Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik pak netbet mee thx :)

0 Vind ik leuk's

Kom ik in aanmerking voor de bonus op Tipbet als ik een nieuw account aanmaak en tientje stort b.v.?

0 Vind ik leuk's
Op za. 23 jun. 2018, 22:33 schreef fsc-pride:

Kom ik in aanmerking voor de bonus op Tipbet als ik een nieuw account aanmaak en tientje stort b.v.?

Waarom niet eerst de welkom bonus gebruiken?

Bericht gewijzigd door Support op zo 24 jun. 2018, 07:18
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Sorry maar ligt het aan mij of kun je niet twee verschillende weddenschap op 1 wedstrijd plaatsen? Ik had Duitsland in een combi maar ik kon geen losse bets meer spelen op die wedstrijd?

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op zo. 24 jun. 2018, 00:56 schreef sjorss94:

Sorry maar ligt het aan mij of kun je niet twee verschillende weddenschap op 1 wedstrijd plaatsen? Ik had Duitsland in een combi maar ik kon geen losse bets meer spelen op die wedstrijd?

Als het om de tipbet bonus gaat klopt het, staat ook in de voorwaarden vermeldt dat alleen de eerste bet op een event telt voor het rondspelen (er staat niet dat het niet mogelijk is uberhaupt een tweede bet te plaatsen, maar er zijn genoeg bookmakers met betere odds om je tweede weddenschap te plaatsen).

2 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Op zo. 24 jun. 2018, 00:56 schreef sjorss94:

Klopt, zie mijn berichten hierboven. Max 1 bet per wedstrijd.

0 Vind ik leuk's

Ah joh, wat een rare voorwaarde. Maar we doen het er maar mee.

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Voor de liefhebber:

Betser heeft voor vandaag en morgen weer enhanced odds:

Spanje wint van Marokko @1.50

Colombia wint van Polen @2.60

Voor nieuwe en bestaande klanten.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Geen idee of hij geldig is voor andere mensen, maar de code "WC200BF" zou goed zijn voor max 200 euro(100%) stortingsbonus bij Betfirst.

3 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op zo. 24 jun. 2018, 18:11 schreef matching117:

Geen idee of hij geldig is voor andere mensen, maar de code "WC200BF" zou goed zijn voor max 200 euro(100%) stortingsbonus bij Betfirst.

Oh! Ik kan 'm activeren. Heel erg bedankt matching117! Heb je ook de rondspeelvoorwaarden er toevallig bij?

Bericht gewijzigd door Cheezborger op zo 24 jun. 2018, 16:33
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.