Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ijshockey tips van briansvo

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel weten speel ik de laatste dagen ijshockey en met succes. Ik pak elke dag alleen de matches die ik zeker weet en met een toelichting erbij. Dat betekent ook dat ik als er geen mooie match is geen tip plaats, of ik plaats een tip en zeg erbij dat ik er niet zo zeker van ben als normaal.
Ik wil beginnen met een startbedrag van 20 euro. In het begin speel ik met een lage inzet, om rustig aan mijn /jullie bankroll op te bouwen. Ik vind het zelf ook ideaal dat ik dan precies kan zien of het winstgevend is of niet.
Reactie's etc. zijn zeker welkom, op dingen die ik kan verbeter of duidelijker moet zeggen, dus zeg het maar.
Wat vinden jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 12-01-2013 10:13 Leden topics
in 12-01-2013 10:13 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel met je mee (y)
Heb er maar een trixie van gemaakt met een niet al te hoge inzet ;-)
Dank voor je tips
0 Vind ik leuk's
raimond100:
Ik speel met je mee (y)
Heb er maar een trixie van gemaakt met een niet al te hoge inzet ;-)
Dank voor je tips

Okee, ik speel ze 2/3 systeem en single. ;)
0 Vind ik leuk's
Ik speel ze allemaal in dubbels mee. :)
0 Vind ik leuk's
Over 9 minuten begint de eerste tip. ;)
0 Vind ik leuk's
SønderjyskE - Herlev Eagles 1 1,22
HC Valpellice - HC Bolzano Dubbele kans X2 1,40

HC Davos - Rapperswil-Jona Lakers 1 1,38
SC Langenthal - GCK Lions 1 1,42
EC Red Bull Salzburg - HC Innsbruck Handicap EC Red Bull Salzburg -2.5 1,65
Maak zelf de combi's maar! ;) Red Bull Salzburg won met 9-0 paar dagen terug.. In kwaliteit MEGAA groot verschil!

Maar een keertje geen underdogs.. Succes! y)
0 Vind ik leuk's
Deze speel ik vannacht: (y)
Buffalo Sabres - Toronto Maple Leafs Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,64 (***)
Pittsburgh Penguins - New York Islanders 1 1,75 (****)
Montreal Canadiens - Winnipeg Jets Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,68 (***)

Minnesota Wild - Columbus Blue Jackets 1 1,85 (****)
En op doelpunten: (Altijd een gok)
Pittsburgh Penguins - New York Islanders Totaal aantal doelpunten 5,5 Over 5.5 1,70 (***)

Ottawa Senators - Washington Capitals Totaal aantal doelpunten 5,5 Over 5.5 1,95 (***)

Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel er een paar mee, wel in een andere constructie want come on bied niet alles aan
0 Vind ik leuk's
Okee. ;)
We werden vanavond flink genaaid door Davos laatste sec speelde ze gelijk.. Was balen maarja hopen op goede nacht! (y)
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag:
-HC Lev Praha - Vityaz Chekhov Inclusief overtime en penalty shootout 2 3,40 (**)
Vind ik de moeite waard lev heeft waardeloze vorm te pakken..
-SKA St. Petersburg - Metallurg Magnitogorsk Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,48 (****) (Y)
-Salith Sumperk - Litomerice Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,56 (****)
De eerste is binnen! Nu sumperk nog, kom op! (y)
0 Vind ik leuk's
Golden NHL bet of the day: Vancouver Canucks - Colorado Avalanche 1 Odd: € 1,90
Bets:
Ottawa Senators - Montreal Canadiens Inclusief overtime en penalty shootout 2 2,22
Minnesota Wild - Chicago Blackhawks Inclusief overtime en penalty shootout 2 1,75
Phoenix Coyotes - Edmonton Oilers Inclusief overtime en penalty shootout 1 1,74
Ga in het vervolg bijhouden in % hoevaak ik de golden goed heb.. (y)
Succes! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.