Wedstrategie: ik ga het fibonacci systeem testen
In het dagelijkse leven gok ik weinig op gelijke spelen terwijl veel professionals dat wel regelmatig doen. Laat ik daarom maar eens in dit topic mijn picks testen.
Ik gebruik het Fibanacci systeem van 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89 en 134. (y) Over 1-4 maanden zullen we zien wat mijn return on investment is.
Ronde 1, alle systemen beginnen met stake 1.
Staking System 1 Siena - Livorno 3.42 @ 5Dimes L -1
Staking System 2 Troyes – Metz 3.18 @ Pinnacle Sports L -1
Staking System 3 Evian Thonon Gaillard – Nantes 3.14 @ Pinnacle Sports L-1
Staking System 4 Schalke – Hoffenheim 3.90 @ Pinnacle Sports L -1
Staking System 5 Rochdale - Charlton 3.40 @ Ladbrokers Postponed
Volgens mij bereken je de ROI verkeerd. Als goed is neem je de (winst/inzet) x 100.
Ik gebruik dezelfde methode als blog a bet, neem de stake mee in de bekeringen.
kpeis turkije oostenrijk een drawke, beide ploegen draaien vierkant en mogen eigenlijk niet verliezen
kpeis turkije oostenrijk een drawke, beide ploegen draaien vierkant en mogen eigenlijk niet verliezen
denk een losse 1!!!oostenrijk was vrijdag niets waard,geen actie of dreiging!!kunnen het spel niet maken!!sorry maar dan is turkije een klasse beter hoor zelfs als ze niet in form zijn!!
form moet vorm zijn he leonardo1965? haha, maar ben het met je eens
tja hier in belgie word dat zo gezegd en geschreven in het dialect he!!!maar ok ik zal beter mijn best doen ha ha ha ha
Stake 5 L-5
tja hier in belgie word dat zo gezegd en geschreven in het dialect he!!!maar ok ik zal beter mijn best doen ha ha ha ha
Ok begrijpelijk Leonardo ik vind het persoonlijk niet zo erg als er schrijffouten inzitten er zijn bovendien meer mensen hier met dialect maar het is bijna altijd wel te begrijpen.
Ok begrijpelijk Leonardo ik vind het persoonlijk niet zo erg als er schrijffouten inzitten er zijn bovendien meer mensen hier met dialect maar het is bijna altijd wel te begrijpen.
这是æ£ç¡®çš„ :)
这是æ£ç¡®çš„ :)