Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: wedden op favorieten

Ik geef mezelf hiermee behoorlijk bloot, maar om deze strategie verder te kunnen ontwikkelen, heb ik wellicht jullie feedback nodig.

Een aantal vereisten om deze strategie te kunnen gebruiken :

- Je speelt op een ''vaste'' manier, dus telkens dezelfde soort bets.
- Je hebt een bankroll van minstens 500 euro.
- Je hebt tijd om verschillende berekeningen te kunnen maken.

hoe werkt het?

Voordat ik een aantal zaken prijs geef, wil ik eerst wat informatie geven over het grotere plaatje. Grote wedkantoren beschouwen een wedstrijd altijd individueel. Alle relevante stats worden specifiek gezocht voor de ontmoeting tussen beide teams. Is dit wel voldoende informatie? Ik vind eigenlijk van niet. Elke wedstrijd heeft invloed op een andere wedstrijd. Probeer voor de grap eens een chronologische reeks van 10 favorieten te vinden die allemaal winnen, dit is vrijwel onmogelijk. Van de 10 favorieten zullen er altijd een aantal teams niet winnen. Daar is dit systeem op gebaseerd.

Ik speel alleen op favorieten die een quotering hebben tussen de 1.40 en 2.50. Aan het einde van de dag maak ik een korte scan voor de volgende dag. Op een chronologische wijze (dus op basis van tijd) selecteer ik de wedstrijden die ik wil spelen. Dit betekent automatisch dat de favorieten die als eerst spelen bijelkaar worden gespeeld in een combo. Deze actie herhaal ik eigenlijk elke keer. Als er veel bruikbare wedstrijden zijn, krijg ik ontzettend veel combo's.

Na een tijdje berekeningen te hebben gedaan weet ik ongeveer wat de kans is dat een favoriet (tussen de 1.50 en de 2.50) wint. Op deze manier kun je onderzoek doen en na diverse berekeningen bekijken wanneer het beste moment is om te spelen. Een kort voorbeeldje :

Van de afgelopen 61 relevante wedstrijden voor mijn systeem wonnen er maar 26 favorieten, waarvan 8 favorieten maar met meer dan 1 goal verschil wonnen. Verder waren er 16 wedstrijden +2.5 goals in totaal. Hierdoor besloot ik gister Santos, Corinthians en Frankrijk te spelen op onderstaande manier.

Corinthians, Santos, Frankrijk (10) --> 39,50
Santos H, Frankrijk H (7) --> 40,39
Frankrijk H, Corinthians H (5) --> 43,70
Frankrijk H, Corinthians H, Santos H (4) --> 81,84
Alles +2.5 (6) --> 38,88

De getallen tussen haakjes was de inzet en H staat in dit geval voor -1. Het getrainde oog zal opvallen dat elk rijtje individueel al winst is. Hierna doe ik een korte update. Van de afgelopen 64 wedstrijden wonnen er 29 favorieten, 11x -1 winst en 19 wedstrijden waren +2.5 qua aantal doelpunten. Op deze manier zoek ik een moment van zwakte van de favorieten. Als het winstpercentage over een bepaalde periode erg laag is, besluit ik in te zetten. Als het percentage erg hoog is, werk ik mijn weddenschappen uit, maar zet ik het geld niet in.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag griekhoofd in 4-07-2016 10:54 Hulp en advies
in 4-07-2016 10:54 Hulp en advies
47 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vind het maar een vaag lulverhaal, komt met name de manier waarop je het brengt. Ongeloofwaardig ook.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 6 jul. 2016 om 08:17
@ Sven

Ik speel sowieso niet als het percentage boven de 60% ligt.

fr18:
Vind het maar een vaag lulverhaal, komt met name de manier waarop je het brengt. Ongeloofwaardig ook.

Kun je aangeven welk aspect je ongeloofwaardig vindt?
0 Vind ik leuk's
Cabeza Grieca :A:A:A
0 Vind ik leuk's
Kan je het niet een keer stap voor stap uitleggen zodra je een combo op het oog hebt of aan het onderzoeken bent.

Denk dat dit verhelderend kan werken.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 6 jul. 2016 om 17:17
0570:
Kan je het niet een keer stap voor stap uitleggen zodra je een combo op het oog hebt of aan het onderzoeken bent.

