Svenbet problemen vanuit Nederland, heeft iemand dit ook?
Heeft iemand van jullie ook problemen bij Svenbet?
Vanmorgen nog in kunnen zetten op de site en vanaf heden krijg ik het bericht als ik naar de site ga;
Ze te zien probeer je in te loggen vanuit NL, volgens de gokwet wordt gokken vanuit dit land niet geaccepteerd.
Voor allen: Ik ben inmiddels uitbetaald!
Wanneer kreeg je het bericht dat je uitbetaald kreeg?
Wellicht komt het toch nog goed, onderstaande mail zojuist ontvangen.
Dear Customer,
We will process the remaining balance of €136.81 to your bank account [reknr].
Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
Kind regards,
Support Team
Heb je het al ontvangen? Ik kreeg namelijk hetzelfde bericht 2 dagen geleden. Met de mededeling dat het geld op mijn bankrekening zou moeten staan. Staat alleen nog niks op
Gister ontvangen!
Hallo, ik lees hier over Svenbet dat de site in Nederland uit de lucht is, ik heb dus uiteraard exact hetzelfde, op vakantie geweest in het buitenland. 150 euro gestort en 2 bets van 40 euro geplaatst waarvan ik er 1 heb gewonnen. Er staat nu dus 220 euro op mijn account. Dit wilde ik direct uit laten betalen, echter staat er dus in de voorwaarde dat ik geen withdrawal kan doen omdat ik mijn stortbedrag niet heb opgespeeld, dit i.v.m. money laundry. Vervolgens kom ik terug in Nederland waarna ik gisteren dus Svenbet wil openen en het dus niet doet. Ik heb vanaf vorige week 5x een mail gestuurd naar svenbet, in eerste instantie om te vragen waarom ik geen withdrawal kon laten doen waarna ik geen enkele reactie kreeg, 1e mail was al op 28 augustus. Ik heb de voorwaarden gelezen waar dus in stond dat het stortbedrag ingezet moet worden, raar maar oke prima dit kan ik begrijpen. Hierna dus nog 2x een mail gestuurd, nogmaals geen reactie. Nu heb ik dus gisteren weer een mail verstuurd hoe het nu verder moet met het geld op mijn account. Ook hiervan uiteraard geen reactie.
Nu lees ik hier veel negatieve verhalen over Svenbet maar in principe zou dit toch nooit moeten kunnen gebeuren?! De site uit de lucht knallen, je leden niet eens op de hoogte brengen en vervolgens gewoon niet eens reageren via de mail. Nu heb ik vandaag het telefoonnummer geprobeerd te bellen, 0035 wat dus in Malta zit, ook dit telefoonnummer is blijkbaar buiten bereik.
Vervolgens krijg ik wel een automatische mail van svenbet met daarin de tekst welcome back, dit is toch te gek voor woorden dat dit zomaar kan?! Ik hoef mijn winst niet eens te hebben als ze die 150 euro maar terug over maken maar ze zijn nu dus op geen enkele manier te bereiken...
Groet Niels.