Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betaalde tips van Noman

Beste VW leden,
Ik heb betaald voor mijn tips en die zal ik voortaan hier plaatsen,
De Odds zullen 2.00 -4.50 ongeveer zijn.
Tijdelijk geef ik ze gratis aan jullie om de tips te bewijzen.
Bij interesse kan je altijd een PM sturen.
01/11/2013 Modena @2.20 Winn
02/11/2013 Wigan @1.95 Winn
03/11/2013 Perugia @2.00 Loss
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar noman
Country flagnoman in 3-11-2013 19:33 Leden topics
in 3-11-2013 19:33 Leden topics
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1 grote grap die paid blogabet, iedereen bedondert elkaar.......http://www.blogabet.com/forum/index.php?topic=30882.0
0 Vind ik leuk's
roelroel:
1 grote grap die paid blogabet, iedereen bedondert elkaar.......http://www.blogabet.com/forum/index.php?topic=30882.0

Je geeft als link een topic waar de laatste reacte in 2011 was. Er zitten wel fraude gevallen tussen maar die worden meteen geschorst. Ook bekende zoals van deze site zoals Klijn (die zijn picks als winnend postte, terwijl ze niet gewonnen waren) en de voor de vaste bezoekers van deze site welbekende fassy.
0 Vind ik leuk's
roelroel:
Noman=snku?............

Geeft al aan dat we jou niet meer serieus hoeven te nemen. Ik ga het echter toch nog even proberen, als ik in lachen uitbarst bied ik alvast m'n excuses aan.
Dat jij het hele paid systeem van Blogabet '1 grote grap' noemt zegt al genoeg over je kennis, dat je daar dan een link bij plaatst waarvan mij niet duidelijk word of het nou bewijs is van jouw statement of gewoon een random linkje maakt het geheel nog lachwekkender. Tuurlijk zijn er ook fassy's scammers op blogabet, maar die worden binnen no time offline gehaald. Zelfs bij legitieme paid tipsters krijg je daar je geld terug als ze aan het eind van de maand geen winst hebben gemaakt.
Ik keek net trouwens even op Unibet en daar staat 'roelroel is gewoon boos dat hij nu moet betalen voor noman's tips' nog op een notering van 1.20, surebet dus!
0 Vind ik leuk's
snku:
roelroel:
Noman=snku?............

Geeft al aan dat we jou niet meer serieus hoeven te nemen. Ik ga het echter toch nog even proberen, als ik in lachen uitbarst bied ik alvast m'n excuses aan.
Dat jij het hele paid systeem van Blogabet '1 grote grap' noemt zegt al genoeg over je kennis, dat je daar dan een link bij plaatst waarvan mij niet duidelijk word of het nou bewijs is van jouw statement of gewoon een random linkje maakt het geheel nog lachwekkender. Tuurlijk zijn er ook fassy's scammers op blogabet, maar die worden binnen no time offline gehaald. Zelfs bij legitieme paid tipsters krijg je daar je geld terug als ze aan het eind van de maand geen winst hebben gemaakt.
Ik keek net trouwens even op Unibet en daar staat 'roelroel is gewoon boos dat hij nu moet betalen voor noman's tips' nog op een notering van 1.20, surebet dus!

Ik heb me ook aangemeld en ga er ook geld van jullie voor vragen. :d
0 Vind ik leuk's
Dat hele betalen voor picks is gewoon kul. Ik heb één keertje een hele week die puyol ofzo gevolgd op Blogabet met een free trial. hij had welgetelt twee picks van de velen goed en dat durft zich ervoor te laten betalen, mijn advies is: Ga nooit paid mensen, sommige free tippers zijn beter.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Dat hele betalen voor picks is gewoon kul. Ik heb één keertje een hele week die puyol ofzo gevolgd op Blogabet met een free trial. hij had welgetelt twee picks van de velen goed en dat durft zich ervoor te laten betalen, mijn advies is: Ga nooit paid mensen, sommige free tippers zijn beter.

Dus 1 voorbeeld van een slechte paid service beviel niet en alle paid tippers zijn slecht? Je kunt gewoon de all-time stats bekijken van tippers en in welke leagues ze goed presteren. Dat jij het kul vindt, betekent niet dat het kul is. Bovendien heb jij weinig recht van spreken want je blog is niet voor niks gesloten.
Als mensen niet voor tips willen betalen is dat hun goed recht, maar dat betekent niet dat betalen voor tips 'kul' is.
0 Vind ik leuk's
Mijn blog gesloten? Lol Eigenlijk wist ik van niks want zit nooit meer op Blogabet haha.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Mijn blog gesloten? Lol Eigenlijk wist ik van niks want zit nooit meer op Blogabet haha.

Gast doe niet alsof je van niks weet. Je had meerdere malen een lost pick als winnend gepost, daar is door heel veel mensen op gewezen en toen zei je heel schijnheilig oh foutje, maar heb je er verder niks aan gedaan om het te herstellen en vervolgens is je blog gesloten nadar er nog meer fouten in je blog waren gevonden. Blij dat je niet meer op blogabet komt.
0 Vind ik leuk's
Wat jij wil, ik ga niet in op jou kinderachtige reactie, moet je zelf weten hoe je wilt reageren, is je goed recht.
Maar even terugkomend op dit topic voordat we afdwalen en mensen boos gaan worden omdat ze op hun pikkie zijn getrapt.
Het lijkt me verstandig dat dit topic gesloten wordt voordat de hel hier helemaal losbarst.
0 Vind ik leuk's
Laat maar sommige mensen hebben het erg moeilijk en hebben geld nodig blijkbaar...Ik zou ze bijna gewoon 50 euro willen geven uit medelijden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.