Denk dat dit verhelderend kan werken.

Was ik al van plan, maar er wordt gewoon vrij weinig gespeeld op dit moment.
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 6 jul. 2016 om 21:12
Van de afgelopen 72 wedstrijden binnen mijn markt, wonnen er 35 favorieten (tussen de 1.40 en 2.50 odd). Zestien van die ploegen wonnen met meer dan 1 goal verschil. Voor morgen heb ik de volgende combo's uitgewerkt. Deze zal ik niet gaan inzetten, omdat de laatste dagen veel favorieten hebben gewonnen, maar de resultaten neem ik wel mee richting het weekend.

Sao Paulo, Rops, Odds (8) --> 50,88
Sao Paulo H, Rops H (5) --> 62,00
Odds H, Rops H (5) --> 62,70
Sao Paulo H, Odds H, Rops H (3) --> 141,45
Alles +2.5 (5) --> 57,60

Aberdeen, Maccabi, Levadia (10) --> 48,70
Aberdeen H, Maccabi H (7) --> 51,73
Levadia H, Maccabi H (5) --> 64,10
Aberdeen H, Levadia H, Maccabi H (3) --> 90,06
Alles +2.5 (8) --> 46,16

Cork, Budocnost, Frankrijk (7) --> 60,41
Cork H, Budocnost H (6) --> 67,92
Cork H, Frankrijk H (5) --> 72,10
Cork H, Frankrijk H, Budocnost H (3) --> 208,62
Alles +2.5 (6) --> 51,96

De getallen tussen haakjes is de inzet in hele euro's. De H staat voor -1.
0 Vind ik leuk's
Is het misschien niet beter om de percentages per competitie te bekijken in plaats van over je gehele markt? Of is dat nou juist net het punt?
In Nederland zie je bijvoorbeeld vaak veel verrassingen, wat het percentage zal doen laten zakken. Naar mijn weten zie je bijvoorbeeld in Engeland en Spanje vaker dat de favoriet wint, dit zal het percentage dan weer doen laten stijgen.

Ik heb voor vandaag 2 proefbets opgesteld om te kijken hoe het bevalt.
Ik heb in dit geval gekeken naar de percentages binnen een bepaalde 'competitie', namelijk de europa league kwalificaties. In onderstaande teams (zie in groene letters in het screenshot) heb ik genoeg vertrouwen. Een aantal wedstrijden werden door unibet helaas niet aangeboden, dus hiermee heb ik dan ook geen proefbet kunnen maken.

Van de laatste 32 geschikte wedstrijden (favoriet odd tussen 1,45 en 2,45), won 13 maal de favoriet. Percentage: 40,63%
5 keer won de favoriet met meer dan 1 doelpunt verschil en 8 keer werd er over 2,5 genoteerd.

http://i63.tinypic.com/vqh6vp.png">

Ik ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 7 jul. 2016 om 09:41
Leuk om eens de inzichten van iemand anders te lezen hierover, top!

Ik denk dat jouw bewering op het begin in feite niet uitmaakt. Je kiest nu voor een andere (vooral kleinere) markt en dat is prima. Het principe blijft hetzelfde, alleen heb jij op dit moment geen gegevens over je markt. Je gebruikt vooral de gegevens die ik heb gegeven. Als jij per competitie gaat kijken wat de gemiddelde winstpercentages zijn, dan krijg je waarschijnlijk allemaal verschillende uitkomsten. Dus dat is behoorlijk veel werk om bij te houden, daarom is mijn markt behoorlijk groot.

De afgelopen 72 wedstrijden (zie mijn post) heb ik waarschijnlijk onderverdeeld in ongeveer 20 combo's. Als ik alles ook echt had gespeeld, dan had ik 222 euro winst gehad in deze periode. In werkelijkheid was de winst wat hoger, omdat ik een aantal combo's die minder liepen niet heb ingezet. Ik zou ook redelijk verbaasd zijn als mijn uitgeschreven combo's hierboven veel geld op zouden leveren.

Als je op deze manier de hele tijd geld zou pompen, dan zou je volgens mijn ervaringen alsnog winnen. Ik kies er alleen voor om op safe te spelen en te wachten op een geschikt moment. Ik kies mijn wedstrijden uit op basis van een aantal criteria. De belangrijkste is dat ze aantoonbaar favoriet moeten zijn. Ik zal even naar jouw teams gaan kijken.

