Wedstrategie: ik ga het fibonacci systeem testen
In het dagelijkse leven gok ik weinig op gelijke spelen terwijl veel professionals dat wel regelmatig doen. Laat ik daarom maar eens in dit topic mijn picks testen.
Ik gebruik het Fibanacci systeem van 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89 en 134. (y) Over 1-4 maanden zullen we zien wat mijn return on investment is.
Ronde 1, alle systemen beginnen met stake 1.
Staking System 1 Siena - Livorno 3.42 @ 5Dimes L -1
Staking System 2 Troyes – Metz 3.18 @ Pinnacle Sports L -1
Staking System 3 Evian Thonon Gaillard – Nantes 3.14 @ Pinnacle Sports L-1
Staking System 4 Schalke – Hoffenheim 3.90 @ Pinnacle Sports L -1
Staking System 5 Rochdale - Charlton 3.40 @ Ladbrokers Postponed
ADO - Twente
ADO to wint, odds 4.80 @ Betfair
EDIT: Laten we dit toch maar niet doen.
Stake 1 L-1
Waar baseer jij je keuze om een X te spelen op?
Mooie resultaten Aduard.
Ik denk dat hier inderdaad ook veel bezoekers benieuwd naar zijn, inclusief mezelf.
Mooie resultaten Aduard.
Ik denk dat hier inderdaad ook veel bezoekers benieuwd naar zijn, inclusief mezelf.
Verschillende factoren.
Het liefste heb ik dat de uitploeg hoger staat op de ranglijst dan de thuis ploeg. Ik vergelijk ook vaak het puntentotaal van de betreffende uit en thuis tabel. Als je de kwaliteit van beide teams vergelijkt, dan moet je niet vergeten het thuisvoordeel mee te rekenen. (h)
Of beide teams de kwaliteiten hebben, en of ze hier een historie van hebben, om te reageren als ze achter staan.
Motivatie en vertrouwen. Heeft men vertrouwen in een resultaat, hoe graag wil men een resultaat behalen? Denk aan topwedstrijden, Twente - PSV of degradatie wedstrijden, VVV - Willem II.
Mentaliteit en kwaliteit. Gaat men voor het gelijke spel? Denk aan Manchester City in uitwedstrijden tegen topsteams. Of, Franse ploegen die vaak aan creativiteit op het middenveld te kort komen om een wedstrijd te winnen.
Statistiek. Denk aan NEC die dit seizoen in een reeks van 10 wedstrijden 7 wedstrijden gelijkspeelden. Spelen beide teams vaak gelijk op de thuis en uit tabel?
Stake 8 W+30.56
Locarno - Winterthur 3.75 @ Pinnacle Sports
Stake 2 L-2
Grasshopper - Xamax 4.07 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
Caen - Lens 3.43 @ Pinnacle Sports
Stake 1 W+3.43
Auxerre - Montpellier 3.20 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
Stake 3 L-3
D. Moscow - CSKA Moscow 3.25 @ Pinnacle Sports
stake 1 W+3.25
Bielefeld - Karlsruher 3.96 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
Wolves - West Brom 3.52 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
Ajax - Twente 3.48 @ Pinnacle Sports
Stake 1 W+3.48
Stake 1B L-1
Het liefste heb ik dat de uitploeg hoger staat op de ranglijst dan de thuis ploeg. Ik vergelijk ook vaak het puntentotaal van de betreffende uit en thuis tabel. Als je de kwaliteit van beide teams vergelijkt, dan moet je niet vergeten het thuisvoordeel mee te rekenen. (h)
Juist, lijkt me inderdaad een duidelijke reden.
Of beide teams de kwaliteiten hebben, en of ze hier een historie van hebben, om te reageren als ze achter staan.
Motivatie en vertrouwen. Heeft men vertrouwen in een resultaat, hoe graag wil men een resultaat behalen? Denk aan topwedstrijden, Twente - PSV of degradatie wedstrijden, VVV - Willem II.
Vergeet ook niet de verschillende periode standen in de Jupiler League bijvoorbeeld.
Mentaliteit en kwaliteit. Gaat men voor het gelijke spel? Denk aan Manchester City in uitwedstrijden tegen topsteams. Of, Franse ploegen die vaak aan creativiteit op het middenveld te kort komen om een wedstrijd te winnen.
Doe je dit op basis van statistieken of zelf heel veel wedstrijden bekijken?
Stake 5 L-5
Ajaccio - Clermont 3.98 @ Pinnacle Sports
Stake 3 L-3
Reims - Sedan 3.20 @ Pinnacle Sports
Stake 2 L-2
Young Boys - Grasshoppers 4.36 @ Pinnacle Sports
Stake 1 W+4.36
Santander - Atl. Madrid 3.56 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1