Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitbetaling Unibet: Dubbel account

goedenmiddag forumlezers,

ik heb een vraag omtrend uitbetaling van unibet.

enige tijd geleden heb ik mijn account uit boosheid gesloten...(6maanden
vervolgens heb ik een andere account ( na 2 maanden ) aangemaakt.
ik heb meerdere stortingen verricht. Nu heb ik een uitbetaling verzoek gedaan van €4.500,- alleen is mijn account in de veiligheid of dergelijke gesteld. ik moest verschillende documenten opsturen.. Is er een enige mogelijkheid voor uitbetaling of onderscheppen ze zulk soort uitbetalingen altijd??

natuurlijk is het heel dom van mij dat ik dit heb gedaan. ik zou graag antwoord willen hebben van mensen die ervaring hebben met het genoemde onderwerp.

Bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagunibetplayerrr in 19-10-2015 12:59 Bookmakers
in 19-10-2015 12:59 Bookmakers
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Welke "dokumenten" vragen ze dan buiten een eventuele kopie van je identiteitskaart ?
0 Vind ik leuk's
Bankafschrift en bewijs van adres
0 Vind ik leuk's
Unibet kan best lang duren met deze zaken, gewoon afwachten en doen wat ze zeggen. Als ze kwaad kwillen knallen ze het dicht, maar denk dat het wel goed komt.
0 Vind ik leuk's
Pick, Bet, Win .. Easy Money

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik heb open kaart gespeeld en nu moet ik alle documenten opsturen. Ook zeiden ze het volgende in de mail:

Geen van uw accounts zal heropend worden tot uw zelfuitsluiting periode voorbij is.

Verder kan u geen aanspraak maken op de winsten gemaakt met uw 2de account wel op uw stortingen.

Hoe zouden jullie hierop reageren? Ik weet zelf ook wel dat het dom is geweest.

Het gaat om een bedrag van 250 die ik gestort heb en uitbetaling van 2000 euro.

Ik hoor graag van jullie.

0 Vind ik leuk's

Welkom Gambler123!

Zoals ik het nu heb begrepen, had je een account bij Unibet en heb je daar een zelfuitsluiting op gezet. Vervolgens heb je een tweede account geopend. Dit is uiteraard in strijd met de regels van de bookmaker.

Als ik je verhaal goed heb omschreven, is de kans niet heel groot dat je je geld krijgt. De bookmaker heeft namelijk het recht om je toegang te verbieden en je account te sluiten. Als ik jou was zou ik alle documenten opsturen en rustig afwachten of je weer op je account mag/kan komen.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.