Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ijshockey tips van briansvo

Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien wel weten speel ik de laatste dagen ijshockey en met succes. Ik pak elke dag alleen de matches die ik zeker weet en met een toelichting erbij. Dat betekent ook dat ik als er geen mooie match is geen tip plaats, of ik plaats een tip en zeg erbij dat ik er niet zo zeker van ben als normaal.
Ik wil beginnen met een startbedrag van 20 euro. In het begin speel ik met een lage inzet, om rustig aan mijn /jullie bankroll op te bouwen. Ik vind het zelf ook ideaal dat ik dan precies kan zien of het winstgevend is of niet.
Reactie's etc. zijn zeker welkom, op dingen die ik kan verbeter of duidelijker moet zeggen, dus zeg het maar.
Wat vinden jullie ervan?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 12-01-2013 10:13 Leden topics
in 12-01-2013 10:13 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hier is die dan me eerste tip voor vandaag, ben er heel zeker van. Ik heb hem inclusief overtime en penalty shootout omdat ik even het startbedrag van 20 euro wil vergroten, misschien zometeen nog een tip.
Startbedrag: €20,-
Inzet: € 5,-

EHC Biel - HC Fribourg-Gottéron
Vanvond om 19:45 speelt EHC Biel thuis tegen HC Fribourg, ondanks het thuisvoordeel van Biel kies ik zeker voor Fribourg, Fribourg speel in uitwedstrijden super sterk en wist van de laatste zes uitwedstrijden er vijf te winnen met scores als: 0-4, 2-4, 0-3 , 2-4 , 2-5. De match die ze verloren verloren ze met 5-1 tegen canada, maar dat was niet voor de competitie, het was de finale van de spenger cup. Ze moesten het met grote cijfers afleggen tegen Canada wat de absolute favoriet was. Nu over de thuisvorm van EHC Biel, EHC Biel wist van de laatste zes matches er drie te winnen. EHC Biel staat 11e van de 12 in de vormtabel, en daar tegenover staat Fribourg 2e in de tabel.
Anderhalve maand was de laatste onderlinge match, Biel speelde thuis en verloor daar met 0-3 van Fribourg. De stand van de onderlinge resultaten is 12-2 in het voordeel van Fribourg. En het werd twee keer gelijk. Ik zie Fribourg zeker als de grote favoriet!
Thuisvorm Biel: 3-3-0-3-0-0
Uitvorm Fribourg: 3-0-3-3-3-3
Tip:
EHC Biel - HC Fribourg Inclusief overtime en penalty shootout 2 Odd: 1,65
Inzet:

Ik pak deze match met Overtime en penalty shootout omdat ik bij me afgelopen 8 tips, 5 goed had en de andere 3 werden gelijkspel.
Bedrag: 20-5= €15,-
0 Vind ik leuk's
Mora IK - IF Troja
Op 12-01-13 16:00 speelt Mora thuis tegen troja, ik zie Mora als de absolute favoriet. De onderlinge resultaten staat 8-1 in het voordeel van Mora. Ook heeft mora het thuisvoordeel. Mora speelde twee maanden terug ook tegen Troja, mora won daar met 4-2.
Afgelopen twee thuiswedstrijden waren drama van Mora ze verloren dik.., niet van de minste ploegen.. Hopelijk spelen ze vanmiddag beter en weten ze te winnen! De uitvorm van Troja is ook slecht laatste zes wedstrijden wonnen ze er een van dat was de laatste van de vijf. Ze wonnen toen van Tingsryd toen het met overtime gelijkbleef, met penalty’s wisten ze te winnen dus ook niet overtuigend. De andere van de zes laatste uitwedstrijden verloren ze allemaal met score’s als: 3-1, 6-3, 7-3. Allemaal verloren ze met 2 punten verschil! Hierbij de vorm:
Thuisvorm Mora: 0-0-3-3-0-3
Uitvorm Troja: 3-0-0-0-0-0
Tip: Mora IK - IF Troja 1 Odd: €1,80
Ik zal me inzetten allemaal in een post plaatsen dat is overzichtelijker.
0 Vind ik leuk's
Ik speel beide wedstrijden single, en in combi op de volgende manier:
Mora IK - IF Troja/Ljungby 1X
EHC Biel - HC Fribourg-Gottéron Inclusief overtime en penalty shootout 2
Odd: 2,15

