Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betaalde tips van Noman

Beste VW leden,
Ik heb betaald voor mijn tips en die zal ik voortaan hier plaatsen,
De Odds zullen 2.00 -4.50 ongeveer zijn.
Tijdelijk geef ik ze gratis aan jullie om de tips te bewijzen.
Bij interesse kan je altijd een PM sturen.
01/11/2013 Modena @2.20 Winn
02/11/2013 Wigan @1.95 Winn
03/11/2013 Perugia @2.00 Loss
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar noman
Country flagnoman in 3-11-2013 19:33 Leden topics
in 3-11-2013 19:33 Leden topics
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
klijn4:
Wat jij wil, ik ga niet in op jou kinderachtige reactie, moet je zelf weten hoe je wilt reageren, is je goed recht.
Maar even terugkomend op dit topic voordat we afdwalen en mensen boos gaan worden omdat ze op hun pikkie zijn getrapt.
Het lijkt me verstandig dat dit topic gesloten wordt voordat de hel hier helemaal losbarst.

Haha is goed jongen. Ik reageer kinderachtig.. Jij bent degene die eerst cheat op blogabet, vervolgens schijnheilig doet als ie wordt betrapt en tenslotte doet alsof ie van niks weet als zijn blog is gesloten wegens cheaten. En dan ook nog durven te zeggen dat alle paid services op blogabet kul zijn.. Prima hoor, maar gelukkig ga ik er vanuit dat de vaste bezoekers van deze site weten hoe het in elkaar steekt. En de hel zal niet losbarsten, want ik ga verder niet meer op je in, want zoveel zin heeft dat niet bij iemand met zo'n gigantisch bord voor zijn kop.
0 Vind ik leuk's
snku:
Haha, wat een niveau. Noman gaat betaald en gelijk begint iedereen te klagen, zegt wel iets. Oké, het is niet duidelijk van wie de tips zijn, maar wees dan een vent en ga daar gelijk vragen over stellen, niet als Noman centjes wilt zien. Daarnaast heeft de TS in zijn eerste post al gelijk gezegd dat hij ze tijdelijk gratis weggeeft. Als je die tips dan blind volgt en uiteindelijk gaat zeuren als hij paid gaat, zet ik toch vraagtekens neer bij de (wed-)intelligentie van bepaalde mensen hier. Lezen is blijkbaar een kunst op zich en er word zo maar blind een tip gevolgd.

het zijn net kleine kinderen ik ga ze gewoon negeren alleen mensen met serieuse intresse kunnen een pm sturen.
Ik ben al paar jaar lid op VW. Er zijn veel goeie tippers weg gegaan door altijd negatieve reacties te ontvangen. Bijv. Papa leo!
Het was eerst echt een gezellige site maar niveau is echt gezakt door kleine jochies. Echt jammer!
Maar ik ga ze gewoon negeren en me tips plaatsen.
* voer discussie in jullie eigen topic aub. Wil mijn topic overzichtelijk houden. Bedankt!
0 Vind ik leuk's
noman:
snku:
Haha, wat een niveau. Noman gaat betaald en gelijk begint iedereen te klagen, zegt wel iets. Oké, het is niet duidelijk van wie de tips zijn, maar wees dan een vent en ga daar gelijk vragen over stellen, niet als Noman centjes wilt zien. Daarnaast heeft de TS in zijn eerste post al gelijk gezegd dat hij ze tijdelijk gratis weggeeft. Als je die tips dan blind volgt en uiteindelijk gaat zeuren als hij paid gaat, zet ik toch vraagtekens neer bij de (wed-)intelligentie van bepaalde mensen hier. Lezen is blijkbaar een kunst op zich en er word zo maar blind een tip gevolgd.

het zijn net kleine kinderen ik ga ze gewoon negeren alleen mensen met serieuse intresse kunnen een pm sturen.
Ik ben al paar jaar lid op VW. Er zijn veel goeie tippers weg gegaan door altijd negatieve reacties te ontvangen. Bijv. Papa leo!
Het was eerst echt een gezellige site maar niveau is echt gezakt door kleine jochies. Echt jammer!
Maar ik ga ze gewoon negeren en me tips plaatsen.
* voer discussie in jullie eigen topic aub. Wil mijn topic overzichtelijk houden. Bedankt!

ik dacht dat je er mee stopte tog ;-)
0 Vind ik leuk's
Een Paid service hoeft niet slecht tezijn, maar op de manier van Noman is toch belachelijk? Hij koopt tips van een paid tipper en die wilt hij weer doorverkopen. Dus waar het op neer komt is dat hij met het werk van een ander geld wilt verdienen?
Ik kan je nu al vertellen dat als je dat op Blogabet zou doen direct een IP Ban zou krijgen. Ik heb heb niks tegen Paid tippers, maar dan wel op een gecontroleerde manier net als op blogabet.
Op deze manier gaat nooit goed aflopen. Maar goed gekken heb je overal dus ook op deze site.
0 Vind ik leuk's
Ik post alleen uitslagen. Voor vandaag geen tip ;-)
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Mijn blog gesloten? Lol Eigenlijk wist ik van niks want zit nooit meer op Blogabet haha.

