Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik vrees dat ik u moet ontgoochelen richard123. Is al een heel lange tijd geleden dat ik iets heb zien passeren van Unibet. En als ze al eentje geven is het max 25 euro ofzo.

2 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

@ o.a. Dion: Unibet en in wat mindere mate bwin/premium, zijn qua promoties echt drama. Bij uni had ik daaromtrent gedoe met ze waarna ik mijn account daar definitief en voor altijd heb gesloten omdat ik er echt veel speelde en de loyaliteit wederzijds 0.0 was/is. Premium heeft af en toe tenminste nog leuke acties voor verschillende producten maar in verhouding met bijvoorbeeld betway en voor mij nu ook met name via hier betfirst. Voorbeelden wat betreft goede en vele acties en dan is met rondspelen met name Betfirst een topper.

2 Vind ik leuk's

https://promotions.betsson.com/tournament-offer/en/

8th & 9th JulyReload your balance and get a €25 Free Bet for both Semi Finals! 

Minimum deposit 50.Dus 50 storten, 2 free bets van 25 euro inzetten en de 50 euro weer terugstorten.Gratis freebets

Free Bets zijn live

Bericht gewijzigd door rijkworden op ma 9 jul. 2018, 11:49
7 Vind ik leuk's

@VW, klopt dat er een tijdelijke actie is bij betfirst? Ik zie er eentje staan bij de wk game en deze lijkt nieuw en de code lijkt te activeren in de kassa. Of vergis ik me nu in oude danwel eentje die ik heb gemist? :) Thanx.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 9 jul. 2018, 13:13 schreef altaidpech:

@ o.a. Dion: Unibet en in wat mindere mate bwin/premium, zijn qua promoties echt drama. Bij uni had ik daaromtrent gedoe met ze waarna ik mijn account daar definitief en voor altijd heb gesloten omdat ik er echt veel speelde en de loyaliteit wederzijds 0.0 was/is. Premium heeft af en toe tenminste nog leuke acties voor verschillende producten maar in verhouding met bijvoorbeeld betway en voor mij nu ook met name via hier betfirst. Voorbeelden wat betreft goede en vele acties en dan is met rondspelen met name Betfirst een topper.

helaas snap ik dit helemaal.

ik ben loyaal naar UB, speel ik al echt lang bij, snelle support, groot aanbod, maar ze waarderen het nul.

echt insulting ook, ik bet voor 500+ in een paar uur en dan de volgende special gooien ze 1.20 max op. ja echt 1 euro twintig ..... ???

het is ook niet te volgen waarom, moet ik verlies maken, moet ik veel of weinig inzetten, dreigen te vertrekken, etc, etc .... het interesseert ze gewoon niet, ook de live chat kan niks.

maargoed, vele alternatieven, dit WK hadden ze minder dan 5% van mijn business. cellavie.

4 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op ma. 9 jul. 2018, 15:07 schreef altaidpech:

@VW, klopt dat er een tijdelijke actie is bij betfirst? Ik zie er eentje staan bij de wk game en deze lijkt nieuw en de code lijkt te activeren in de kassa. Of vergis ik me nu in oude danwel eentje die ik heb gemist? :) Thanx.

Wat was die code?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 9 jul. 2018, 18:34 schreef jellev2:
Op ma. 9 jul. 2018, 15:07 schreef altaidpech:

Wat was die code?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar!

0 Vind ik leuk's
Op ma. 9 jul. 2018, 13:42 schreef rijkworden:

Minimum deposit 50.Dus 50 storten, 2 free bets van 25 euro inzetten en de 50 euro weer terugstorten.Gratis freebets

Free Bets zijn live

Ik krijg op de chat te horen dat deze actie alleen voor peruanen is? :thinking:

0 Vind ik leuk's
Op di. 10 jul. 2018, 11:26 schreef totomaster:
Op ma. 9 jul. 2018, 13:42 schreef rijkworden:

Free Bets zijn live

Ik krijg op de chat te horen dat deze actie alleen voor peruanen is? :thinking:

Deze actie liep tot gisteren dus je bent al te laat helaas, maar is gewoon voor NL, chat heeft bevestigd dat ik ze krijg

2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Bericht gewijzigd door altaidpech op di 10 jul. 2018, 16:13
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.