0 Vind ik leuk's
Betpost:
Inzet single 1: €5,- --> 5 x 1,65 = € 8,25
Inzet single 2: €5,- --> 5 x 1,80 = € 9,-
Inzet Comb 1: €5,- --> 5 x 2,15 = € 10,75
------------------------------------------------------------
Totaal: 15 € 28,-
Bedrag: 20 -15 = € 5,-
Hopen op het beste! (y)
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Betpost:
Inzet single 1: €5,- --> 5 x 1,65 = € 8,25
Inzet single 2: €5,- --> 5 x 1,80 = € 9,- (n)
Inzet Comb 1: €5,- --> 5 x 2,15 = € 10,75 (n)
------------------------------------------------------------
Totaal: 15 € 28,-
Bedrag: 20 -15 = € 5,-
Hopen op het beste! (y)

Mora kwam op voorsprong maar ze gaven het uit handen in de derde periode! :(
Hopelijk wint Fribourg dan tenminste nog iets gewonnen.. ;(
Hopen maar! (y)
0 Vind ik leuk's
Texas Stars - San Antonio
Vannacht om 02:00 speelt Texas Stars thuis tegen San antonio, Texas Star is knap bezig in eigen huis en hebben de vorm te pakken ze wisten maar liefs vijf van de zes wedstrijden te winnen! Ze wonnen alle matches met 2 punten verschil! Over de uitvorm van San Antonio kan ik het kort houden, het is in uitwedstrijden dramatisch! Ze wisten er maar een te winnen van de laatste zes. In de onderlinge matches wist Texas stars 9 van de 13 te winnen, de andere 4 werden er twee van gelijkspel en twee won San Antonio. ( 9-2 in het voordeel van Texas!) Laatste onderlinge match was ongeveer 20 dagen geleden, Texas wist thuis te winnen met 2-0! Hierbij de vorm:
Thuisvorm Texas Stars: 3-3-3-3-0-3
Uitvorm San Antonio: 0-0-3-0-0-0
Tip: Texas Stars - San Antonio Rampage 1 Odd: 1,85
Combi:
EHC Biel - HC Fribourg-Gottéron Inclusief overtime en penalty shootout 2
Texas Stars - San Antonio Rampage Inclusief overtime en penalty shootout 1
Odd: € 2,57
0 Vind ik leuk's
Betpost:
Bankroll: €5,-
Openstaande bets: Fribourg winst --> mogelijke winst: € 8,25
Nieuwe bets:
Inzet single: €2,- --> 2 x 1,85= € 3,70
Inzet combi: €2,- --> 2x 2,45= € 4,90
Nieuwe bankroll: €1,-
De lage inzet is niet omdat ik niet zeker ervan ben maar omdat me begin bedrag bijna op is!!!!
Laat nog een euro achter de hand voor als ik mooie tip zie. ;p
Hopen maar. (y)
0 Vind ik leuk's
ik zie hem live niet staan de volgende doe ik mee met jou
0 Vind ik leuk's
briansvo:
Betpost:
Bankroll: €5,-
Openstaande bets: Fribourg winst --> mogelijke winst: € 8,25 (y)
Nieuwe bets:
Inzet single: €2,- --> 2 x 1,85= € 3,70
Inzet combi: €2,- --> 2x 2,45= € 4,90 1/2 goed. (y) Hopen dat de andere ook goed gaat.
Nieuwe bankroll: € 13,25 (y)

0 Vind ik leuk's
Betpost:
Bankroll: € 13,75
Bets:
Inzet single: €2,- --> 2 x 1,85= € 3,70 (y)
Inzet combi: €2,- --> 2x 2,45= € 4,90 (y)
Nieuwe bankroll: € 22,45
Bankroll met € 2,45 verhoogt in 1 dag, niet veel maar kwam omdat de eerste tips niet incl. overtime had gepakt, vanaf nu zal ik steeds inclusief overtime pakken. Behalve bij de zo genoemde 'Zekerheidjes'.
Me tips voor vandaag plaats ik binnen een uur.
Succes. (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.