Svenbet problemen vanuit Nederland, heeft iemand dit ook?
Heeft iemand van jullie ook problemen bij Svenbet?
Vanmorgen nog in kunnen zetten op de site en vanaf heden krijg ik het bericht als ik naar de site ga;
Ze te zien probeer je in te loggen vanuit NL, volgens de gokwet wordt gokken vanuit dit land niet geaccepteerd.
hetzelfde probleem. Gisteren op de WiFi vanuit Griekenland gespeeld (vakantie). Vanochtend ook nog. Uiteindelijk met 125 euro 1500+ gewonnen. Wil ik via 3G inloggen krijg ik ook zo’n melding. Vervolgens terug bij het hotel kan ik weer inloggen via WiFi. Meteen withdraw aangevraagd. Ook meteen livechat gestart, bij hun is het probleem inderdaad bekend en ze gaan er een oplossing voor zoeken zodat wij “alles terug krijgen” oftewel alles kwijt. Hopelijk dat ik mijn 1000 euro withdraw nog wel kan krijgen....
Hoe kom je van alles terugkrijgen naar alles kwijt? Haha
het probleem bij hun is bekend zoals ik al eerder aangaf. Ze zoeken een oplossing zodat svenbet alles terug kan storten naar ons. Maar als jij goedgelovig bent moet je het geloven, aangezien de vele slechte reacties weet ik wel hoe laat het is.
het probleem bij hun is bekend zoals ik al eerder aangaf. Ze zoeken een oplossing zodat svenbet alles terug kan storten naar ons. Maar als jij goedgelovig bent moet je het geloven, aangezien de vele slechte reacties weet ik wel hoe laat het is.
Ze hoeven niet te zoeken naar een oplossing, ze moeten gewoon uitbetalen😉
kan VW hier niet bij helpen? Het lijkt alsof er meer mensen last van hebben.
@Support Lezen jullie mee?
Ik heb inmiddels een reactie ontvangen van svenbet..
Ik heb inmiddels een reactie ontvangen van svenbet..
Had precies dezelfde reactie.
@jeronimo en iedereen die dezelfde problemen heeft gehad met Svenbet; we gaan contact met hen opnemen en kijken of we vanuit onze kant wat voor jullie kunnen betekenen. We houden jullie op de hoogte!
Zojuist even een account aangemaakt zit met hetzelfde probleem. Op 26 augustus een account aangemaakt en gebruikt gemaakt van de 100% deposit bonus. 100 euro gestort. Ik probeerde net om in te loggen en nu kan dat dus niet meer. Ik heb de T&C op 26 augustus doorgelezen en je kon toen gewoon vanuit Nederland spelen. Hopelijk volgt er snel een oplossing!
Wellicht komt het toch nog goed, onderstaande mail zojuist ontvangen.
Dear Customer,
We will process the remaining balance of €136.81 to your bank account [reknr].
Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
Kind regards,
Support Team
Wellicht komt het toch nog goed, onderstaande mail zojuist ontvangen.
Dear Customer,
We will process the remaining balance of €136.81 to your bank account [reknr].
Do not hesitate to contact us in case you need any further help. Have a good day.
Kind regards,
Support Team
wat heb je hiervoor gedaan? Ik heb namelijk nog 1384 euro op mijn account staan...