Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling Unibet: Dubbel account

goedenmiddag forumlezers,

ik heb een vraag omtrend uitbetaling van unibet.

enige tijd geleden heb ik mijn account uit boosheid gesloten...(6maanden
vervolgens heb ik een andere account ( na 2 maanden ) aangemaakt.
ik heb meerdere stortingen verricht. Nu heb ik een uitbetaling verzoek gedaan van €4.500,- alleen is mijn account in de veiligheid of dergelijke gesteld. ik moest verschillende documenten opsturen.. Is er een enige mogelijkheid voor uitbetaling of onderscheppen ze zulk soort uitbetalingen altijd??

natuurlijk is het heel dom van mij dat ik dit heb gedaan. ik zou graag antwoord willen hebben van mensen die ervaring hebben met het genoemde onderwerp.

Bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagunibetplayerrr in 19-10-2015 12:59 Bookmakers
in 19-10-2015 12:59 Bookmakers
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nee zulke uitbetalingen onderscheppen ze niet altijd, daarnaast kan het ook gewoon ter verificatie zijn. Had al jaren een account en een tijdje terug vroegen ze me ter verificatie en om veiligheidsredenen om mijn gegevens bij te werken en enkele documenten op te sturen. Als die documenten overeenkomen met waarmee je je geregistreerd hebt, kun je nadat je account geverifieerd is door Unibet gewoon laten uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
Almost Home
nicktuuk:
Nee zulke uitbetalingen onderscheppen ze niet altijd, daarnaast kan het ook gewoon ter verificatie zijn. Had al jaren een account en een tijdje terug vroegen ze me ter verificatie en om veiligheidsredenen om mijn gegevens bij te werken en enkele documenten op te sturen. Als die documenten overeenkomen met waarmee je je geregistreerd hebt, kun je nadat je account geverifieerd is door Unibet gewoon laten uitbetalen.

maar mijn bankrekeningnummer komt overeen met mijn vorige account, ik heb op mijn vorige account nooit bijlagen moeten opsturen ter controle, maar wel verschillende uitbetalingen verricht. Dus kortom, het zou wellicht kunnen dat ze me uitbetalen, ondanks dat ik een dubbele account heb?
0 Vind ik leuk's
zou kunnen als je geluk hebt, als je pech hebt ben je het geld kwijt, gewoon ff afwachten dus..

en hopen op t beste
0 Vind ik leuk's
Bij een andere bookie een tegenweddenschap afsluiten en hopen dat je em op unibet verliest!
0 Vind ik leuk's
ben87:
Bij een andere bookie een tegenweddenschap afsluiten en hopen dat je em op unibet verliest!

Ja goed idee en dan 4500 eigen geld kwijt + nog meer geld op je unibet account wat je niet terug krijgt in het slechtste geval!!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Is je account bevroren of nog niet? Ik heb dit ook een keer gehad voor 900 euro.. op het moment dat je account nog niet bevroren is zo snel mogelijk je geld overpokeren naar een vriend van je.
0 Vind ik leuk's
Als het je echt niet lukt moet je mij even een PB sturen, kan wel wat druk uitoefenen als laatste redmiddel ;-)
0 Vind ik leuk's
de gene die mij kan helpen tot het uitbetalen schenk ik 100 euro !!!!
0 Vind ik leuk's
aanvullende details, mijn geld staat in de withdrawals. ik heb de aanvraag dus al gedaan. ook heb ik bericht gekregen dat het bij de desbetreffende afdeling ligt en dat het 2 tot 5 dagen gaat duren. nogmaals als iemand mij kan leiden tot het uitbetalen, die persoon schenk ik 100 euro!!!
0 Vind ik leuk's
unibetplayerrr:
aanvullende details, mijn geld staat in de withdrawals. ik heb de aanvraag dus al gedaan. ook heb ik bericht gekregen dat het bij de desbetreffende afdeling ligt en dat het 2 tot 5 dagen gaat duren. nogmaals als iemand mij kan leiden tot het uitbetalen, die persoon schenk ik 100 euro!!!

De enige personen die je kunnen helpen werken bij unibet. Speel open kaart met ze en leg de situatie uit. Uiteindelijk moeten zij immers je uitbetaling accepteren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.