Samen tips kopen?
Beste VW leden,
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
de odds liggen 2.00 -4.50 ongeveer.
Bedoel je fixed tips? Of gewoon tips van goeie tippers die niet per se fix hoeven te zijn?
Je hebt ook fixed tips maar die zijn duurder maar odd ligt ook veel hoger. Odd is rond de 30 voor zondag fixed tip
Weet wel dat 99% van die fixed tippers geen fixed matches bevat...de echte hoge heren die zetten die tips niet online ;)
Maar tips kopen van geode wedders kan altijd natuurlijk
Maar tips kopen van geode wedders kan altijd natuurlijk
Je moet het zo zien. Waarom zouden deze 'fixed' tips verkocht worden voor slechts 50 tot 150 euro? Als ze er zelf duizenden euro's op kunnen verdienen.
Zoals tipsvoorwinst aangeeft kan je uiteraard wel tips van iemand overnemen voor een bedrag. Hij moet dan wel kunnen aantonen wat zijn behaalde winst en hoe hij aan zijn tips is gekomen.
Zoals tipsvoorwinst aangeeft kan je uiteraard wel tips van iemand overnemen voor een bedrag. Hij moet dan wel kunnen aantonen wat zijn behaalde winst en hoe hij aan zijn tips is gekomen.
Ja klopt daarom koop ik.ook niet fixed tips ik vertrouw dat niet. Ik wil abbo nemen van ee maand voor 50 euro dan krijg je elke dag een tip. Vandaag krijg ik 1 gratis tips van hem om zich zelf te bewijzen ik zal het later posten.
Wie is 'hem'? Een Facebook tipverkoper of iemand met controleerbare stats?
@snkü , het is inzaghibets haha
Niks mis mee.
Waarom koop je niet gewoon een abonnement op een goede tipper op blogabet? Makkelijk de stats te bekijken van de tipper en een betrouwbare site
murkavurius:
Had net op die facebook page gekeken.. klopt het echt dat al die matches fixed zijn en geen change op lose ??
Als is vals