Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Elke dag 10 euro winst met verdubbeling systeem

ik ga vanaf 2 november tot 31 december proberen elke dag 10 euro winst te maken.vandaag ben ik met 100 euro gestart en dan zou ik na 60 dagen op 700 euro moeten uitkomen.ik begin elke dag met een inzet van 10 euro @2 of 20 euro @1.5 .als eerste bet fout is verdubbel ik inzet of pak hogere odd.als ik bij eerste bet 10 euro winst heb stop ik voor die dag .

vandaag speelde ik flamengo over 1.5 iets voor rust toen de odd 2was bij 0-0 stand en intussen zie ik dat het al 2-0 is dus die 10 euro van vandaag is binnen.goed begin en hopelijk hou ik het vol.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmats in 2-11-2014 23:01 Hulp en advies
in 2-11-2014 23:01 Hulp en advies
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is een soortgelijk systeem als de verdubbeling strategie. (Martingale) Gaat vroeg of laat fout en eerder vroeg dan laat.
Toch succes maar ik zou er mee stoppen. (h)
0 Vind ik leuk's
Dat verdubbelen moet je er gewoon uit laten, je kan toch gewoon heel kieskeurig zijn in bets en 1 of maximaal 2 bets spelen per dag om zo te proberen elke dag 10 euro te winnen, lukt het niet verlies je 10 en moet je gewoon weer 10 inzetten, niet verdubbelen.
0 Vind ik leuk's
dag 3 begonnen met 120.30 euro en naa 60 min 5euro gezet op galatasaray u19 over 0.5 @ 3.45 bij 3-0 stand.in 68 min werd het 3-1 en was mijn bet al binnen en kwam er 17.25 bij op de rekening.

nieuwe stand na 3dagen is 132.55 euro.

ps. tittel van mijn topic was " elke dag 10 euro winst" .van verbubbelings systeem heb ik niet gesproken dus dat mag je verwijderen.dank u.
0 Vind ik leuk's
"ik begin elke dag met een inzet van 10 euro @2 of 20 euro @1.5 .als eerste bet fout is verdubbel ik inzet"
Dit is het verdubbelingssysteem.

Gaat goed man, ga zo door! (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb me hier 1x aan gewaagd en de eerste bets gingen goed en ik kon slechts 5x verdubbelen. Jullie raden het al ;)
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
"ik begin elke dag met een inzet van 10 euro @2 of 20 euro @1.5 .als eerste bet fout is verdubbel ik inzet"
Dit is het verdubbelingssysteem.

Gaat goed man, ga zo door! (y)

ok als je het zo wil noemen mag het maar het is wel belangrijk dat je zoals vandaag als 10 euro binnen is onmiddellijk stopt voor die dag en daar moet je een beetje discipline voor hebben en dat is niet gemakkelijk dat heb ik vandaag al ondervonden maar het is toch gelukt.nog 570 euro te gaan.
0 Vind ik leuk's
bij 3-0 de draw betten voor 10€ met jouw ploegje en je was deze avond al binnen tegen kerst ;o))))

ps. dit lijkt me een leuk systeem maar dit kan ik nooit toepassen want ik heb die discipline zelf niet .. LOL

maar het heeft echt wel iets... ik zou eerder opteren dan om gewoon elke maand te herstarten met 100€ en nooit te tilten op een tweede bet die jouw 10€ van die dag verpest .... als je per maand telt van 30 dagen, en je 100€ verdeelt in stukken van 10€ kan je in het slechtste geval 10 dagen op rij 10€ verspelen en eens goed vloeken ;o)) ... als je gaat verdubbelen enzo van bij het begin is de fun er snel af ....

mij lijkt het dus beter van gewoon elke dag maximaal de voorziene bet te plaatsen en in worst case het voorziene verlies te nemen ... en hopen dat je het einde van de maand haalt en geen 10 fouten maakt om zo de winsten te optimaliseren ...

maar ben niet de beste om over een strategie te spreken ;o) omdat ik zoals eerder beschreef geen discipline heb ;o)

ik volg het wel op ;o)

0 Vind ik leuk's
Apart systeem, vergt wel veel discipline dus gaat hem niet worden bij mij!

Ik blijf je volgen, veel succes!

Zit er trouwens nog een tactiek achter de weddenschappen of is dat gewoon pure gok?
0 Vind ik leuk's
covilla-atletico de portugal over 1.5 bij rust @3.15 met 5 euro inzet.

dit is wel een gokje kiki maar dikwijls zet ik een over bij jeugdploegen die achter staan zoals gisteren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.