Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen bij Napoleonbet: geen reactie na klacht

Jongens heb een vraag,ik speel op napoleonbet en ik heb al 2 weken geleden een klacht gestuurd,ik en een paar vrienden kunnen niet uitcashen op de livebet.Ik heb al 10 mails gestuurd,chat is offline en nooit een reactie gehad.Met vaderdag kreeg ik een 10euro bonus die ik heb verloren stond op 0 euro en nu staat er dat ik 10 euro bonus heb die ik niet kan weghalen.Kan iemand miss wat info geven BVD
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagneymar079 in 24-06-2014 20:05 Bookmakers
in 24-06-2014 20:05 Bookmakers
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij mij ook geen problemen... Uit laten betalen en 2 dagen later mijn geld. Geen ID kaart oid op hoeven sturen.
0 Vind ik leuk's
Mail terug; mijn rijbewijs is niet voldoende. Ik heb helaas geen ID kaart, deze is niet verplicht in Nederland met een paspoort en rijbewijs. Pff.
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Eindelijk!

Beste speler,

Wij danken u voor uw geduld.

Onze boekhouding heeft de opdracht tot uitbetaling doorgevoerd.
Rekening houdende met de verwerkingstermijn van de bankinstanties, zal dit bedrag binnen de 3 à 5
werkdagen op uw rekening verschijnen.

Indien u verder nog vragen heeft horen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,

Napoleon Games klantendienst
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Ik heb nu me 2de mail binnen.... Ze kunnen het niet gelijk oplossen ze sturen het dossier op pffffff ik word ziek van het wachten betaal gewoon uit!!!! Ze zien toch dat me ID klopt met de gegevens van me account hoe kan ik dan een dubbele account hebben??? alsof ik weer een account zou maken met dezelfde gegevens dat kan toch niet: :s
0 Vind ik leuk's
Er loopt wel wat meer fout bij NPG. Ik had een bet lopen die ik wou uitcashen en na het aftellen bleef het uitcashen in verwerking staan.
Ook de weergave van de scores loopt niet zoals het moet (nu misschien wel). De score die weer gegeven stond bij tennis matchen liep gewoon achter op de werkelijke scoren (die wel in het systeem stond), hierdoor kon je gewoon niet deftig betten. Ook uitcashen is gewoon een ramp in het algemeen, sommige bets kun je gewoon niet uitcashen en komt er steeds dat het uitcashen niet gelukt is. De gebruiker krijgt de mogelijkheid om live te betten en uitcashen, maar dat is valse hoop want vaak loopt het mis en ben je sowieso je geld kwijt.
0 Vind ik leuk's
Ik wacht ook nog steeds op een reactie van een mail die ik bijna twee weken geleden verstuurd heb.
0 Vind ik leuk's
Dit gaat een dikke klacht worden het is me weer duidelijk dat dit echt wanbeleid is van hun,hoe meer klachten er komen des te sterker we onze zaak kunnen maken door een grote klacht met iedereen zijn problemen door te sturen,dus iedereen die problemen heeft ff doormelden.

Ben het al helemaal klaar met napoleon en verwacht geen antwoord meer van deze pruts site,dan maar goed aanpakken dat mensen hun geld gewoon krijgen.
0 Vind ik leuk's
neymar079:
Dit gaat een dikke klacht worden het is me weer duidelijk dat dit echt wanbeleid is van hun,hoe meer klachten er komen des te sterker we onze zaak kunnen maken door een grote klacht met iedereen zijn problemen door te sturen,dus iedereen die problemen heeft ff doormelden.

Ben het al helemaal klaar met napoleon en verwacht geen antwoord meer van deze pruts site,dan maar goed aanpakken dat mensen hun geld gewoon krijgen.

Hoe wil je die klacht naar ze overbrengen dan? Mail beantwoorden ze amper...........
0 Vind ik leuk's
dionysiou:
Eindelijk!

Beste speler,

Wij danken u voor uw geduld.

Onze boekhouding heeft de opdracht tot uitbetaling doorgevoerd.
Rekening houdende met de verwerkingstermijn van de bankinstanties, zal dit bedrag binnen de 3 à 5
werkdagen op uw rekening verschijnen.

Indien u verder nog vragen heeft horen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,

Napoleon Games klantendienst

Hoe heb je dit uiteindelijk voor elkaar gekregen zonder ID-kaart? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als jij!
0 Vind ik leuk's
thomfr12:
neymar079:

Hoe wil je die klacht naar ze overbrengen dan? Mail beantwoorden ze amper...........

Ben al begonnen heb vandaag een email gehad.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.