Svenbet problemen vanuit Nederland, heeft iemand dit ook?
Heeft iemand van jullie ook problemen bij Svenbet?
Vanmorgen nog in kunnen zetten op de site en vanaf heden krijg ik het bericht als ik naar de site ga;
Ze te zien probeer je in te loggen vanuit NL, volgens de gokwet wordt gokken vanuit dit land niet geaccepteerd.
Zelf geen ervaringen met SvenBet, maar wel hier op het forum meer over gelezen. En dan was het veelal negatief. Zie hieronder. 👇 Zelf krijg ik echter dezelfde melding als ik op de website probeer te komen.
https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/oplichters-svenbet-iemand-ervaring-4685
Je kunt nog proberen om er via een VPN op te komen.
Je kunt nog proberen om er via een VPN op te komen.
Ja maar staat in de voorwaarden dat het niet mag dus dan ben ik het ook kwijt, toch?
Vorige week kon ik nog gewoon inloggen. Nu helemaal niet meer. Lijkt ero dat ze hun beleid hebben aangepast. Ik zou overigens helemaal niet meer inloggen, als ik al die verhalen lees dan is het niet geweldig hoe ze met hun klanten om gaan. Geld incasseren, maar uitbetalen ho maar. Trieste zaak.
Jaa het zelfde probleem hele dag gespeeld toen dacht ik 150€ naar me rekening te sturen en daarna kon ik niet meer in loggen wegens dat t in nl niet meer kan ofso. Kortom los van de overgemaakte 150€ had ik nog 50 eu op mijn account staan en een open bet (inmiddels gewonnen 160€) dat betekent dus dat er 210€ nog op mijn account staat. Kortom mijn vraag is wat nu en blijft dit zo dat het in nl niet kan?
Jaa het zelfde probleem hele dag gespeeld toen dacht ik 150€ naar me rekening te sturen en daarna kon ik niet meer in loggen wegens dat t in nl niet meer kan ofso. Kortom los van de overgemaakte 150€ had ik nog 50 eu op mijn account staan en een open bet (inmiddels gewonnen 160€) dat betekent dus dat er 210€ nog op mijn account staat. Kortom mijn vraag is wat nu en blijft dit zo dat het in nl niet kan?
Ik kan bonus niet rondspelen dus dat ben ik kwijt benieuwd of ik van mijn verdere geld nog iets terug zie
Same..
Toevallig van de week 75 proberen uit te betalen, maar de withdraw is rejected.
Ik weet heel zeker dat Nederland niet tussen de geblokte landen stond toen ik inschreef.
Same..
Toevallig van de week 75 proberen uit te betalen, maar de withdraw is rejected.
Ik weet heel zeker dat Nederland niet tussen de geblokte landen stond toen ik inschreef.
Nee dat klopt, begreep op de chat dat de block pas recent is.
Op zich is het geen probleem als je al een account heb maar ja hoe op te lossen als je niet op de site kan komen tot op heden geen antwoord op.
hetzelfde probleem. Gisteren op de WiFi vanuit Griekenland gespeeld (vakantie). Vanochtend ook nog. Uiteindelijk met 125 euro 1500+ gewonnen. Wil ik via 3G inloggen krijg ik ook zo’n melding. Vervolgens terug bij het hotel kan ik weer inloggen via WiFi. Meteen withdraw aangevraagd. Ook meteen livechat gestart, bij hun is het probleem inderdaad bekend en ze gaan er een oplossing voor zoeken zodat wij “alles terug krijgen” oftewel alles kwijt. Hopelijk dat ik mijn 1000 euro withdraw nog wel kan krijgen....