Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: wedden op favorieten

Ik geef mezelf hiermee behoorlijk bloot, maar om deze strategie verder te kunnen ontwikkelen, heb ik wellicht jullie feedback nodig.

Een aantal vereisten om deze strategie te kunnen gebruiken :

- Je speelt op een ''vaste'' manier, dus telkens dezelfde soort bets.
- Je hebt een bankroll van minstens 500 euro.
- Je hebt tijd om verschillende berekeningen te kunnen maken.

hoe werkt het?

Voordat ik een aantal zaken prijs geef, wil ik eerst wat informatie geven over het grotere plaatje. Grote wedkantoren beschouwen een wedstrijd altijd individueel. Alle relevante stats worden specifiek gezocht voor de ontmoeting tussen beide teams. Is dit wel voldoende informatie? Ik vind eigenlijk van niet. Elke wedstrijd heeft invloed op een andere wedstrijd. Probeer voor de grap eens een chronologische reeks van 10 favorieten te vinden die allemaal winnen, dit is vrijwel onmogelijk. Van de 10 favorieten zullen er altijd een aantal teams niet winnen. Daar is dit systeem op gebaseerd.

Ik speel alleen op favorieten die een quotering hebben tussen de 1.40 en 2.50. Aan het einde van de dag maak ik een korte scan voor de volgende dag. Op een chronologische wijze (dus op basis van tijd) selecteer ik de wedstrijden die ik wil spelen. Dit betekent automatisch dat de favorieten die als eerst spelen bijelkaar worden gespeeld in een combo. Deze actie herhaal ik eigenlijk elke keer. Als er veel bruikbare wedstrijden zijn, krijg ik ontzettend veel combo's.

Na een tijdje berekeningen te hebben gedaan weet ik ongeveer wat de kans is dat een favoriet (tussen de 1.50 en de 2.50) wint. Op deze manier kun je onderzoek doen en na diverse berekeningen bekijken wanneer het beste moment is om te spelen. Een kort voorbeeldje :

Van de afgelopen 61 relevante wedstrijden voor mijn systeem wonnen er maar 26 favorieten, waarvan 8 favorieten maar met meer dan 1 goal verschil wonnen. Verder waren er 16 wedstrijden +2.5 goals in totaal. Hierdoor besloot ik gister Santos, Corinthians en Frankrijk te spelen op onderstaande manier.

Corinthians, Santos, Frankrijk (10) --> 39,50
Santos H, Frankrijk H (7) --> 40,39
Frankrijk H, Corinthians H (5) --> 43,70
Frankrijk H, Corinthians H, Santos H (4) --> 81,84
Alles +2.5 (6) --> 38,88

De getallen tussen haakjes was de inzet en H staat in dit geval voor -1. Het getrainde oog zal opvallen dat elk rijtje individueel al winst is. Hierna doe ik een korte update. Van de afgelopen 64 wedstrijden wonnen er 29 favorieten, 11x -1 winst en 19 wedstrijden waren +2.5 qua aantal doelpunten. Op deze manier zoek ik een moment van zwakte van de favorieten. Als het winstpercentage over een bepaalde periode erg laag is, besluit ik in te zetten. Als het percentage erg hoog is, werk ik mijn weddenschappen uit, maar zet ik het geld niet in.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag griekhoofd in 4-07-2016 10:54 Hulp en advies
in 4-07-2016 10:54 Hulp en advies
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
griekhoofd Topic starter Geplaatst 31 jul. 2016 om 10:32
Tijd voor een update, ik heb besloten om onderstaande competities te gebruiken voor volgend seizoen.

- Jupiler League (België)
- Serie A (Brazilië)
- Superliga (Denemarken)
- Bundesliga + tweede Bundesliga (Duitsland)
- Premier League + Championship (Engeland)
- Ligue 1 (Frankrijk)
- Premier Division (Ierland)
- Serie A + Serie B (Italië)
- Eredivisie + Jupiler league (Nederland)
- Eliteserien + OBOS-ligaen (Noorwegen)
- Premier League (Oekraïne)
- Bundesliga + Erste liga (Oostenrijk)
- Ekstraklasa (Polen)
- Primeira Liga (Portugal)
- Premjer Liga (Rusland)
- Primera Division + Segunda division (Spanje)
- Czech Liga (Tsjechië)
- Super Lig (Turkije)
- MLS (Verenigde Staten)
- Allsvenskan + Superretan (Zweden)
- Super League (Zwitserland)

- Champions League (vanaf groepsfase)
- europa league (vanaf groepsfase)

Segmentatiecriteria

- odds tussen 1.40 en 2.50
- Team moet aantoonbaar favoriet zijn

Flink wat werk aan de winkel dus, ik begin zaterdag 6 augustus met het nieuwe seizoen.

