Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 22 jun. 2018, 15:27 schreef vw-support:
Op do. 21 jun. 2018, 22:48 schreef trixm:
Op wo. 20 jun. 2018, 14:59 schreef vw-support:
Op wo. 20 jun. 2018, 10:54 schreef vw-support:
Op wo. 20 jun. 2018, 10:14 schreef trixm:

Hebben jullie nogiets te horen gekregen?

Not yet helaas. Als we iets horen, laten we het direct even weten.

Als het goed is, is het gefixt. Je hebt nu de de oude (gunstige) voorwaarden. Kun je dat bevestigen? :-)

helaas zijn de bonusvoorwaarden nog steeds niet aangepast..De bonus gaat ook al in 14 dagen verlopen, dat is over 5 dagen al..

We waren onder de veronderstelling dat bet777 je bestaande bonus had gewijzigd in de 'oude' bonus. Of dat je de oude bonus opnieuw kon 'claimen'. Wil je eens bij bij bonus history checken wat daar staat, qua bonuscode en voorwaarden? Sturen we informatie nog een keer door.

Ik heb opnieuw een bericht gestuurd!

0 Vind ik leuk's
Op vr. 22 jun. 2018, 11:29 schreef tino23:

Ik heb net 150 gestort op Tipbet met de welkomsactie. 300 direct op je saldo ontvangen. Chat aanwezig, al heeft ze mij wel verkeerde info gegeven mbt de periode om rond te spelen. Storting gedaan met neteller, dus dat is ook een +. odds zijn stuk lager dan bv bij Unibet. Maar de grootste hekelpunt is dat ik maar 1 bet mag plaatsen op een wedstrijd. Dus heb alleen een score uitslag bij Brazilie, en verder mag ik op die wedstrijd niks meer plaatsen.

Ik heb vandaag een multi bet geplaatst op een van de wedstrijden van vandaag, en heb daarna de bonus geactiveerd en op gelijkspel ingezet op diezelfde wedstrijd. Heeft jij, of iemand anders hier, misschien een idee of dit mag bij Tipbet? Het ging wel om 2 compleet andere bedragen (de een enkele euro's, en de ander enkele honderden)

Bedankt alvast!

Bericht gewijzigd door teedb op vr 22 jun. 2018, 15:32
0 Vind ik leuk's
Op vr. 22 jun. 2018, 11:35 schreef michiel2304:
Op vr. 22 jun. 2018, 11:29 schreef tino23:

Ik heb net 150 gestort op Tipbet met de welkomsactie. 300 direct op je saldo ontvangen. Chat aanwezig, al heeft ze mij wel verkeerde info gegeven mbt de periode om rond te spelen. Storting gedaan met neteller, dus dat is ook een +. Odds zijn stuk lager dan bv bij Unibet. Maar de grootste hekelpunt is dat ik maar 1 bet mag plaatsen op een wedstrijd. Dus heb alleen een score uitslag bij Brazilie, en verder mag ik op die wedstrijd niks meer plaatsen.

Je mag toch wel nog een bet plaatsen alleen telt die dan niet mee voor de wagering.

Gewoon zorgen dat je hoog staked met je eerste bet en dan verzekeren voor tot het bedrag waar je risico voor wilt lopen.

Of op een andere site layen.

Nee, dat kon/mag ik dus niet. max 1 bet per wedstrijd.

0 Vind ik leuk's

Attention!

Not relevant due to multiple bets on same event

0 Vind ik leuk's

Wat een klote bookie, zelfs LIVE basketball wedstrijd mag je maar max 1 bet plaatsen op de wedstrijd. Echt een lachertje dat Tipbet.

0 Vind ik leuk's

Ik twijfel om de bonus voor Tipbet te pakken, zijn er naast betfirst nog andere deposit bonussen?

0 Vind ik leuk's
Op za. 23 jun. 2018, 03:08 schreef ralluf:

Ik twijfel om de bonus voor Tipbet te pakken, zijn er naast betfirst nog andere deposit bonussen?

Voor de volledigheid:

Voor bestaande klanten:

Netbet: 100% tot €100

Intertops: 50% tot $250

Betfirst: 100% tot €100

Tipbet: 200% tot €200

Voor nieuwe klanten:

Check alle bonussen.

Tijdelijke acties:

Check de eerste post van dit topic.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op za. 23 jun. 2018, 03:08 schreef ralluf:

Wat is je reden om deze mooie bonus niet te pakken ?

0 Vind ik leuk's

Ik heb er met moeite 500 uit kunnen halen bij Tipbet. Weinig aanbod, zelfs bij wk wedstrijden niet. Desalniettemin tevreden met 500 en snel weg daar.

1 Vind ik leuk's
Op za. 23 jun. 2018, 12:08 schreef rjansen82:

Ik heb er met moeite 500 uit kunnen halen bij Tipbet. Weinig aanbod, zelfs bij wk wedstrijden niet. Desalniettemin tevreden met 500 en snel weg daar.

Tipbet wordt ontzettend goed aangeschreven online, maar gek genoeg hou ik er toch altijd een beetje naar smaakje aan over. Altijd het gevoel dat m´n bonus ineens ingenomen wordt ofzo haha

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.