Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Staat wel bij bonusgeschiedenis. Maar ik dacht min.1.5 odds en 600 of 800 euro rondspelen.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Voorwaarden krijg in mijn account niet te zien. Kan iemand er een screenshot van maken?

0 Vind ik leuk's
Op zo. 24 jun. 2018, 18:48 schreef matching117:

Staat wel bij bonusgeschiedenis. Maar ik dacht min.1.5 odds en 600 of 800 euro rondspelen.

Klasse! Werkt bij mij ook gewoon. Heel erg bedankt :)

Enig idee waar deze vandaag komt? Zo te zien een Sponsor deal ook. Gek dat deze niet in mn mailbox te vinden was. Thanks nogmaals!

0 Vind ik leuk's

Bedankt, Matching117! Mooie bonus!

De voorwaarden zijn 4x het bonusbedrag rondspelen aan een min. quotering van 1,50. Bij combo's dient elke selectie een min. quotering van 1,50 te hebben.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 24 jun. 2018, 23:42 schreef hypnotist86:

Bedankt, Matching117! Mooie bonus!

De voorwaarden zijn 4x het bonusbedrag rondspelen aan een min. quotering van 1,50. Bij combo's dient elke selectie een min. quotering van 1,50 te hebben.

Kleine correctie. Je moet het bonusbedrag en de storting 2x rondspelen. Dus als je 200 euro stort krijg je er 200 euro bij.

Die 400 euro moet je 2x rondspelen (totaal €800) op idd de bovengenoemde odds.

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Duurde de uitbetalingen bij Tipbet lang bij jullie? En hoe liep de verificatieprocedure? :)

0 Vind ik leuk's

Bet777 moeten jullie echt mijden.

De mensen van de site zijn onbetrouwbaar en reageren niet op emails. Ik heb onder hele andere voorwaarden de bonus rondgespeeld, dat heeft me wel wat geld gekost.

2 Vind ik leuk's
Op ma. 25 jun. 2018, 13:34 schreef trixm:

De mensen van de site zijn onbetrouwbaar en reageren niet op emails. Ik heb onder hele andere voorwaarden de bonus rondgespeeld, dat heeft me wel wat geld gekost.

Ik heb nog nooit problemen gehad met Bet777. Aardig wat bonussen vrijgespeeld daar.

0 Vind ik leuk's
.

Ik roep al langer dat die niet te vertrouwen zijn. Voortaan ff revieuws lezen voor je aan een bookmaker begint

1 Vind ik leuk's

Voor de volledigheid, dit was de issue (correct me if i'm wrong):

De voorwaarden die wij op de onze website hadden staan, waren verouderd. Een bookmaker wisselt regelmatig van bonussen/voorwaarden, helaas worden wij alleen niet altijd tijdig op de hoogte gesteld. Met als resultaat dat in dit geval onze voorwaarden niet helemaal up-to-date waren.

We waren onder de veronderstelling dat bet777 als compensatie je bonus nogmaals heeft toegevoegd (m.a.w. dat je een extra bonus aangeboden zou krijgen). Dat klopt dus niet?

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.