Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betaalde tips van Noman

Beste VW leden,
Ik heb betaald voor mijn tips en die zal ik voortaan hier plaatsen,
De Odds zullen 2.00 -4.50 ongeveer zijn.
Tijdelijk geef ik ze gratis aan jullie om de tips te bewijzen.
Bij interesse kan je altijd een PM sturen.
01/11/2013 Modena @2.20 Winn
02/11/2013 Wigan @1.95 Winn
03/11/2013 Perugia @2.00 Loss
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar noman
Country flagnoman in 3-11-2013 19:33 Leden topics
in 3-11-2013 19:33 Leden topics
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dan snap jij niet wat ik met mijn klaagzang bedoelde, ik geef je even de openingspost van dit topic:
noman:
Beste VW leden,
Ik heb betaald voor mijn tips en die zal ik voortaan hier plaatsen,
De odds zullen 2.00 -4.50 ongeveer zijn.
Tijdelijk geef ik ze gratis aan jullie om de tips te bewijzen.
Bij interesse kan je altijd een PM sturen.

Als er gewoon goed werd gelezen door de profiteurs (lees: de mensen die de gratis tips meespelen en later gaan zeuren als ze betaald gaan) hadden ze dit hele betaald gaan al kunnen zien aankomen. Wat mij verbaasd, of juist niet, is dat ze pas nadat de gratis tipreeks eindigt gaan zeiken. Als diezelfde mensen nou voordat hij zijn tips hadden geplaatst hun vinger hadden opgestoken en gezegd 'Ho eens even, dus wij moeten betalen voor andermans tips?!', was het anders geweest. Dat dan BS als 'het is crisis' erbij word gehaald is al helemaal lachwekkend.. Als het crisis is moet je toch dan niet gaan voetbalwedden??
Over de afkomst van de tips van Noman kan je wel je vragen stellen. Iets wat ik ook in zijn vorige topic gedaan heb, al is dat achteraf gelul van mijn kant. Ik heb alleen geen zin om dat weer op te gaan rakelen aangezien hij er toch niet op in gaat, daarom merk ik hier op dat het mij stoort dat deze profiteurs na het vullen van hun zakken gaan zeiken om iets wat ze al hebben kunnen zien aankomen. Als ik een abonnement op de VI neem en de eerste 2 maanden gratis krijg, ga ik toch ook niet zeiken dat ik plots moet betalen? Precies hetzelfde, als je gewoon de grote (!!) letters leest, had je dit al kunnen zien aankomen.
0 Vind ik leuk's
Wat een onzin om niks joh. Laat noman lekker ze topic houden achteraf resultaten posten en wij achteraf allemaal klappen en zeggen "ahhh wat goed noman".
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Wat een onzin om niks joh. Laat noman lekker ze topic houden achteraf resultaten posten en wij achteraf allemaal klappen en zeggen "ahhh wat goed noman".

Loze topic dan, achteraf tips plaatsen. Gooi dit in een 'dode' topiclijst dan ipv een 'levende' topic.
0 Vind ik leuk's
.....-..... / 1 @ 2.00
0 Vind ik leuk's
noman:
.....-..... / 1 @ 2.00

ik speel hem mee (y)
0 Vind ik leuk's
verybad65:
noman:
.....-..... / 1 @ 2.00

ik speel hem mee (y)

Zal een spannende pot worden (h)
0 Vind ik leuk's
noman:
.....-..... / 1 @ 2.00
5 punten voor team 1 en 5 punten voor team 2? Dan is je bet dus fout..
0 Vind ik leuk's
20:00 Frejus - Bourg Peronnas   1 @ 2.00  - France 3 league
Wat een bizarre einde. 2-1 voor in 89ste minuut rood . en dan nog 2-3 verloren. :-(
0 Vind ik leuk's
die is vies op zijn DUITS verloren...
0 Vind ik leuk's
Ik gooi 'm dicht, want hier heeft dus niemand iets aan. Noman, plaats je tips van tevoren of ga elders reclame maken.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.