Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ijshockey tips van briansvo

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel weten speel ik de laatste dagen ijshockey en met succes. Ik pak elke dag alleen de matches die ik zeker weet en met een toelichting erbij. Dat betekent ook dat ik als er geen mooie match is geen tip plaats, of ik plaats een tip en zeg erbij dat ik er niet zo zeker van ben als normaal.
Ik wil beginnen met een startbedrag van 20 euro. In het begin speel ik met een lage inzet, om rustig aan mijn /jullie bankroll op te bouwen. Ik vind het zelf ook ideaal dat ik dan precies kan zien of het winstgevend is of niet.
Reactie's etc. zijn zeker welkom, op dingen die ik kan verbeter of duidelijker moet zeggen, dus zeg het maar.
Wat vinden jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 12-01-2013 10:13 Leden topics
in 12-01-2013 10:13 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Weliswaar geen ijshockey, maar wou hem even delen! :)
Golden State Warriors - Los Angeles Clippers - Golden State Warriors -3.0 € 3,40
Inzet: € 2,-
Nieuwe bankroll: € 14,97
Mogelijke winst: € 6,80
0 Vind ik leuk's
Veel vertrouwen in Golden State heb je! En terecht tot nu toe, aangezien ze 10 punten voor staan in het tweede kwart.
0 Vind ik leuk's
pico020:
Veel vertrouwen in Golden State heb je! En terecht tot nu toe, aangezien ze 10 punten voor staan in het tweede kwart.

Idd gaat goed!! :)
Beter blijft het zo, en winnen ze ff met 5 punten verschil. Heb er 10tje op -3,5 en 10tje op gewoon winst staan...
0 Vind ik leuk's
Ik hoop het eigenlijk niet, maar ja. :p
0 Vind ik leuk's
Binghamton Senators - St John's Ice Caps 1 Odd: 1,80
Inzet: € 2,97
Nieuwe bankroll: € 12.-
0 Vind ik leuk's
HC Mountfield Ceske Budejovice - Kometa Brno Inclusief overtime en penalty shootout 1 Odd: € 1,62
Deze begint over 5 minuten!!!! Dus ik zet hem nu hier en speel hem single!
Inzet: €2,-
Zometeen meer tips met toelichting!!
0 Vind ik leuk's
Lausanne HC - GCK Lions 1
Vandaag speel Lausanne thuis tegen de Lions, Lausanne wist van de 20 onderlinge matches 18 keer te winnen. Lions wist slechts 1 keer te winnen en het werd 1 keer gelijkspel. Laatste 2 keer werd het 3-0 en 7-1 voor Lausanne heeft dit jaar een super thuisvorm te pakken, Lions is uit matig… Hierbij de vorm:
Lausanne thuisvorm: 0-3-3-3-3-3-3-3-3-3
Lions uitvorm: 0-0-3-3-0-0-3-3-3-0
Tip: Lausanne winst Odd: € 1,50

HC Lugano - SC Bern

Vanavond speelt Lugano thuis tegen Bern, ik zie Bern de nummer 1 in de vorm tabel zeker niet verliezen van lugano de nummer 6. Bern speelde 11 dagen terug tegen Fibourg en won met 0-6, Lugano speelde 30 dagen terug tegen Fribourg daar werd het Overtime en ze verloren met 4-5. Van de 19 onderlinge matches wist Bern er 15 te winnen, 3 x won Lugano en een keer gelijk. Hierbij de vorm:
Thuisvorm Lugano: 3-3-3-0-3-0-0-0-3-3
Uitvorm Bern: 3-3-3-3-0-3-3-0-3-3
Tip: HC Lugano - SC Bern Dubbele kans X2 € 1,52
0 Vind ik leuk's
Bankroll: €18,68
Single 1:
HC Mountfield Ceske Budejovice - Kometa Brno Inclusief overtime en penalty shootout 1 Odd: € 1,62
Inzet: €2,-
Combi 1:
Lausanne HC - GCK Lions 1
HC Lugano - SC Bern X2
Odd: € 2,28
Inzet: 2,68
Deze speel ik ook beide single met een inzet van: € 2,-
Nieuwe bankroll: € 10,-
0 Vind ik leuk's
Hey Briansvo,
Voor vanavond Wilds, Huricanes over 5.5, Washington, Chicago met verlenging
Groeten
0 Vind ik leuk's
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips
Bankroll: €10,-
Single 1:
HC Mountfield Ceske Budejovice - Kometa Brno Inclusief overtime en penalty shootout 1 Odd: € 1,62
Inzet: €2,-
Combi 1:
Lausanne HC - GCK Lions 1
HC Lugano - SC Bern X2
Odd: € 2,28
Inzet: 2,68
Deze speel ik ook beide single met een inzet van: € 2,- (y)
Nieuwe bankroll: € 16,24

Jammer van Bern.. Alsnog 2/3 goed! (Y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.