Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen bij Napoleonbet: geen reactie na klacht

Jongens heb een vraag,ik speel op napoleonbet en ik heb al 2 weken geleden een klacht gestuurd,ik en een paar vrienden kunnen niet uitcashen op de livebet.Ik heb al 10 mails gestuurd,chat is offline en nooit een reactie gehad.Met vaderdag kreeg ik een 10euro bonus die ik heb verloren stond op 0 euro en nu staat er dat ik 10 euro bonus heb die ik niet kan weghalen.Kan iemand miss wat info geven BVD
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagneymar079 in 24-06-2014 20:05 Bookmakers
in 24-06-2014 20:05 Bookmakers
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oei... deze klachten komen plotseling als een donderslag bij heldere hemel. Wij hebben nog nooit wat met Napoleonbet gedaan maar deze recencies zijn niet bijzonder positief... zorg dus dat je wacht met het aanmaken van een account bij NapoleonBet.

Dat is ons advies!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
zojuist een discussie gehad op facebook
ze excuseren zich voor het feit dat de livechat zovaak afwezig is en raden aan om een mailtje te sturen naar:
support@napoleongames.freshdesk.com.

Dus iedereen die problemen heeft, zend een mailtje hiernaar en meld terloops dat de service sterk achteruit is gegaan sinds de nieuwe website :p
0 Vind ik leuk's
babygun:
Dus iedereen die problemen heeft, zend een mailtje hiernaar en meld terloops dat de service sterk achteruit is gegaan sinds de nieuwe website :p

En dat je je mening/recensie in dit topic plaatst (en ook echt doet)... dat doet het vaak ook goed.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
babygun:

En dat je je mening/recensie in dit topic plaatst (en ook echt doet)... dat doet het vaak ook goed.

Heb nog een mail verzonden en verteld dat ik samen met tientallen andere van voetbalwedden.net zit te wachten op mijn geld. En dat iedereen hetzelfde probleem heeft. Dus vraag ik me af wat er dan fout zit? Ze zijn er toch mee bezig zeggen ze? Of zouden er de laaste maand echt zoveel nieuwe spelers hebben gekregen door die 50,- bonus dat er teveel spelers zijn ten opzichte van personeel? Ii vraag het me af...
0 Vind ik leuk's
En ik kan men bonusgeld niet vrijspelen... blijft op 250 staan , ondanks dat ik vaak 500 euro inzet op 1.01 ....
0 Vind ik leuk's
babygun:
ze excuseren zich voor het feit dat de livechat zovaak afwezig is en raden aan om een mailtje te sturen naar:

babygun:

Kan je melden dat ik sinds 14-06-2014 negen mailtjes heb gestuurd en die zijn nooit beantwoord.
0 Vind ik leuk's
Als we dit forum nou gebruiken als een petitie iedereen die problemen heeft meld ze,uiteindelijk sturen we die door naar napoleon .Staan we heel veel sterker,het irritatie niveau tegen napoleonbet is heel erg gestegen dit in tegenstelling tot andere websites gewoon niet reageert op hun fouten ik heb door de incash problemen veel geld verloren net als 2 maten van mij die dezelfde problemen hebben.Pas na 100keer drukken heb je geluk dat de bet word uitgecashed.9 mailtjes verder wacht ik nog steeds.Heb de moed al verloren,maar we kunnen dit doorspelen naar de autoriteit die boven hun staat maar moeten er meer klachten zijn staan we sterker.
0 Vind ik leuk's
Heeft Voetbalwedden geen contact met deze site? Misschien kunnen zij aangeven dat er erg veel klachten komen over uitbetalen?
0 Vind ik leuk's
THOMFR12

Ik heb exact hetzelfde als jij! Precies zelfde emails. Dus zijn gewoon standaard antwoorden.
Bij bellen helpen ze je ook niet. Je moet wachten en zoek het maar uit.

Ik ga nooit meer spelen daar!
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
dionysiou:
THOMFR12

Ik heb exact hetzelfde als jij! Precies zelfde emails. Dus zijn gewoon standaard antwoorden.
Bij bellen helpen ze je ook niet. Je moet wachten en zoek het maar uit.

Ik ga nooit meer spelen daar!

Ja bizar. Jij hebt ook geen dubbele accounts ofwel?

Zeiden ze aan de telefoon precies hetzelfde als in de mail? Hoelang wacht je al?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.