Problemen bij Napoleonbet: geen reactie na klacht
Jongens heb een vraag,ik speel op napoleonbet en ik heb al 2 weken geleden een klacht gestuurd,ik en een paar vrienden kunnen niet uitcashen op de livebet.Ik heb al 10 mails gestuurd,chat is offline en nooit een reactie gehad.Met vaderdag kreeg ik een 10euro bonus die ik heb verloren stond op 0 euro en nu staat er dat ik 10 euro bonus heb die ik niet kan weghalen.Kan iemand miss wat info geven BVD
in 24-06-2014 20:05 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nee, ik heb geen dubbele accounts. Ik heb nog nooit gehoord van NP tot ik hier over die bonus had gehoord. Dus ik spelen en €250,- laten uitcashen, toen begon het gezeur..
Aan de telefoon zeggen ze ja, het is druk vanwege de nieuwe site.. Alle documenten zijn ontvangen u moet wachten. Dus ik bel niet meer want het kost geld en ze kunnen je niet direct helpen.
Ik wacht sinds 18 juni.
Aan de telefoon zeggen ze ja, het is druk vanwege de nieuwe site.. Alle documenten zijn ontvangen u moet wachten. Dus ik bel niet meer want het kost geld en ze kunnen je niet direct helpen.
Ik wacht sinds 18 juni.
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
gezamenlijke actie kunnen we ondernemen,als er nu meer klachten worden geplaatst zou het kunnen,geloof niet dat wij de enige zijn.
Id verstuurd, naar ongeveer 10 dagen wachten was het geld gestord. Geduld is een schone zaak.
Ik heb ook het zelfde probleem ik had me winst uitbetaald paar dagen later kreeg ik een mail om mr id kaart te sturen omdat ze denken dat ik een dubbel account heb...
Ik denk dat ze gewoon te veel verlies hebben gemaakt met die bonus is ook dom om zon actie te doen tijdens het wk.veels te veel mensen die graag een gokje wagen
Ik denk dat ze gewoon te veel verlies hebben gemaakt met die bonus is ook dom om zon actie te doen tijdens het wk.veels te veel mensen die graag een gokje wagen
180cc36:
Ik denk dat men de drukte niet aan kan tijdens het wk en dat het daarom wat lang duurt. Als men echt er verlies op draait dan zou men de bonus wel stoppen. Het lijkt mij toch niet dat een bookmaker met een vergunning meer geld uitgeeft dan er binnenkomt. Als men dat wel doet is dat echt wanbeleid.
Toto Sigarenboer
Net bij de telefoondienst er door heen gekomen!
Even gevraagd wat er gaande was! De aardige dame vertelde me dat ze een grote achterstand hebben met betalingen en het controleren van ID kaarten etc.
Ze werken momenteel al met 20 man extra na vernieuwing van de site. Of te wel harstikke druk daaro dus. Ze zijn dat mijn geld opname in goede handen was ontvangen en dat ik het zo spoedig mogelijk zou ontvangen.
Maar jongens het komt eraan maar we moeten even wachten. Ik denk dat dit in te toekomst als napoleon-games alles op orde heeft een prima bookie is hoor!
Ik laat het horen als ik me geld heb!
Even gevraagd wat er gaande was! De aardige dame vertelde me dat ze een grote achterstand hebben met betalingen en het controleren van ID kaarten etc.
Ze werken momenteel al met 20 man extra na vernieuwing van de site. Of te wel harstikke druk daaro dus. Ze zijn dat mijn geld opname in goede handen was ontvangen en dat ik het zo spoedig mogelijk zou ontvangen.
Maar jongens het komt eraan maar we moeten even wachten. Ik denk dat dit in te toekomst als napoleon-games alles op orde heeft een prima bookie is hoor!
Ik laat het horen als ik me geld heb!
snap dit allemaal niet?? bij mij betaalde ze maandag uit en dinsdag had ik het....
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
@dionysiou
Precies zelfde 5 mails gestuurd maar krijg reactie heb alles keurig opgestuurd naar wat ze vroegen ik wacht nog steeds !!!!
Precies zelfde 5 mails gestuurd maar krijg reactie heb alles keurig opgestuurd naar wat ze vroegen ik wacht nog steeds !!!!
Heb precies hetzelfde zoals hier word gezegd, gelukkig heb ik veel geduld bij dit soort dingen. Ik vergelijk dit met mijn werk (Veel achterstand hebben door te weinig personeel) maar uiteindelijk komt het goed ;-) (y)
Er is nooit zekerheid met wedden.