en jij bent helemaal een leugenaar over dat blogabet heb je zelfs hier in chat gepraat en die fout uitslagen daar heb je hier ook een handje van ;-)
Nederland - Colombia
Nederland treedt morgen aan zonder onder andere Robben,van Persie en Sneijder. In principe zijn dit de beste spelers van Oranje en deze steken ver boven de rest uit. Verder staan er maar matige spelers in het veld morgen. Colombia won afgelopen week met 0-2 van België. En heeft ook nog eens twee extra rustdagen gehad. Met spelers als Falcao en Jackson Martinez is Colombia in mijn ogen zeker een outsider voor de wereldtitel. Ik heb ook het idee dat de bookmakers Colombia wat onderschatten in deze situatie, het is soms niet om aan te zien dat ben ik met velen eens, maar ze winnen wel hun wedstrijden en dat telt nou eenmaal in het voetbal.
Mijn wedtip: X2 Colombia @ 1,78 // DNB Colombia @ 2,65
dnb colombia is niet goed maar een void ;-)
0 Vind ik leuk's
groot gelijk mojos! viva la espana!!!
0 Vind ik leuk's
verybad65:
klijn4:
Mijn blog gesloten? Lol Eigenlijk wist ik van niks want zit nooit meer op Blogabet haha.

en jij bent helemaal een leugenaar over dat blogabet heb je zelfs hier in chat gepraat en die fout uitslagen daar heb je hier ook een handje van ;-)
Nederland - Colombia
Nederland treedt morgen aan zonder onder andere Robben,van Persie en Sneijder. In principe zijn dit de beste spelers van Oranje en deze steken ver boven de rest uit. Verder staan er maar matige spelers in het veld morgen. Colombia won afgelopen week met 0-2 van België. En heeft ook nog eens twee extra rustdagen gehad. Met spelers als Falcao en Jackson Martinez is Colombia in mijn ogen zeker een outsider voor de wereldtitel. Ik heb ook het idee dat de bookmakers Colombia wat onderschatten in deze situatie, het is soms niet om aan te zien dat ben ik met velen eens, maar ze winnen wel hun wedstrijden en dat telt nou eenmaal in het voetbal.
Mijn wedtip: X2 Colombia @ 1,78 // DNB Colombia @ 2,65
dnb colombia is niet goed maar een void ;-)

Dat is toch gewoon goed? De DNB is een void ja, maar de dubbele kans is toch gewoon goed? Dus snap niet wat er mis is.
En reageer niet als een klein kind man, te triest niveau dit. Ik ga me er niet meer mee bemoeien hier.
0 Vind ik leuk's
noman:
Ik post alleen uitslagen. Voor vandaag geen tip ;-)

In dát geval voegt je topic niets meer toe; aan aftertimers hebben we natuurlijk niets. Dus of je plaatst tips, of je topic kan wat mij betreft dicht.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
snku:
Haha, wat een niveau. Noman gaat betaald en gelijk begint iedereen te klagen, zegt wel iets. Oké, het is niet duidelijk van wie de tips zijn, maar wees dan een vent en ga daar gelijk vragen over stellen, niet als Noman centjes wilt zien. Daarnaast heeft de TS in zijn eerste post al gelijk gezegd dat hij ze tijdelijk gratis weggeeft. Als je die tips dan blind volgt en uiteindelijk gaat zeuren als hij paid gaat, zet ik toch vraagtekens neer bij de (wed-)intelligentie van bepaalde mensen hier. Lezen is blijkbaar een kunst op zich en er word zo maar blind een tip gevolgd.
snku:
Haha, wat een niveau. Noman gaat betaald en gelijk begint iedereen te klagen, zegt wel iets. Oké, het is niet duidelijk van wie de tips zijn, maar wees dan een vent en ga daar gelijk vragen over stellen, niet als Noman centjes wilt zien. Daarnaast heeft de TS in zijn eerste post al gelijk gezegd dat hij ze tijdelijk gratis weggeeft. Als je die tips dan blind volgt en uiteindelijk gaat zeuren als hij paid gaat, zet ik toch vraagtekens neer bij de (wed-)intelligentie van bepaalde mensen hier. Lezen is blijkbaar een kunst op zich en er word zo maar blind een tip gevolgd.

Jij wilt beginnen over niveau? of over intelligentie? Mensen houden er niet van als een website wordt omgetoverd tot een betaalde tip site. Daar is immers deze website niet voor dunkt mij. Vind het dan ook niet meer dan logisch dat mensen gaan klagen en andere tippers gaan noemen.
Er zijn zat andere sites waar je tips aan kan bieden voor geld, ga dat daar lekker doen ofzo. Voetbalwedden betekend voor mij gezelligheid en wat feedback lezen over tips. En daar denken de meeste zo over. Ik heb ook wel een betaalde tipper.. die tips ga ik hier toch ook niet dumpen of ze aanbieden voor geld.. Daar zal die tipper blij mee zijn zeg. Als ze al getipt worden, dat laten we even buiten beschouwing.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.