Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

80ste minuut: X!

--
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaggrijzedraak in 18-11-2014 12:27 Hulp en advies
in 18-11-2014 12:27 Hulp en advies
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
--
0 Vind ik leuk's
hahahahahahahha... de meeste doelpunten vallen in de 80e minuut, vooral proberen maar ik denk dat jij je geld makkelijker kan verbranden.
heel veel succes in ieder geval
0 Vind ik leuk's
een tactiek testen? en dan direct €100 erop zetten, waarvan je niet weet of het wel werkt. Beetje dom bezig
0 Vind ik leuk's
Ik geloof er wel in. Ga zeker je resultaten volgen, lijkt me leuk! (y)
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
Verdeel je inzet dan onder ons.... :p. Sorry, maar ben bang dat het niet winstgevend zal zijn.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
--
0 Vind ik leuk's
Waar ga je de bets op baseren of doe je dit blindelings? Met andere woorden; waarom denk jij dat je meer dan 70% goed gaat hebben? (1 / 1.42 * 100 = 70%)
Waarom zou je dit meteen met echt geld proberen? Ik zou zeggen probeer het is een paar honderd keer en kijk of je winstgevend zou zijn (ik denk het niet namelijk).
0 Vind ik leuk's
de 1e is binnen
gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
whoopiee:
hahahahahahahha... de meeste doelpunten vallen in de 80e minuut, vooral proberen maar ik denk dat jij je geld makkelijker kan verbranden.
heel veel succes in ieder geval

Precies! ik zet vaak zat Juist in ná de 80ste minuut op nog een goal.
0 Vind ik leuk's
--
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.