Aanmaakdatum (oplopend)
10
hahahahahahahha... de meeste doelpunten vallen in de 80e minuut, vooral proberen maar ik denk dat jij je geld makkelijker kan verbranden.
heel veel succes in ieder geval
een tactiek testen? en dan direct €100 erop zetten, waarvan je niet weet of het wel werkt. Beetje dom bezig
Ik geloof er wel in. Ga zeker je resultaten volgen, lijkt me leuk! (y)
http://imaginary.blogabet.com/
Verdeel je inzet dan onder ons.... :p. Sorry, maar ben bang dat het niet winstgevend zal zijn.
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Waar ga je de bets op baseren of doe je dit blindelings? Met andere woorden; waarom denk jij dat je meer dan 70% goed gaat hebben? (1 / 1.42 * 100 = 70%)
Waarom zou je dit meteen met echt geld proberen? Ik zou zeggen probeer het is een paar honderd keer en kijk of je winstgevend zou zijn (ik denk het niet namelijk).
Waarom zou je dit meteen met echt geld proberen? Ik zou zeggen probeer het is een paar honderd keer en kijk of je winstgevend zou zijn (ik denk het niet namelijk).
whoopiee:
hahahahahahahha... de meeste doelpunten vallen in de 80e minuut, vooral proberen maar ik denk dat jij je geld makkelijker kan verbranden.
Precies! ik zet vaak zat Juist in ná de 80ste minuut op nog een goal.