Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ijshockey tips van briansvo

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel weten speel ik de laatste dagen ijshockey en met succes. Ik pak elke dag alleen de matches die ik zeker weet en met een toelichting erbij. Dat betekent ook dat ik als er geen mooie match is geen tip plaats, of ik plaats een tip en zeg erbij dat ik er niet zo zeker van ben als normaal.
Ik wil beginnen met een startbedrag van 20 euro. In het begin speel ik met een lage inzet, om rustig aan mijn /jullie bankroll op te bouwen. Ik vind het zelf ook ideaal dat ik dan precies kan zien of het winstgevend is of niet.
Reactie's etc. zijn zeker welkom, op dingen die ik kan verbeter of duidelijker moet zeggen, dus zeg het maar.
Wat vinden jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 12-01-2013 10:13 Leden topics
in 12-01-2013 10:13 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dordrechtcity:
Zou iemand van de moderators de naam van dit topic kunnen veranderen naar : "Waardeloze tips van Briansvo"

Laat ze dan gelijk jou naam veranderen in waardeloze reactie plaatser ...kneus
0 Vind ik leuk's
briansvo:
- Hockey Milano Rossoblu - HC Asiago Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,88 (y)
- HC Red Ice - Lausanne HC 2 1,60 (n)
- Vålerenga Ishockey - Stavanger Oilers Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,84 (y)

Deze speel ik vanavond, Succes!
(y)

2/3 goed!!
0 Vind ik leuk's
San José Sharks - Phoenix Coyotes 1 1,85
Florida Panthers - Ottawa Senators Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,72
Toronto Maple Leafs - New York Islanders Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,82

Lake Erie Monsters - Toronto Marlies Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,70
Edmonton Oilers - Los Angeles Kings Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,76
-----------------------------
Dit zijn de matches die ik speel vannacht!! het zijn er zovee omdat het allemaal mooie zijn!
Succes(y)
0 Vind ik leuk's
Brian, van welke ben je het meest zeker? In percentages? :P
0 Vind ik leuk's
Waarom geen over 5,5 bij San Jose Sharks - Phoenix Coyotes @2,04 ?
0 Vind ik leuk's
briansvo:
San José Sharks - Phoenix Coyotes 1 1,85 (***)
Florida Panthers - Ottawa Senators Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,72 (***)
Toronto Maple Leafs - New York Islanders Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,82 (****)

Lake Erie Monsters - Toronto Marlies Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,70 (****)
Edmonton Oilers - Los Angeles Kings Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,76 (****)
-----------------------------
Dit zijn de matches die ik speel vannacht!! het zijn er zovee omdat het allemaal mooie zijn!
Met meeste sterretje vind ik meest zekere.. maar ik kan het maar zo fout hebben dat degene met weinig sterretjes allebei goed zijn.. ;)
Succes(y)
0 Vind ik leuk's
brammetje85:
Waarom geen over 5,5 bij San Jose Sharks - Phoenix Coyotes @2,04 ?

Speel meestal niet op doelpunten, maar ik vind het wel een mooie bet! (y)
Succes!
0 Vind ik leuk's
Ottowa heb ik ook, die hebben echt goeie start achter de rug, 4-1 gaan winnen bij Jets en dan tegen panthers 4-0 thuis winnen... en nu weer tegen panthers, ze zitten in the zone dus blijvan daar vanavond zeker hangen ;o) (1.85 interwetten)
Toronto Maple leafs lijkt me ook mogelijk want uit 3 wedstrijden wisten ze al 2x te winnen en dat was dan nog 2x op verplaatsing, zitten nog in de flow na gisteren 5-2 winst tegen de pens ... waar dan weer het voordeel zit van NY dat ze 2 dagen rust hadden, het ergste voor hen is dat dit de eerste is van 5 op verplaatsing...dus nu verliezen kan lastig worden, incl ot en AP zou wel eens belangrijk kunnen zijn voor deze .... Toronto moet kunnen. (1.80 interwetten)
Edmonton - Kings ga ik afblijven, kings verloren eerste 2 en zitten met gevoelens om dat goed te maken, Edmonton is wisselvallig gestart en verloren thuis met 6-3 tegen sharks .... ga er af blijven ;o)
San jose blijf ik ook af ;o) ...
Als laatste kies ik dan voor Washington Caps - Montreal Canadians. incl ot after penals washington win. (1.75 interwetten) gewoon eerste verplaatsing van montreal en ze konden nog niet overtuigen volgens mij (washington trouwens ook nog niet is gevoelsbet)
ik ga met deze 3 wedstrijden system 2/3 spelen. zouden toch 2 juist moeten gaan, dus 3x 1€ inzet .... met quotes 3.15/3.33/3.24 ... dus als er 2 juist zijn heb ik lichte profit, bij 3 juist 9.72
belangrijkste ik geef je 2x gelijk, en 2x twijfel ik een beetje maar geef je niet echt ongelijk ;o) gewoon afblijven voor mij ;o)))
0 Vind ik leuk's
briansvo:
briansvo:
San José Sharks - Phoenix Coyotes 1 1,85 (***)
Florida Panthers - Ottawa Senators Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,72 (***)
Toronto Maple Leafs - New York Islanders Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,82 (****)

Lake Erie Monsters - Toronto Marlies Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,70 (****)
Edmonton Oilers - Los Angeles Kings Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,76 (****)
-----------------------------
Dit zijn de matches die ik speel vannacht!! het zijn er zovee omdat het allemaal mooie zijn!
Met meeste sterretje vind ik meest zekere.. maar ik kan het maar zo fout hebben dat degene met weinig sterretjes allebei goed zijn.. ;)
Succes(y)

Haha thanks.
0 Vind ik leuk's
Speel de laatste 4 incl overtime met je mee voor 2/10
Ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.