Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: ik ga het fibonacci systeem testen

In het dagelijkse leven gok ik weinig op gelijke spelen terwijl veel professionals dat wel regelmatig doen. Laat ik daarom maar eens in dit topic mijn picks testen.

Ik gebruik het Fibanacci systeem van 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89 en 134. (y) Over 1-4 maanden zullen we zien wat mijn return on investment is.

Ronde 1, alle systemen beginnen met stake 1.

Staking System 1 Siena - Livorno 3.42 @ 5Dimes L -1

Staking System 2 Troyes – Metz 3.18 @ Pinnacle Sports L -1

Staking System 3 Evian Thonon Gaillard – Nantes 3.14 @ Pinnacle Sports L-1

Staking System 4 Schalke – Hoffenheim 3.90 @ Pinnacle Sports L -1

Staking System 5 Rochdale - Charlton 3.40 @ Ladbrokers Postponed

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagaduard in 28-01-2011 19:19 Hulp en advies
in 28-01-2011 19:19 Hulp en advies
203 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Volgens mij bereken je de ROI verkeerd. Als goed is neem je de (winst/inzet) x 100.
0 Vind ik leuk's
kpeis turkije oostenrijk een drawke, beide ploegen draaien vierkant en mogen eigenlijk niet verliezen
0 Vind ik leuk's
verloo:
Volgens mij bereken je de ROI verkeerd. Als goed is neem je de (winst/inzet) x 100.

Ik gebruik dezelfde methode als blog a bet, neem de stake mee in de bekeringen.
0 Vind ik leuk's
edimpens:
kpeis turkije oostenrijk een drawke, beide ploegen draaien vierkant en mogen eigenlijk niet verliezen
edimpens:

denk een losse 1!!!oostenrijk was vrijdag niets waard,geen actie of dreiging!!kunnen het spel niet maken!!sorry maar dan is turkije een klasse beter hoor zelfs als ze niet in form zijn!!
0 Vind ik leuk's
form moet vorm zijn he leonardo1965? haha, maar ben het met je eens
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
topics.replies.old_quote_title

tja hier in belgie word dat zo gezegd en geschreven in het dialect he!!!maar ok ik zal beter mijn best doen ha ha ha ha
0 Vind ik leuk's
PAS Giannina - Diagoras Rodou 10.48 @ Redbet
Stake 5 L-5
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:

tja hier in belgie word dat zo gezegd en geschreven in het dialect he!!!maar ok ik zal beter mijn best doen ha ha ha ha

Ok begrijpelijk Leonardo ik vind het persoonlijk niet zo erg als er schrijffouten inzitten er zijn bovendien meer mensen hier met dialect maar het is bijna altijd wel te begrijpen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
voetbalfan:
leonardo1965:

Ok begrijpelijk Leonardo ik vind het persoonlijk niet zo erg als er schrijffouten inzitten er zijn bovendien meer mensen hier met dialect maar het is bijna altijd wel te begrijpen.

这是正确的 :)
0 Vind ik leuk's
aduard:
这是正确的 :)
Ik hui echt zi kan.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.