Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ijshockey tips van briansvo

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel weten speel ik de laatste dagen ijshockey en met succes. Ik pak elke dag alleen de matches die ik zeker weet en met een toelichting erbij. Dat betekent ook dat ik als er geen mooie match is geen tip plaats, of ik plaats een tip en zeg erbij dat ik er niet zo zeker van ben als normaal.
Ik wil beginnen met een startbedrag van 20 euro. In het begin speel ik met een lage inzet, om rustig aan mijn /jullie bankroll op te bouwen. Ik vind het zelf ook ideaal dat ik dan precies kan zien of het winstgevend is of niet.
Reactie's etc. zijn zeker welkom, op dingen die ik kan verbeter of duidelijker moet zeggen, dus zeg het maar.
Wat vinden jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 12-01-2013 10:13 Leden topics
in 12-01-2013 10:13 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hij plaatst me tips niet..
0 Vind ik leuk's
Hierbij de bets van vandaag, onderaan staan hoe ik ze speel, succes. (y)
Eisbären Berlin - Iserlohn Roosters
Op 13-1-13 speelt Eisbaren Berlin thuis tegen Iserlohn, ik zie bij deze wedstrijd als absolute favoriet Berlin en dat vinden de bookie’s ook! Ik ben van deze bet heel zeker, ik zal me toelichting erbij geven. Ik begin maar meteen bij de onderlinge resultaten daar staat het 14-2 in het voordeel van Berlin. En het eindigde drie keer in gelijkspel. De laatste onderlinge match won Berlin met 7-1!
De thuisvorm van Berlin is optimaal ze wisten ook 6/6 thuiswedstrijden te winnen, ze wonnen zelfs van Straubing met 8-0! De uitvorm van Iserlohn is begger slecht ze wisten er 0/6 te winnen. Beide ploegen speelde in de afgelopen 2 weken tegen Ingolstadt, Berlin won gemakkelijk met 3-1.., Iserlohn verloor maar liefs met 5-2! Hierbij de vorm:
Thuisvorm berlin: 3-3-3-3-3-3
Uitvorm Iserlohn: 0-0-0-0-0-0
Tip: Eisbären Berlin - Iserlohn Roosters 1 Odd: € 1,48
0 Vind ik leuk's
Lausanne HC - EHC Visp
Op 13-01-13 speelt Lausanne thuis tegen Visp, ik zie Lausanne als de absolute favoriet in deze match. De onderlinge resultaten is in het voordeel van Lausane met een stand van 15-4 en het werd slechts 1 keer gelijkspel, de laatste onderlinge match was 8 dagen terug toen werd het 3-1 voor Lausanne ze wisten vrij gemakkelijk te winnen. De thuisvorm van Lausanne is geweldig ze wisten zes van de zes laatste thuisduels te winnen zelf een match met 13-1!! Dat zijn nog eens score’s. De uitvorm van Visp is daar tegen over matig ze wisten slechts 1 van de laatste zes uit matches te winnen, En dat was van Sierre, ze wisten te winnen met 3-7 een week daarvoor won Lausanne met 13-1 van Sierre. Hierbij de vorm:
Thuisvorm Lausanne: 3-3-3-3-3-3
Uitvorm Visp: 0-0-3-0-0-0
Tip: Lausanne HC - EHC Visp 1 Odd: € 1,50
0 Vind ik leuk's
Bili Tygri Liberec - Rytiri Kladno
Op 13-01-13 speelt Liberec thuis tegen Kladno, ik zie bij deze match Liberec als de favoriet. Allebij de ploegen hebben de vorm niet te pakken. Liberec wist slechts een van de laatste zes thuiswedstrijden te winnen, daar tegenover wist Kladno er slecht twee van de zes laatste uitwedstrijden te winnen. Alleen er zit een verschil in…, Kladno verloor alle matches met scores als: 4-0, 4-1, 5,1, 6-3. En Liberec daar in tegen verloor drie van de verloren matches met penalty shootout, en een match met 1-2 en een met 1-4. Dat is heel wat anders. De vorm is wel dergelijk beter alleen het geluk was er niet. Vorige maand speelde beide ploegen tegen Sparta Prague.., beide ploegen verloren.., Liberec slecht met 1-2 en Kladno met 6-3.
Precies 1 jaar geleden wist Liberec met 8-2 Kladno te verslaan, dat zie ik morgen zeker niet gebeuren. Denk dat het niet meer dan twee punten verschil word. De onderlinge resultaten zeggen bij deze match heel veel omdat beide ploegen uit vorm zijn, de stand van de onderlinge matches is 16-3 in het voordeel van Liberec. En het werd slecht een keer gelijkspel.
Tip: Bili Tygri Liberec - Rytiri Kladno 1 Odd: € 1,70
0 Vind ik leuk's
Bets:
Single 1: Bili Tygri Liberec - Rytiri Kladno 1
Odd: € 1,70
Combi 1:
Bili Tygri Liberec - Rytiri Kladno 1
Lausanne HC - EHC Visp 1
Eisbären Berlin - Iserlohn Roosters 1
Odd: € 3,77
Combi 2: (Banker combi)
Lausanne HC - EHC Visp 1
Eisbären Berlin - Iserlohn Roosters 1
Odd: € 2,22

0 Vind ik leuk's
Betpost:
Bankroll: € 22,45
Bets:
Inzet single 1: € 5,- --> 5 x 1,70= € 8,50
Inzet Combi 1: € 2,45 --> 2,45 x 3,77= € 9,23
Inzet Combi 1: € 5,- --> 5 x 2,22= € 11,10

