet zeggen, dus zeg het maar.
Wat vinden jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 12-01-2013 10:13 Leden topics
in 12-01-2013 10:13 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Tip: Portland Pirates - Connecticut Whale 1 Odd: 1,90
Inzet: 5
Betpost:
Oude bankroll: € 17,-
Openstaande bets:
Inzet single: 2,66 --> 2,66 x 2,40= € 6,38
C'mon rodovre!
Nieuwe bets:
Inzet single: 5,---> 5 x 1,90= € 9,50
Nieuwe bankroll: €12,-
Succes(y)
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Voor vannacht de volgende tip:
Portland Pirates - Connecticut Whale
Vannacht om 01:00 speelt Portland met de uitstekende thuisvorm tegen Connecticut die bagger slecht presteert in uitwedstrijden, ik zie Portland zeker als favoriet vanavond ze wisten van de laatste 10 thuismatches er 9 te winnen. Daartegenover heeft Connecticut van de laatste 10 uitmatches er slechts 3 gewonnen. En van de laatste 6 matches slecht 1. Portland speelde twee weken geleden ookal thuis tegen Connecticut en won met 4-3! Connecticut wint weinig wedstrijden maar ze kunnen goed hun tegenstander achterna ze worden niet zomaar weggespeeld al hoewel ze de laatste uit match verloren met 5-0.., maar vanavond zie ik de nummer 1 van de vormtabel zeker winnen de Porland Pirates. Hierbij de vorm:
Thuisvorm Portland: 3-3-3-3-3-3-3-3-0-3
Uitvorm Connecticut: 0-0-0-0-3-0-3-0-0-3
Tip: Portland Pirates - Connecticut Whale 1 Odd: 1,90
Succes(y)

Portland moet dat gewoon winnen anders heb ik toch een slechte woensdag;)
0 Vind ik leuk's
Inderdaad rollings! (y)
Moeten ze kunnen winnen, Maar Sodertalje staat 2-3 voor en Rodovre 1-0 voor dus dan alsnog 2/3 goed vandaag.., alleen heb combi's niet goed gemaakt.. denk dat ik alleen maar single's ga spelen om de bankroll op te bouwen.
Hopen op het beste! (y)
0 Vind ik leuk's
Betpost:
Oude bankroll: € 17,-
Openstaande bets:
Inzet single: 5,---> 5 x 1,90= € 9,50
Nieuwe bankroll: €12,-
Succes(y)
Pfff Rodovre stond 2-0 voor, maar in de derde kwart lieten ze Odense terug komen op 2-2 en het bleef 2-2. Het zit egt niet mee allemaal vandaag hopelijk vannacht wel, en voor morgen ben ik al aan de gang om de betste tips te vinden! (y)
0 Vind ik leuk's
wat een vervelende ijshockey dag dit :-( mooi tip brian ik speel hem mee
0 Vind ik leuk's
Betpost:
Oude bankroll: € 12,-
Openstaande bets:
Inzet single: 2,66 --> 2,66 x 1,88= € 5,- (y)
Tenminste nog eentje goed, ik had het per ongeluk hier getipt zonder penalty's en overtime ,
maar heb hem wel inclusief gepakt. :D
Nieuwe bets:
Inzet single: 5,---> 5 x 1,90= € 9,50
Nieuwe bankroll: €17,-
Hopen op het beste vannacht! (y)
0 Vind ik leuk's
Portland Pirates - Connecticut Whale, portland moet dat gewoon winnen
Moose Jaw Warriors - Swift Current Broncos, Swift zie ik dit winnen om dat moose niet zo sterk is de laatste wedstrijden
0 Vind ik leuk's
rollings:
Portland Pirates - Connecticut Whale, portland moet dat gewoon winnen Moose Jaw Warriors - Swift Current Broncos, Swift zie ik dit winnen om dat moose niet zo sterk is de laatste wedstrijden

1-6 (n)
0 Vind ik leuk's
Toppie Joppie
ja echt een slechte nacht gehad soms heb je dat helaas
0 Vind ik leuk's
Pffff 6-1 verloren Portland wat eeeen drama!! Gelukkig over kwartiertje weer nieuwe tips en hopen maar! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.