Aanmaakdatum (oplopend)
10
Interessant strategietje, zal dit topic vol interesse volgen!
da12:
Ben je bezig om je 25 posts te krijgen?
Hakuna Matatttta.
Mensen, denk nou niet dat hij serieus €100 inzet peer match. Dit is grwoon om het ff in kaart te brengen :)
vw-crew:
da12:
Als ik heel eerlijk ben...
Het is trouwens nog wel lastig om aan die 25 posts te komen, waarom is die limiet er eigenlijk?
tipsvoorwinst:
Mensen, denk nou niet dat hij serieus €100 inzet peer match. Dit is grwoon om het ff in kaart te brengen :)
Waarom pakt hij dan niet gelijk €1000 :p
Gister weer een aantal goals na de 80ste minuut. duitsland, brazilie, portugal, iran, wit rusland, Frankrijk. en bij die wedstrijden stond het tot de 80ste minuut gelijk.
Nou, hij speelt dus die stakes helemaal niet op z'n bets die hij hier vernoemd. Zelf bevestigd door hem in de chat:
"19-11-2014 09:57 brian045 waarom zoeken naar zo'n kleine bonussen als je 100 euro stakes speelt grijzedraak ?"
"19-11-2014 09:58 grijzedraak haha die speel ik ofc niet, is alleen om de tactiek te testen joh"
Aangezien er toch niets tegen wordt gedaan is mijn advies: links laten liggen! (y)
"19-11-2014 09:57 brian045 waarom zoeken naar zo'n kleine bonussen als je 100 euro stakes speelt grijzedraak ?"
"19-11-2014 09:58 grijzedraak haha die speel ik ofc niet, is alleen om de tactiek te testen joh"
Aangezien er toch niets tegen wordt gedaan is mijn advies: links laten liggen! (y)
http://imaginary.blogabet.com/
Het is wel geloofwaardiger om eerlijk te zijn over je stake, er zijn mensen die misschien wel meespelen voor die bedragen.
Verder is het een strategie tactiek, die lastig is om mee te spelen, omdat je snel moet reageren. maar goed ik wacht de bets af en dan kunnen we kijken of we door gaan met dit topic of niet
Verder is het een strategie tactiek, die lastig is om mee te spelen, omdat je snel moet reageren. maar goed ik wacht de bets af en dan kunnen we kijken of we door gaan met dit topic of niet
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
sluit het topic maar weer aub