Nieuwe bankroll: € 10,-
Succes. (y)
0 Vind ik leuk's
SC Bietigheim Steelers - Landshut Cannibals
Op 13-01-13 speelt bietigheim thuis tegen Landshut, Bietig Heim is in geweldige vorm. Ze wisten thuis 6 van de 6 laatste thuiswedstrijden te winnen, en hebben een streak van 9 wedstrijden gewonnen. Van de laatste 17 wedstrijden verloren ze er slecht 1. Vandaar staan ze ook nummer 1 in de vormtabel. Ze treffen vanavond Lanshut de nummer 8 van de vormtabel, van de laatste zes uitwedstrijden wist Landshut er drie te winnen. Met de onderlinge resultaten staat het 17-2 in het voordeel van Bietigheim, en het werd twee keer gelijkspel. Ik zie vanavond zeker Bietigheim als favoriet. Hierbij de vorm:
Thuisvorm Bietigheim: 3-3-3-3-3-3-3-3-3-0-3-3-3-3-3-3-3
Uitvorm Landshut: 3-0-3-0-3-0
Tip: SC Bietigheim Steelers - Landshut Cannibals 1 Odd: € 1,70
Nybro Vikings IF - IK Pantern
Vanmiddag om 16:00 speelt Nydro tegen Pantern, de bookmakers zien pantern als favoriet ik zie daar in tegen Nydro als favoriet. De thuisvorm van nydro is vier van de zes winst. Die van Pantern is drie matches van de zes winst. Dus de vorm van Nydro is thuis beter dan de uitvorm van Pantern. Drie weken geleden speelden ze nog tegen elkaar, toen wist Nydro te winnen, in de overtime. De onderlinge resultaten is 7-1 in het voordeel van Nydro. Hierbij de vorm:
Thuisvorm Nydro: 3-0-3-0-3-3
Uitvorm Pantern: 3-3-0-3-0-0
Tip: Nybro Vikings IF - IK Pantern 1X Odd: € 1,64
Wings HC Arlanda - Vasby IK HK
Vanmiddag om 16:00 speelt Wings thuis tegen Vasby, beide ploegen hebben een goede vorm te pakken. Vandaar staan ze nummer 1 en 2 in de vormtabel. Wings nummer 1 en Vasby nummer 2, de doelgemiddelde van Wings is 9 punten meer! De thuisvorm van Wings is super ze wisten er vijf van de zes te winnen, daarintegen is Vasby uit helemaal niet in vorm en wisten ze slecht twee van de laatste zes uit matches te winnen. De onderlinge resultaten zijn in het voordeel van wings, ze wisten er drie van de vier te winnen tegen Vasby. Hierbij de vorm:
Thuisvorm Wings: 3-3-3-3-3-0
Uitvorm Vasby: 3-0-3-0-0-0
Tip: Wings HC Arlanda - Väsby IK HK 1 Odd: € 1,80
Valbo HC - Hedemora SK
Vanmiddag om 16:00 speelt Valbo thuis tegen Hedemora, de facoriet van de bookmakers is Valbo, maar ik zie echter Valbo niet winnen van Hedemora. De thuisvorm van Valbo is helemaal niet goed ze wonnen slecht 1 van de 6 thuiswedstrijden.., Hedemora is ook niet goed bezig in de uitwedstrijden, ze wonnen er maar twee van de zes. Hedemora staat een plaats boven Valbo in de vorm tabel. Valbo wist nooit te winnen van Hedemora van de vijf matches tegen Hedemora won alle vijf de onderlinge matches, bij alle vijf de marches wist Valbo er precies twee te scoren. En Hedemora scoorde alle vijf de wedstrijden 4 of 5 goals. Hierbij de vorm:
Thuisvorm Valbo: 0-3-0-0-0-0
Uitvorm Hedemora: 0-3-0-0-3-0
Tip: Valbo HC - Hedemora SK X2 Odd: € 1,76
0 Vind ik leuk's
Bets:
Single 1: SC Bietigheim Steelers - Landshut Cannibals 1 Odd: € 1,70
Combi 1:
Wings HC Arlanda - Väsby IK HK 1
SC Bietigheim Steelers - Landshut Cannibals 1
Odd: € 3,06
Combi 2:
Valbo HC - Hedemora SK Dubbele kans X2
Nybro Vikings IF - IK Pantern Dubbele kans 1X
Odd: € 2,89
Combi 3: (Meeste risico)
Nybro Vikings IF - IK Pantern 1
Valbo HC - Hedemora SK 2
Odd: € 6,88

Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
Ziet er weer goed uit Brian! ik ga zeker wat met je mee spelen, alleen 11 verzoek kan je ook het land en de competitie bij de wedstrijden vermelden ik zoek me steeds rot haha
0 Vind ik leuk's
Betpost:
Bankroll: € 22,45
Openstaande bets:
Inzet single 1: € 5,- --> 5 x 1,70= € 8,50
Inzet Combi 1: € 2,45 --> 2,45 x 3,77= € 9,23
Inzet Combi 1: € 5,- --> 5 x 2,22= € 11,10
Nieuwe bets:
Inzet single 1: € 5--> 5 x 1,70= € 8,50
Inzet combi 1: € 2--> 2 x 3,06= € 6,12
Inzet combi 2: € 2--> 2 x 2,89= € 5,78
Inzet combi 3: € 1--> 1 x 6,88= 5 6,88
Nieuwe bankroll: Noppes
Hopen op het beste! Veel vertrouwen in!! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.