Wedstrategie: ik ga het fibonacci systeem testen
In het dagelijkse leven gok ik weinig op gelijke spelen terwijl veel professionals dat wel regelmatig doen. Laat ik daarom maar eens in dit topic mijn picks testen.
Ik gebruik het Fibanacci systeem van 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89 en 134. (y) Over 1-4 maanden zullen we zien wat mijn return on investment is.
Ronde 1, alle systemen beginnen met stake 1.
Staking System 1 Siena - Livorno 3.42 @ 5Dimes L -1
Staking System 2 Troyes – Metz 3.18 @ Pinnacle Sports L -1
Staking System 3 Evian Thonon Gaillard – Nantes 3.14 @ Pinnacle Sports L-1
Staking System 4 Schalke – Hoffenheim 3.90 @ Pinnacle Sports L -1
Staking System 5 Rochdale - Charlton 3.40 @ Ladbrokers Postponed
Ga het eens proberen met wat klein geld.
Ben enkel op zoek naar bets die heel hard veranderd zijn tegenover in het begin.
VB.Belgie U21 vs Hongarije U21 van deze avond 20:00
Belgie U21 laten winnen stond in het begin van de week op 1.82 en intussen op 1.44 misschien zelfs net voor de wedstrijd nog lager. Want iedereen blijft maar gokken op Belgie.
Op dit moment lijkt het me interessant om richting de underdog te gaan. Eerste helft X staat nu op 2.45 nog maar net onder de 2.618 grens en deze lijkt me wel interessant om te spelen vanwege de hoge notering.
Heeft iemand echter een goeie website of programma waar je op kan zien dat sommige weddenschappen (favoriet) enorm hard gezakt zijn tov het bekend maken van de weddenschap.
Het lijkt me interessant om op het moment net voor de wedstrijd begint nog voor de underdog te gaan.
Heb namelijk meer vertrouwen in de eerste computermodellen van de bookmaker dan in het verschil dat er verschillende mensen hun bet voor de favoriet hebben geplaatst.
Heeft iemand echter een goeie website of programma waar je op kan zien dat sommige weddenschappen (favoriet) enorm hard gezakt zijn tov het bekend maken van de weddenschap.
Dit wil ik eigenlijk ook graag inzichtelijk willen hebben.
Ik meen dat hier op deze voetbalwedden website ook het verloop van sommige odds te zien is.
Als je grote verschillen opmerkt is er in ieder geval een verhaal -
Ik ben benieuwd.
Heb er zelf een gevonden.
Op http://www.oddsmath.com kan je dropping odds selecteren.
Ga voor deze avond eens proberen Egypte- Griekenland +2.5 goals. Is van 2.14 naar 2.9 gegaan blijft dus wel risico. Salah start voor zover ik kan lezen dus die moet het maar oplossen :p
op betshoot.com staan ook wel odd drops en bij oddsportal kan je zien wat de openings odds waren.
Fibonacci werkt altijd. Je moet alleen genoeg funds hebben en altijd op dezelfde team(s) spelen.
De Serie B en C in Italie zijn hier in mijn ogen zeer geschikt voor.
Het beste kun je hiervoor ploegen uit de middenmoot nemen.
Een voorbeeld uit het seizoen 18/19 is kampioen Bescia.
Als je die destijds altijd op X had gespeeld met 10 Euro inzet per wedstrijd had je aan het eind van het seizoen 220 Euro winst gemaakt.
Totale inleg volgens de Fibonacci reeks zou dan voor het hele seizoen zijn geweest 680 Euro inleg en 900 Euro return.
Bij de nummer 3 van dat seizoen Benevento was het 1540 Euro inleg geweest en 1950 Euro return geweest.
Bij beide voorbeelden uitgaand van quote 3.00
Lange adem en genoeg funds and presto !!!!
genoeg funds
Daar zit heel de fout in de denkwijze. Als je namelijk praktisch genoeg funds hebt om zo een reeks mogelijk te maken, dan moet je dus al heel veel geld hebben. Waarom zou je dan moeite doen om betjes te maken die maar heel weinig opleveren op lange termijn?? Je zou kunnen zeggen, een leuk tijdverdrijf, maar dan kan je even goed gamen, een goed boek lezen of afspreken met vrienden ;-)
genoeg funds
Daar zit heel de fout in de denkwijze. Als je namelijk praktisch genoeg funds hebt om zo een reeks mogelijk te maken, dan moet je dus al heel veel geld hebben. Waarom zou je dan moeite doen om betjes te maken die maar heel weinig opleveren op lange termijn?? Je zou kunnen zeggen, een leuk tijdverdrijf, maar dan kan je even goed gamen, een goed boek lezen of afspreken met vrienden ;-)
Of je combineert al deze 4 leuke tijdverdrijven ;-)
Het klopt dat het een hoop werk is. Helemaal als je in een bad strike komt vereist het discipline en uithoudingsvermogen maar uiteindelijk heb je altijd winst. Het gaat hier niet om het spelplezier. Zie het als beleggen. Als je een hoop geld hebt kun je inderdaad leuke bets uitzoeken en maar hopen dat je wint. Leuk maar uiteindelijk wint het huis dan altijd. Maak een plan, kies een paar teams uit de middenmoot en speel ze wekelijks op gelijk. Gaat in ieder geval meer opleveren dan dat het op de bank staat. Pak eens een form tabel van een middenmoter en reken het uit wat het over een seizoen zou opleveren. Met de gewonnen centen kun je dan een rondje geven in de kroeg of een paar goede boeken kopen.
De laatste paar weken heb ik dit systeem gespeeld met Chievo (gelijkspel) uit de serie B.
De eerste 4x ging ik nat omdat er niet gelijk werd gespeeld.
10 Euro loss
10 Euro loss
20 Euro loss
30 Euro loss
50 Euro win (152,50 Euro)
Dus een netto winst van 32.50 Euro.