0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 8 aug. 2016 om 07:49
Spartak, Krasnodar, Goteborg --> 53,55
Spartak H, Krasnodar H --> 53,44
Spartak H, Goteborg H --> 55,25
Krasnodar H, Goteborg H --> 62,05
Spartak H, Krasnodar H, Goteborg H --> 90,84
Alles +2.5 --> 44,88

9+8+5+5+3+8 is mijn inzet hier.

Halmstads, Aarhus, Stuttgart --> 55,40
Halmstads H, Aarhus H --> 63,66
Halmstads H, Stuttgart H --> 53,27
Aarhus H, Stuttgart H --> 65,65
Aarhus H, Stuttgart H, Halmstads H --> 97,74
Alles +2.5 --> 40,96

10+6+7+5+3+8

Dit zijn de eerste 'systemen' die ik speel dit seizoen. Op dit moment verwacht ik na uiterlijk 4/5 systemen wel winst te hebben.
0 Vind ik leuk's
@griekhoofd,

IK hou wel van strategieën, dus laat ik daar eerst mee beginnen mijn complimenten (y) , of dit alleen succes vol zou zijn is natuurlijk een tweede, maar dat kunnen we altijd gaan uittesten.

Als ik het dus goed begrijp,... Je pakt favorieten teams waarbij je hoopt dat ze 1+ doelpunten verschil gaan winnen. En deze combineer je met een aantal.

Even een paar losse vragen.
De bedragen achter -->, zijn deze inclusief je inleg?
Is je inleg per wedstrijd een berekening dat je minimaal break even speelt?
De bovenste regel bij de wedstrijden, is dat gewoon winst van de ploegen zonder handicap?

Je geeft aan 400/500 per maand afgelopen periode winst te hebben gemaakt. En op basis van hoeveel bets is dat geweest en bij welke competities met name?
Hoeveel % combi's heb je uiteindelijk gemiddeld per maand succesvol afgerond? Ik wil even weten of het niet gewoon een paar lucky shots zijn geweest of dat er hier iets mee te doen is.

Ik zie dat je voor vanavond de wedstrijden Spartak, Krasnodar en Goteborg hebt uitgekozen. Aan de hand hiervan even mijn eerste indruk. Simpel gezegd heb je een aantal opties.

Inleg 38 euro totaal, verder ben ik even uit gegaan dat de bedragen die erachter staan pure winst is.

Optie 1: 2 of 3 van de gekozen teams wint niet en alle rijtjes zijn kapot. schade = 38 euro.
Optie 2: 1 van de gekozen teams (Spartak bv) wint niet en 4 vd 5 rijtjes zijn kapot. schade = 33 euro.
Optie 3: 3 teams winnen zonder handicap of max 1 team . Je maakt 15 euro winst.
Optie 4: 3 teams winnen waarvan 2 met handicap. Je maakt circa 75 euro winst.
Optie 5: 3 teams winnen waarvan alle 3 met handicap. Je maakt 315 euro winst.
Optie 6: 3 teams winnen waarvan alle 3 met handicap +2.5. Je maakt 360 euro winst.

Mijn conclusie is dan dat ik het verschil tussen de opties teveel op alles of niet is. Je gaat van optie 4, 75 euro winst naar optie 5 of 6 met 315/360 winst. Zelf zou ik iets verzinnen wat ervoor zorgt dat er een middenweg zit met 100/150 winst bv.

Daarbij vind ik 1 op de 7 pogingen voor break even wel krapjes, maar zeker niet onmogelijk. Een bankroll van 500 aan te bevelen is daarbij ook te weinig. 13 pogingen achter elkaar fout en je bent broke.

