Elke dag 10 euro winst met verdubbeling systeem
ik ga vanaf 2 november tot 31 december proberen elke dag 10 euro winst te maken.vandaag ben ik met 100 euro gestart en dan zou ik na 60 dagen op 700 euro moeten uitkomen.ik begin elke dag met een inzet van 10 euro @2 of 20 euro @1.5 .als eerste bet fout is verdubbel ik inzet of pak hogere odd.als ik bij eerste bet 10 euro winst heb stop ik voor die dag .
vandaag speelde ik flamengo over 1.5 iets voor rust toen de odd 2was bij 0-0 stand en intussen zie ik dat het al 2-0 is dus die 10 euro van vandaag is binnen.goed begin en hopelijk hou ik het vol.
vandaag speelde ik flamengo over 1.5 iets voor rust toen de odd 2was bij 0-0 stand en intussen zie ik dat het al 2-0 is dus die 10 euro van vandaag is binnen.goed begin en hopelijk hou ik het vol.
in 2-11-2014 23:01 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
rust 1-0 die ging dus fout.
al arab-al ahly over 1.5 @2.9 inzet 7.55.bij o-o ruststand.
al arab-al ahly over 1.5 @2.9 inzet 7.55.bij o-o ruststand.
Don't do it! (n)
100 euro br en dan minimaal 10 euro (10% BR) inzetten, en bij verlies zelfs grotere 'taartpunten' staken?:O
Ik zat nu deze topic te lezen en tijdens een scrollen vroeg ik mij al af of het intussen al (helemaal) fout is gegaan....
Desalniettemin, erg veel succes erbij! Maar wees niet bang om 100 euro te verspelen op deze riskante manier ;(
100 euro br en dan minimaal 10 euro (10% BR) inzetten, en bij verlies zelfs grotere 'taartpunten' staken?:O
Ik zat nu deze topic te lezen en tijdens een scrollen vroeg ik mij al af of het intussen al (helemaal) fout is gegaan....
Desalniettemin, erg veel succes erbij! Maar wees niet bang om 100 euro te verspelen op deze riskante manier ;(
0-1 in egypte dus verloren.
betra mar -trofense over 1.5 rust @2.04 met 20 euro inzet .1-0 rust verloren.
tristan suarez-deportivo over 1.5 rust @3.60met 15 euro inzet. 2-0 rust dus 54 euro erbij
saldo na 4 dagen = 139 euro.
betra mar -trofense over 1.5 rust @2.04 met 20 euro inzet .1-0 rust verloren.
tristan suarez-deportivo over 1.5 rust @3.60met 15 euro inzet. 2-0 rust dus 54 euro erbij
saldo na 4 dagen = 139 euro.
Ik ben hier wel een voorstander van, ik vind alleen de winst per dag aardig laag eerlijk gezegd, dat kan hoger?
kingtarik:
Ik ben hier wel een voorstander van, ik vind alleen de winst per dag aardig laag eerlijk gezegd, dat kan hoger?
Een rendement van 10% per dag is niet goed genoeg voor jou? :p
hollandia:
kingtarik:
Ik zit nog in de testperiode en daarom vind ik 10 euro per dag genoeg.het is toch nog beter dan een paar dagen 100 euro te winnen en daarna alles terug kwijt te spelen.Maar idd. als ik na 30 dagen op 400 euro zou staan wat de bedoeling is kan ik mijn dagwinst misschien verhogen naar 20 euro.Je mag natuurlijk niet overmoedig worden want dan gaat het toch wel fout.De dagwinst moet ieder voor zich maar bepalen.het belangrijkste is dat het tot nu winstgevend is en daar doen we het toch voor.30 x 10 euro per dag is toch 12000 bf.per maand wat toch een aardig bedrag is.
palestine over 0.5 @3.15 bij 1-0 stand bij rust.5 euro inzet
palestine 2-0 verloren bet mis.
hjk-torino over 1.5 rust @3.80 met 6euro inzet.
mats:
Zo blijf je verliezen.. is zowat een onmogelijke bet. en puur een gok
www.houtenwekker.nl