Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling Unibet: Dubbel account

goedenmiddag forumlezers,

ik heb een vraag omtrend uitbetaling van unibet.

enige tijd geleden heb ik mijn account uit boosheid gesloten...(6maanden
vervolgens heb ik een andere account ( na 2 maanden ) aangemaakt.
ik heb meerdere stortingen verricht. Nu heb ik een uitbetaling verzoek gedaan van €4.500,- alleen is mijn account in de veiligheid of dergelijke gesteld. ik moest verschillende documenten opsturen.. Is er een enige mogelijkheid voor uitbetaling of onderscheppen ze zulk soort uitbetalingen altijd??

natuurlijk is het heel dom van mij dat ik dit heb gedaan. ik zou graag antwoord willen hebben van mensen die ervaring hebben met het genoemde onderwerp.

Bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagunibetplayerrr in 19-10-2015 12:59 Bookmakers
in 19-10-2015 12:59 Bookmakers
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pauperclown:
unibetplayerrr:
aanvullende details, mijn geld staat in de withdrawals. ik heb de aanvraag dus al gedaan. ook heb ik bericht gekregen dat het bij de desbetreffende afdeling ligt en dat het 2 tot 5 dagen gaat duren. nogmaals als iemand mij kan leiden tot het uitbetalen, die persoon schenk ik 100 euro!!!

De enige personen die je kunnen helpen werken bij unibet. Speel open kaart met ze en leg de situatie uit. Uiteindelijk moeten zij immers je uibetaling accepteren.

moet ik hen vertellen dat ik een account heb gesloten en vervolgens een nieuw account heb aangemaakt? zullen zij dan nog wel uitbetalen denk je?
0 Vind ik leuk's
unibetplayerrr:
de gene die mij kan helpen tot het uitbetalen schenk ik 100 euro !!!!

Ten eerste rustig blijven ;-)

Uit mijn ervaring vraagt Unibet altijd documenten op bij een betaling boven 250 euro. M'n account was al geverifierd, maar omdat ik 500 euro had gewonnen met mijn Depay naar United bet, moest ik weer mijn documenten opsturen. Ik zal hem gewoon opsturen en rustig afwachten dan komt het vanzelf goed. En het duurt idd 2 -5 dagen.

Overigens uitbetalingen tot 100 euro doen ze vaak 'blindelings'. Een maat van me heeft nog nooit documenten op hoeven te sturen dus voor de volgende keer kan iemand beter 100 euro per keer uitbetalen ;-)
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
unibetplayerrr:
(...)

De enige personen die je kunnen helpen werken bij unibet. Speel open kaart met ze en leg de situatie uit. Uiteindelijk moeten zij immers je uibetaling accepteren.

+1

Heel netjes blijven, en dan maar hopen dat Unibet het door de vingers ziet. Succes!
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
bedankt voor jullie reacties! mochten er nog aanvullende informatie zijn van mensen met ervaring dan hoor ik dat graag!!!!
tof (y) hopelijk betalen ze me uit.. want €4.500,- is veel geld om kwijt te raken :( dus kortom moet ik even wachten totdat ik iets hoor van unibet over de uitbetaling. enige wat ik nu dus kan doen is hopen?
0 Vind ik leuk's
Rustig afwachten, ook mijn ervaring met Unibet is dat ze na een groot bedrag vragen naar je gegevens. Als je deze netjes opstuurt duurt het altijd een tijdje voordat ze je email beantwoorden. Even hun reactie afwachten dus.
0 Vind ik leuk's
Als je nog bij je geld kan, laat het even weten.. want dan zijn er manieren om het door te sluizen.
Een dubbelaccount betalen ze helaas nooit uit. Mij hebben ze precies hetzelfde geflikt met 1000 euro. Waarschijnlijk krijg je wel al je deposits terug.
0 Vind ik leuk's
sittardstudent:
Als je nog bij je geld kan, laat het even weten.. want dan zijn er manieren om het door te sluizen.
Een dubbelaccount betalen ze helaas nooit uit. Mij hebben ze precies hetzelfde geflikt met 1000 euro. Waarschijnlijk krijg je wel al je deposits terug.

ik heb gisteren in de chat gesproken met iemand, hij vertelde mij dat hij kon garanderen dat de betaling zal plaatsvinden als ik de documenten naar behoren heb ingeleverd. uiteraard heb ik nog niets verteld over een eventuele dubbele account. Ik kan niet bij het bedrag, want de withdrawal staat in controle. ik denk dat je hem zo niet kunt annuleren. uiterst morgen krijg ik antwoord, ik houd jullie op de hoogte.. ik denk dat dit de beste optie is...
0 Vind ik leuk's
Heb je je vorige account wel geverifieerd btw?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.