Wedstrategie: ik ga het fibonacci systeem testen
In het dagelijkse leven gok ik weinig op gelijke spelen terwijl veel professionals dat wel regelmatig doen. Laat ik daarom maar eens in dit topic mijn picks testen.
Ik gebruik het Fibanacci systeem van 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89 en 134. (y) Over 1-4 maanden zullen we zien wat mijn return on investment is.
Ronde 1, alle systemen beginnen met stake 1.
Staking System 1 Siena - Livorno 3.42 @ 5Dimes L -1
Staking System 2 Troyes – Metz 3.18 @ Pinnacle Sports L -1
Staking System 3 Evian Thonon Gaillard – Nantes 3.14 @ Pinnacle Sports L-1
Staking System 4 Schalke – Hoffenheim 3.90 @ Pinnacle Sports L -1
Staking System 5 Rochdale - Charlton 3.40 @ Ladbrokers Postponed
Staked: 257
Returned: 257.85
ROI: 100,331%
Als je 21 als break-off point had genomen was je resultaat:
Staked: 320
Returned: 418.5
ROI: 130,78%
Wel het proberen waard misschien. Al is die laatste score wel wat geflatteerd, want je kwam twee keer precies op 21 uit. Wel enigszins geluk dus. Een goed systeem is eigenlijk een systeem waarbij geluk een zo'n klein mogelijke factor is.
Aan de andere kant, je speelt ook wel vrij hoge odds. Als je leagues zou spelen waarin gelijkspel wat vaker voorkomt, dan krijg je weliswaar lagere odds, maar dan zou je de misschien 21 niet eens hoeven te halen. Niet vaak althans.
Ik ga dit zeker proberen.
Dit is wel waar het gevaar in zit. Als je deze laatste niet gewonnen had - wat heel goed mogelijk was geweest, aangezien PSG eerst met 2-0 voor stond - dan had je nu nog maar 418,51 stakes returned. En als je hierna 89 had ingezet en die had verloren, dan zou je zelfs verlies hebben gemaakt. Daarna 144... ai!
In elke gok zit natuurlijk een risico, anders is het geen gok. PSG stond 2-0 voor maar het kon ook 2-3 worden. Zelfs met de rode kaart op zak was Montpellier nog steeds gevaarlijk. Het had natuurlijk anders kunnen aflopen maar dit is ook het geval voor de vorige wedstrijden in de streak.
Eigenlijk zou je een break-off point moeten instellen of zo, dat je bij, ik zeg maar wat, stake 13 of 21 zegt: 't is genoeg geweest, ik neem m'n verlies. Volgens mij speel je dan ook nog wel winst.
Ja, je moet hem ergens afbreken maar 13 en 21 is te vroeg. Over het algemeen geld, hoe later je hem afbreekt des to hoger je return on investment is.
Bij een gemiddelde odd van 3.60 is de kans op verlies bij een streak van 12, 1.456% per streak.
Als je 13 als break-off point had genomen was je resultaat:
Als je 13 als break-off point had genomen was je resultaat:
Staked: 257
Returned: 257.85
ROI: 100,331%
Als je 21 als break-off point had genomen was je resultaat:
Staked: 320
Returned: 418.5
ROI: 130,78%
Wel het proberen waard misschien. Al is die laatste score wel wat geflatteerd, want je kwam twee keer precies op 21 uit. Wel enigszins geluk dus. Een goed systeem is eigenlijk een systeem waarbij geluk een zo'n klein mogelijke factor is.
Aan de andere kant, je speelt ook wel vrij hoge odds. Als je leagues zou spelen waarin gelijkspel wat vaker voorkomt, dan krijg je weliswaar lagere odds, maar dan zou je de misschien 21 niet eens hoeven te halen. Niet vaak althans.
Ik ga dit zeker proberen.
Allereerst, bedankt voor je berekeningen. Dat is interessant om te weten. :)
Als break even speelt doe je het statistisch nog steeds beter dan 97% van de gokkers.
Je kan met lagere odds spelen om minder X te handelen. Anderzijds heb je dan een lagere ROI. Ik speel met hogere odds als om de hogere ROI te gebruiken voor het compenseren van de verliezen. Het zijn afwegingen die iemand moet maken. Bovendien kijk ik ook of een weddenschap waarde heeft.
Stake 5 Gestaakt
Brechin - East Fife 3.95 @ 5Dimes
Stake 1 Uitgesteld
Ipswich - Watford 3.51 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
Rochdale - Notts County 3.62 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
Southport - Barrow 3.59 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
stake 8 L-8
Stake 8 L-13
Oostende - Roeselare 3.40 @ Bet365
Stake 2 L-2
Sedan - Le Havre 3.32 @ Pinnacle Sports
Stake 1 W+3.32
Hapoel Raanana - Maccabi Beer Sheva 3.80 @ Bwin
Stake 1 L-1
X Stake 21 L-21
Tottenham - West Ham 4.30 @ Pinnacle Sports
Stake 3 W+12.90
Wigan - Birmingham 3.40 @ Sky Bet
X Stake 2 L-2
Middlesbrough - Watford 3.54 @ pinnacle Sports
Stake 1 L-1
Barnsley - Reading 3.42 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
X Stake 34 L-34
D. Zagreb - Hajduk Split 3.52 @ Betfair
Stake 3 L-3
Everton - Fulham 3.40 @ Interwetten
Stake 1 L-1
Venlo - Willem II 4.03 @ 5Dimes
Stake 1 W+4.03
Innsbruck - Sturm 3.38 @ Betfair
Stake 1 L-1
X stake 55 W+ 206,25
Zo, ik heb even een tijdje mijn kansje afgewacht :)
Stake 5 W+16.75
Bosnia & Herzegovina - Romania 3.38 @ Pinnacle Sports
Stake 2 L-2
Georgia - Croatia 3.85 @ Betfair
Stake 1 L-1
Stake 3 L-3