Shirak --> verloren de eerste pot met 1-0, dus geen beste uitgangspositie. Odd lijkt mij verder wel prima.
Dacia --> eerste wedstrijd 0-0, is het proberen waard.
Pyunik --> zou ik zelf niet spelen, 2-0 verloren eerste pot met een lage odd.

Over het algemeen wel kans op +2.5 omdat uitdoelpunten alleen gerepareerd kunnen worden met meer goals van de thuisploeg.

Kalju --> 2-1 verloren eerste wedstrijd, is het proberen waard.
Beitar --> beetje lage odd, maar ook een poging waard.
Levadia --> prima optie, heb ik volgens mij zelf ook.

Als ik jou was zou ik wel gaan werken naar grotere markten. Je kunt bijvoorbeeld EL en CL prima bijelkaar stoppen. Dan kun je aparte gegevens maken over topcompetities en minder sterke competities (om maar wat te noemen).

Succes!

0 Vind ik leuk's
svennie1992:
Is het misschien niet beter om de percentages per competitie te bekijken in plaats van over je gehele markt? Of is dat nou juist net het punt?
In Nederland zie je bijvoorbeeld vaak veel verrassingen, wat het percentage zal doen laten zakken. Naar mijn weten zie je bijvoorbeeld in Engeland en Spanje vaker dat de favoriet wint, dit zal het percentage dan weer doen laten stijgen.

Ik heb voor vandaag 2 proefbets opgesteld om te kijken hoe het bevalt.
Ik heb in dit geval gekeken naar de percentages binnen een bepaalde 'competitie', namelijk de Europa League kwalificaties. In onderstaande teams (zie in groene letters in het screenshot) heb ik genoeg vertrouwen. Een aantal wedstrijden werden door unibet helaas niet aangeboden, dus hiermee heb ik dan ook geen proefbet kunnen maken.

Van de laatste 32 geschikte wedstrijden (favoriet odd tussen 1,45 en 2,45), won 13 maal de favoriet. Percentage: 40,63%
5 keer won de favoriet met meer dan 1 doelpunt verschil en 8 keer werd er over 2,5 genoteerd.

http://i63.tinypic.com/vqh6vp.png">

Ik ben benieuwd!

Van de 6 wedstrijden werden er 5 door de favoriet gewonnen. Hierdoor is enkel combi 2 winnend geworden. Helaas net de verkeerde gecombineerd bij de H -1. Misschien beter om alle H -1 combi's te spelen met een standaardinzet van in mijn geval 2 euro. Er komt dan ruimte vrij voor een extra combi en dan had ik in dit geval ook een odd van 18.13 gehit.
Maar met een fictieve inzet van 40 euro alsnog een mooie fictieve win van 57,72.

Er gaat inderdaad dan wel ontzettend veel tijd in het maken van berekeningen zitten. Een goede tip om bepaalde competities in een subgroep te gaan plaatsen!
Al met al bevalt het me tot nu toe wel. Wanneer de Europese competities weer van start gaan ben ik dan ook van plan om met echt geld deze 'tactiek' te gaan spelen.

0 Vind ik leuk's
griekhoofd Topic starter Geplaatst 8 jul. 2016 om 09:03
Je had één ploeg telkens bij alle -1 combinaties, dat doe ik normaal gesproken nooit. Als dat team niet handicap wint dan ben je al screwed voor je extra value. Over extra value gesproken, als je dit in de praktijk wilt gaan toepassen, dan zou ik je inzet bij sommige rijtjes wat hoger doen. Je eerste -1 combo is bijvoorbeeld behoorlijk laag. Ik probeer altijd wel redelijk marge te houden nog. Maar voor de eerste keer een prima poging (y) Je hebt maar 1 kaartje/rijtje gehit en alsnog winst.

Mijn combo's waren totaal shit, zoals ik al redelijk had verwacht. Hierdoor kan ik de komende dagen voor het echte geld gaan spelen. Twijfel alleen of ik dat vandaag of morgen ga doen. Vandaag is alleen Finland en Ierland boeiend. Voor degenen die het boeiend vinden : mijn markt is over het algemeen de twee hoogste afdelingen van een ''boeiend'' Europees land + USA/Brazil.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.