Stel je speelt elke week er 10 dus 40 per maand, is dat een inleg van ongeveer 1600,00. Moet je er 5 goed weten te hebben om break even te draaien = 12.5%.
Ik vind het wel leuk bedacht en denk als je de juiste wedstrijden/teams goed weet te pakken dat je op lange termijn wel prima winst kunt maken inderdaad.

Als jij bereid bent dit de komende 2/3 maanden wekelijks hier goed bij te houden hier, dan wil ik ook wel met mijn zelf gekozen wedstrijden dit wel doen. Ik hoor het wel, succes.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 8 aug. 2016 om 11:57
Hi Tino, leuk om je feedback te horen, bedankt!

Op dit moment denk ik dat je het belangrijkste aspect nog over het hoofd ziet, dat is namelijk timing. Je moet dit eigenlijk zien als een soort tijdlijn. Aan het einde van die tijdlijn weet je het winstpercentage van de favorieten, want dat kun je simpelweg uitrekenen en dat heb ik ook gedaan. Elke wedstrijd die in mijn markt valt werk ik uit in een combinatie die je hierboven al hebt gezien. Nog steeds is alles gebaseerd op tijd, dus je pakt altijd het meest recente team en die stop je bijelkaar. Op deze manier kun je wachten op een periode waarin een flink aantal favorieten niet winnen. Vanaf dat moment ga ik dus spelen. Dit zorgt ervoor dat je flink wat slechte systemen niet inzet.

Om nog een aantal vragen te beantwoorden :

- De getallen achter de pijl staan voor de waarde van die voorspelling (als hij goed is). Dit heeft dus nog niks met winst te maken.
- De inzet baseer ik op de potentiële winstbedragen. Elk onderdeel is meer dan die 38 euro inzet.
- Bovenste regel is inderdaad winst zonder handicap.

De 400/500 euro winst is ongeveer gebaseerd op 100 wedstrijden, dat zal neerkomen op 30 keer een systeem zoals hierboven. Echter speelde ik toen wel echt low stake. De combi percentages zal vanaf dit seizoen bijgehouden gaan worden, dit schaar ik even onder interne analyse. Ook zaken zoals ROI etc zullen daarin meegenomen worden.

Aantal opties voor vanavond m.b.t. het eerste systeem :
- Maximaal 1 ploeg wint --> 38 verlies
- Maximaal 2 ploegen winnen, waarbij 1 geen handicap --> 38 verlies
- 2 ploegen winnen handicap, andere ploeg wint niet --> Tussen de 15 en 24 winst
- 2 ploegen winnen handicap, andere ploeg wint normaal --> Tussen de 68 en 77 winst
- 3 ploegen handicap --> 276 winst
- 3 ploegen handicap en +2.5 --> 321 winst.

Verder kunnen het hoofdkaartje en de handicap kaartjes met 2 teams nog aangevuld worden door het over kaartje, die had jij niet uitgewerkt volgens mij.

Hopelijk heeft dit bericht een beetje geholpen, cheers!
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 8 aug. 2016 om 12:04
Ik speel dit trouwens met 3 of 4 teams bijelkaar, ik zie net dat ik nog geen voorbeeld heb gegeven van een systeem met 4 teams in dit topic. Mocht je het gat in mogelijke winstbedragen te hoog vinden, dan raad ik je aan om het met 4 teams bijelkaar te proberen. Dan kun je combo's maken van 2 teams H en 3 teams H.
0 Vind ik leuk's
Zou je eens een concreet voorbeeld kunnen geven wat je al eens gespeeld hebt incl bedragen,inleg etc.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 8 aug. 2016 om 13:47
Check bericht twee en drie van deze pagina.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 8 aug. 2016 om 19:02
Vorige poging werd niks, kan waarschijnlijk pas vrijdag weer spelen. Komende dagen niet echt wedstrijden die ik kan gebruiken.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 12 aug. 2016 om 11:35
Oh fuck, ben woensdag vergeten te tippen hier. Had Norrkoping, Basel en Luzern.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd:
Oh fuck, ben woensdag vergeten te tippen hier. Had Norrkoping, Basel en Luzern.

wat grappig, die had ik ook ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.