Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: wedden op favorieten

Ik geef mezelf hiermee behoorlijk bloot, maar om deze strategie verder te kunnen ontwikkelen, heb ik wellicht jullie feedback nodig.

Een aantal vereisten om deze strategie te kunnen gebruiken :

- Je speelt op een ''vaste'' manier, dus telkens dezelfde soort bets.
- Je hebt een bankroll van minstens 500 euro.
- Je hebt tijd om verschillende berekeningen te kunnen maken.

hoe werkt het?

Voordat ik een aantal zaken prijs geef, wil ik eerst wat informatie geven over het grotere plaatje. Grote wedkantoren beschouwen een wedstrijd altijd individueel. Alle relevante stats worden specifiek gezocht voor de ontmoeting tussen beide teams. Is dit wel voldoende informatie? Ik vind eigenlijk van niet. Elke wedstrijd heeft invloed op een andere wedstrijd. Probeer voor de grap eens een chronologische reeks van 10 favorieten te vinden die allemaal winnen, dit is vrijwel onmogelijk. Van de 10 favorieten zullen er altijd een aantal teams niet winnen. Daar is dit systeem op gebaseerd.

Ik speel alleen op favorieten die een quotering hebben tussen de 1.40 en 2.50. Aan het einde van de dag maak ik een korte scan voor de volgende dag. Op een chronologische wijze (dus op basis van tijd) selecteer ik de wedstrijden die ik wil spelen. Dit betekent automatisch dat de favorieten die als eerst spelen bijelkaar worden gespeeld in een combo. Deze actie herhaal ik eigenlijk elke keer. Als er veel bruikbare wedstrijden zijn, krijg ik ontzettend veel combo's.

Na een tijdje berekeningen te hebben gedaan weet ik ongeveer wat de kans is dat een favoriet (tussen de 1.50 en de 2.50) wint. Op deze manier kun je onderzoek doen en na diverse berekeningen bekijken wanneer het beste moment is om te spelen. Een kort voorbeeldje :

Van de afgelopen 61 relevante wedstrijden voor mijn systeem wonnen er maar 26 favorieten, waarvan 8 favorieten maar met meer dan 1 goal verschil wonnen. Verder waren er 16 wedstrijden +2.5 goals in totaal. Hierdoor besloot ik gister Santos, Corinthians en Frankrijk te spelen op onderstaande manier.

Corinthians, Santos, Frankrijk (10) --> 39,50
Santos H, Frankrijk H (7) --> 40,39
Frankrijk H, Corinthians H (5) --> 43,70
Frankrijk H, Corinthians H, Santos H (4) --> 81,84
Alles +2.5 (6) --> 38,88

De getallen tussen haakjes was de inzet en H staat in dit geval voor -1. Het getrainde oog zal opvallen dat elk rijtje individueel al winst is. Hierna doe ik een korte update. Van de afgelopen 64 wedstrijden wonnen er 29 favorieten, 11x -1 winst en 19 wedstrijden waren +2.5 qua aantal doelpunten. Op deze manier zoek ik een moment van zwakte van de favorieten. Als het winstpercentage over een bepaalde periode erg laag is, besluit ik in te zetten. Als het percentage erg hoog is, werk ik mijn weddenschappen uit, maar zet ik het geld niet in.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag griekhoofd in 4-07-2016 10:54 Hulp en advies
in 4-07-2016 10:54 Hulp en advies
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
griekhoofd Topic starter Geplaatst 12 aug. 2016 om 14:43
Waren ook de enige mogelijkheden die dag. Wel lullig dat ik een volle hit vergeten ben te tippen, al heb ik niet echt het idee dat veel spelers hier het inzetten.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 14 aug. 2016 om 09:02
Man U, Malmo, Lyon --> 62,72
Man U H, Malmo H --> 65,10
Man U H, Lyon H --> 61,88
Lyon H, Malmo H --> 65,76
Lyon H, Malmo H, Man U H --> 172,62
Alles +2.5 --> 53,76

Inzet : 8+5+4+4+3+8

Zaglebie, Molde, Fluminense --> 61,74
Zaglebie H, Molde H --> 66,10
Zaglebie H, Fluminense H --> 55,08
Molde H, Fluminense H --> 52,08
Molde H, Fluminense H, Zaglebie H --> 133,89
Alles +2.5 --> 46,35

Inzet : 9+4+4+6+3+9

AFC United, Wisla, Haugesund, Brondby --> 68,32
Wisla H, AFC H --> 58,20
Haugesund H, Brondby H --> 56,70
Wisla H, Haugesund H --> 53,10
Brondby H, AFC H --> 62,05
Wisla H, Brondby H, AFC H --> 106,50
Wisla H, Brondby H, Haugesund H --> 81,12
Wisla H, AFC H, Haugesund H --> 108,24
Brondby H, AFC H, Haugesund H --> 115,44
Alles +2.5 --> 53,70

Inzet : 7+5+6+6+5+3+3+3+3+6

Verwacht wel winst te halen uit deze drie systemen.
0 Vind ik leuk's
Niet zo goed gelukt zeker?
Wanneer plaats je een volgende?
0 Vind ik leuk's
In de eerste systeem bet heb je wel lekker gepakt volgens mij. Man u 1-3 en Lyon 0-3 die andere weet ik zo snel niet
0 Vind ik leuk's
mokum001:
In de eerste systeem bet heb je wel lekker gepakt volgens mij. Man u 1-3 en Lyon 0-3 die andere weet ik zo snel niet

Valt mee, Malmo is 1-1 geworden. Dus alleen Man U H, Lyon H --> 61,88 goed.

Andere 2 systemen geen geluk.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 23 aug. 2016 om 19:48
Ben op dit moment bezig om een stap verder te denken, bovenstaande voorbeeld was ingedeeld op alleen tijd. Ik kijk nu wat meer naar een mix tussen timing en de juiste wedstrijden selecteren.
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.