Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betaalde tips van Noman

Beste VW leden,
Ik heb betaald voor mijn tips en die zal ik voortaan hier plaatsen,
De Odds zullen 2.00 -4.50 ongeveer zijn.
Tijdelijk geef ik ze gratis aan jullie om de tips te bewijzen.
Bij interesse kan je altijd een PM sturen.
01/11/2013 Modena @2.20 Winn
02/11/2013 Wigan @1.95 Winn
03/11/2013 Perugia @2.00 Loss
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar noman
Country flagnoman in 3-11-2013 19:33 Leden topics
in 3-11-2013 19:33 Leden topics
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Denk ook niet dat voetbalwedden in het leven is geroepen om betaalde tips te posten. Daar heb je wel andere sites voor..
0 Vind ik leuk's
bij mij zijn de tips goedkoper!
0 Vind ik leuk's
Hahaha vind ook apart moderators hier niks aan doen...
0 Vind ik leuk's
.
Ik heb het geld direct overgemaakt! :( :(
0 Vind ik leuk's
Hee noman mijn tips zijn gratis, hier heb je er 1: stop met dit topic
0 Vind ik leuk's
Noman met gebanned worden van deze site met zijn IP-adres. Hij maakt inbreuk op de sfeer op deze site!! Wat' n constructie, Noman doe dit aub op een andere site maar niet hier!!
0 Vind ik leuk's
Verlies eind van de maand zou dan ook uitbetaalt moeten worden, maar dat gebeurt niet.........haha :d
0 Vind ik leuk's
mootje1509:
he noman, t is overal crisis... mensen raken hun baan kwijt...of draaien elke euro om en dan kom jij op deze site geld vragen?
ik volg GRATIS toptippers zoals willempie of datel13 (er zijn er nog meer hier hoor) en bij hen krijg je ook GRATIS onderbouwingen v d tips !
Je hoeft er maar om te vragen...Al met al, vind ik dat t betalen voor tips niet op deze site thuishoort... maar dat is mijn mening!

Matige timing Mootje, want ik heb me net aangemeld voor een paid service op Blogabet haha. Maar zoals je kunt lezen op mijn blog blijf ik voorlopig mijn lower league picks gratis geven, dus ook op deze site!
0 Vind ik leuk's
Haha, wat een niveau. Noman gaat betaald en gelijk begint iedereen te klagen, zegt wel iets. Oké, het is niet duidelijk van wie de tips zijn, maar wees dan een vent en ga daar gelijk vragen over stellen, niet als Noman centjes wilt zien. Daarnaast heeft de TS in zijn eerste post al gelijk gezegd dat hij ze tijdelijk gratis weggeeft. Als je die tips dan blind volgt en uiteindelijk gaat zeuren als hij paid gaat, zet ik toch vraagtekens neer bij de (wed-)intelligentie van bepaalde mensen hier. Lezen is blijkbaar een kunst op zich en er word zo maar blind een tip gevolgd.
0 Vind ik leuk's
Noman=snku?............
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.