Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Elke dag 10 euro winst met verdubbeling systeem

ik ga vanaf 2 november tot 31 december proberen elke dag 10 euro winst te maken.vandaag ben ik met 100 euro gestart en dan zou ik na 60 dagen op 700 euro moeten uitkomen.ik begin elke dag met een inzet van 10 euro @2 of 20 euro @1.5 .als eerste bet fout is verdubbel ik inzet of pak hogere odd.als ik bij eerste bet 10 euro winst heb stop ik voor die dag .

vandaag speelde ik flamengo over 1.5 iets voor rust toen de odd 2was bij 0-0 stand en intussen zie ik dat het al 2-0 is dus die 10 euro van vandaag is binnen.goed begin en hopelijk hou ik het vol.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmats in 2-11-2014 23:01 Hulp en advies
in 2-11-2014 23:01 Hulp en advies
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sw0tty:
mats:
palestine 2-0 verloren bet mis.

hjk-torino over 1.5 rust @3.80 met 6euro inzet.

Zo blijf je verliezen.. is zowat een onmogelijke bet. en puur een gok

elke bet is toch een beetje een gok swotty maar toch is het vandaag weer goedgekomen met het nodige geluk dat besef ik wel.

hjk was 0-0 bij de rust die ging dus fout daarna speelde ik ljungskille over 1.5 @2.04 met 20 euro inzet bij 1-3 stand na 60 min.bleef 1-3

bij de 1-0 achterstand van torino speelde ik torino over 0.5 @2.12 met 38 euro inzet.doelpunt viel toch nog in extra tijd en zo kwam er toch weer 80.56 euro bij.

saldo na 5 dagen 150.56 euro.

voordeel is natuurlijk wel zoveel te hoger je saldo zoveel te meer kans heb je om het goed te maken maar dit was nipt en misschien loopt het wel eens fout maar het is toch het proberen waard denk ik.
0 Vind ik leuk's
Er lopen veel mensen commentaar te geven op je tactiek, maar tot nu toe werkt het gewoon prima!

Ga zo door (y)
0 Vind ik leuk's
nazareth-herzliya over 4.5 @2.18 met 9 euro inzet bij 1-2 ruststand
0 Vind ik leuk's
mats:

elke bet is toch een beetje een gok swotty maar toch is het vandaag weer goedgekomen met het nodige geluk dat besef ik wel.

gok:
1
de -woord (mannelijk)
speculatie, onzekere onderneming; gissing

Als een bet voor jou een onzekere onderneming is zou ik mn handen hier vanaf houden, de meeste mensen 'gokken' hier namelijk niet.
0 Vind ik leuk's
snku:
mats:

gok:
1
de -woord (mannelijk)
speculatie, onzekere onderneming; gissing

Als een bet voor jou een onzekere onderneming is zou ik mn handen hier vanaf houden, de meeste mensen 'gokken' hier namelijk niet.

nazareth ging fout 2-2 maar daarna na 70 min over 2.5 @1.87 met inzet van 21.56 euro bij kolkata - pune gezet en dat was geen gok want was duidelijk te zie dat ze daar nog gingen scoren.uitslag 1-3 en 40.32 euro erbij.

saldo na 6 dagen 160.32
0 Vind ik leuk's
Elke keer als je een bet plaatst gaat ie fout, maar dan win je opeens met een andere wedstrijd.

Ik heb niets tegen deze strategie maar het heeft weinig zin om elke keer te zeggen dat je gewonnen hebt. Er zijn mensen die met je mee willen spelen en je niet kunnen volgen. After timing heeft zo weinig zin. :) :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Elke keer als je een bet plaatst gaat ie fout, maar dan win je opeens met een andere wedstrijd.

Ik heb niets tegen deze strategie maar het heeft weinig zin om elke keer te zeggen dat je gewonnen hebt. Er zijn mensen die met je mee willen spelen en je niet kunnen volgen. After timing heeft zo weinig zin. :) :)

+1 (y)
0 Vind ik leuk's
principito93:
onzemichael:

+1 (y)

ik bet in de week altijd in de namiddag omdat ik in de nachtploeg werk.mijn eerste bet plaats ik nog met pc daarom kan ikhem hier plaatsen maar de volgende plaats ik met mijn mobiel omdat ik dan het huis uit ben.deze kan ik dan hier moeilijk plaatsen.als ik dan thius ben doe ik dat wel maar daar hebden jullie natuurlijk weinig aan.ik zal mijn tips volgend keer proberen in de chat te zetten.ik zal alleen op het einde van de maand nog een stand van zaken geven ook al is het misgelopen.mijn systeem is nu wel duidelijk en voorlopig gaat het goed.succes aan diegenen die het ook willen proberen.
0 Vind ik leuk's
geen resultaten meer?
0 Vind ik leuk's
johannes842:
geen resultaten meer?

dag 12 is het fout gelopen saldo ging toen van 211 naar 50 euro en heb toen even een pauze ingelast.intussen speel ik terug en wil terug aan 100 euro geraken om het nog eens te proberen want ondanks dat het mis ging bij de eerste beurt vind ik het toch geen slecht systeem.als ik er nog eens aan begin laat ik hier wel iets weten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.