Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ijshockey tips van briansvo

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel weten speel ik de laatste dagen ijshockey en met succes. Ik pak elke dag alleen de matches die ik zeker weet en met een toelichting erbij. Dat betekent ook dat ik als er geen mooie match is geen tip plaats, of ik plaats een tip en zeg erbij dat ik er niet zo zeker van ben als normaal.
Ik wil beginnen met een startbedrag van 20 euro. In het begin speel ik met een lage inzet, om rustig aan mijn /jullie bankroll op te bouwen. Ik vind het zelf ook ideaal dat ik dan precies kan zien of het winstgevend is of niet.
Reactie's etc. zijn zeker welkom, op dingen die ik kan verbeter of duidelijker moet zeggen, dus zeg het maar.
Wat vinden jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 12-01-2013 10:13 Leden topics
in 12-01-2013 10:13 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Haha stuurde je net een bericht over Dallas, ik denk dat dat een erg moeilijk verhaal gaat worden. But you never know!
0 Vind ik leuk's
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips
briansvo:
San José Sharks - Colorado Avalanche Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,52 (****) (y)
Columbus Blue Jackets - Chicago Blackhawks Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,64 (****) (y)
Florida Panthers - Philadelphia Flyers Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,76 (***) (y)
Dallas Stars - St Louis Blues Inclusief overtime en penalty shootout 1 2,04 (***) (n) Hier minste vertrouwen in.., dus is niet zo gek. ;)
Phoenix Coyotes - Los Angeles Kings Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,80 (***) (y)
Dallas Stars - St Louis Blues Totaal aantal doelpunten 5,5 Under 5.5 1,60 (****) (n)
Succes! (y)
* sterretjes geven aan hoe zeker ik ervan ben. ;)

Aardig goeie nacht gehad.., eindelijk zat het mee. ;) Dallas bijna niks op ingezet. ;) Het zelfde bij under 5,5 bij totalen zet ik altijd weinig in. :)
Ik zal under/over in vervolg weg laten.. Blijft een gok! ;)
0 Vind ik leuk's
Landshut Cannibals - Heilbronner Falken 1 1,80 (****) 18;00 (n)
Nacka HK - Botkyrka HC Dubbele kans 1X 1,58 (****) 16;00 (n)
Wat een drama matches na een super nacht..! Hopelijk vannacht beter! (y)
0 Vind ik leuk's
Vannacht geen NHL gespeeld vanwege moeilijkheid.., En als ik de uitslagen zag had ik er niet veel goed gahad onvoorspelbaar... Vannacht wordt het ook moeilijk tog zou ik het gaan proberen waarschijnlijk..
Deze speel ik om 19;00 opwarmertje voor vannacht. ;p
HC Lev Praha - Severstal Cherepovec Dubbele kans X2 1,58 (****)
Succes(y)
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Vannacht geen NHL gespeeld vanwege moeilijkheid.., En als ik de uitslagen zag had ik er niet veel goed gahad onvoorspelbaar... Vannacht wordt het ook moeilijk tog zou ik het gaan proberen waarschijnlijk..
Deze speel ik om 19;00 opwarmertje voor vannacht. ;p
HC Lev Praha - Severstal Cherepovec Dubbele kans X2 1,58 (****) (y)
Succes(y)

Jaja, het zal eens niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3-0 Voorsprong toen 3-2 en toen 4-2 voorsprong en jahoor toen 5-4 verlies!!!!!!!!!!!!!!
Gek wordt ik ervan.. pff.
0 Vind ik leuk's
Vind de NHL vannacht weer veelste moeilijk dus waag er ook niet op..
Ik speel dit met nba:
Chicago Bulls - Charlotte Bobcats Handicap favoriete lijn - Inclusief overtime Charlotte Bobcats 17.5 1,32 (y)
Brooklyn Nets - Orlando Magic Handicap favoriete lijn - Inclusief overtime Orlando Magic 16.0 1,32 (n)
Odd: 1,74
Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag de MHL, wat ik altijd de leukste competitie vind om in te betten. ;)
Energie Karlovy Vary (MHL) - Almaz X2 1,64 (****)
Korte toelichting: Almaz staat 4e in de vormtabel en Energie 22ste. Gister speelde ze ook tegen elkaar en won Almaz gemakkelijk met 1-4!
Loko Yaroslavl - Russkie Vityazi X2 2,00 (****) (n)
Korte toelichting: Russkie staat 11e in de vormtabel en Yaroslavl staat 30ste van de 33.., gister won Russkie met 1-5!
Dinamo Shinnik Bobruysk - MHC Khimik Voskresensk X2 2,06 (***) (n) 3-2 Laatste sec.!!
Korte toelichting: Khimik staat 8e in de vormtabel, shinnik staat 20ste.., Gister won Khimik met 1-4!
Serebryanye Lvi - Kapitan 2 3,60 (*) (y) 1-6
Korte toelichting: Ze wonnen gister 4-7 van Serebryanye..
Nou dit was dan de 4e waar ik tegen pico zei; Ik ben er niet egt zeker van.. Zelf wel gespeeld met lage inzet..
Succes!!!!! (Y)
0 Vind ik leuk's
Je gelooft niet dat je ze alle 4 goed gaat hebben, maar ik zie er maar 3? :p
0 Vind ik leuk's
Klopt pico, had er eerst 4 staan maar eentje was tog teveel twijfel dus niet gespeeld. ;)
(Zul je zien dat ik hem goed had gehad..)
0 Vind ik leuk's
Wat ik niet begrijp is dat ondanks die overwinningen van gisteren de quotes zo hoog zijn met bv X2.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.