Bet777 klacht en vragen over deze bookmaker
Beste leden,
Op zich ben ik altijd heel positief over Belgische bookmakers. Zijn vaak snel met uitbetalen en verifiëren en ik lees er zelden klachten over, wat betreft oplichterij.
Echter heb ik nu een lopend probleem met bet777 en de manier waarop zij communiceren baart me enige zorgen. Ze zijn erg vaag, liegen over een storing die nooit plaats heeft gevonden en zijn nu zogenaamd iets aan het onderzoeken met hun betaalpartner en houden me op de hoogte via email. Echter willen ze niet zeggen wie die betaalpartner is, en word ik ook niet op de hoogte gehouden via email. Ik moet er constant zelf achteraan zitten.
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een uitbetaling aangevraagd via de e-wallet Skrill en heb in het verleden ook al succesvolle uitbetalingen gehad hier. Heb dus al langer een account die geverifieerd is en dus ook geverifieerde uitbetalingen heeft gehad.
Een simpel voorbeeld uit de chat die ik zojuist heb gehad is:
Kimberly:
Waarom niet?
Leg dat eens uit waarom dat niet mag?
Kevin
Dat is het juist
Omdat onze betalingsagent hiermee bezig is en daarom kan ik hierover niks zeggen
Maar hij vertelt niet wie die zogenaamde betalingsagent is, en het duurt nu al bijna 5 dagen. Ik heb voorheen nooit gedoe gehad en ze doen alleen maar geheimzinnig.
Graag hoor ik van jullie of iemand ook al sinds zaterdag een uitbetaling heeft gedaan naar Skrill of misschien Neteller en ook nog niets heeft ontvangen of dat het echt aan mij ligt. Ik vertrouw het namelijk echt niet meer.
Kan voetbalwedden hier misschien ook navraag naar doen?
Volgens mij is Bet777 wel degelijk een betrouwbare partner, dus ik verwacht dat dit wel goedkomt. Je kan altijd VW-Support berichten, al zullen zij ongetwijfeld hetzelfde te horen krijgen. Ik zou het nog enkele (werk)dagen geven, wellicht ontvang je je geld een dezer dagen. Ik denk niet dat je opgelicht wordt ofzo.
Overigens zijn er al een hoop soortgelijke topics. Misschien vind je in een van deze topics antwoord op je vraag (misschien deze: Ervaringen met Bet777).
Heb een update voor je.
Hij wilde per se bellen voor een telefonische verificatie. Dat hebben we net gedaan, en nu moeten ze ineens een selfie. En dat mocht hij zogenaamd niet via de mail vragen maar moest en zou via de telefoon. En toen ik vroeg of dit dan nu zou zorgen dat het geregeld werd deed Kevin weer vaag dat de 'betalingsagent' aan het onderzoeken is.
Wat the **** is een betalingsagent uberhaupt? Dat weigert hij namelijk ook te zeggen.
Dan zit het hem toch ergens in de verificatie. Wanneer je dat soort documenten moet opsturen vinden hebben ze het gevoel dat er iets niet helemaal klopt. Zoals wel vaker genoemd, mogen ze dit soort dingen altijd vragen. Mocht er geen reden tot argwaan zijn, zou ik gewoon de foto sturen.
Een betalingsagent is volgens mij de partij die de betalingen doet en controleert, correct me if I'm wrong..
Kevin wil volgens mij lekker chatten en foto's uitwisselen met Kimberly
bet777 zullen u niet oplichten, blijf gewoon kalm, en hecht niet te veel waarde wat livechat u zegt enzo, meestal zijn die toch maar half op de hoogte of zeggen ze zaken die niet kloppen, die gasten van livechat zijn ook aan het chatten met verschillende personen tegelijk enzo, laat ze hun onderzoek doen en wacht af
betalingsagent is bvb. worldpay
in simpele woorden: een derde instantie tussen jou rekening en hun rekening
je kan wss uit voorgaande uitbetalingen afleiden wie hun betalingsagent is
Hi Gilles,
Bedankt voor de info. Ik heb direct meegewerkt en de selfie gestuurd, maar nog steeds niks binnen. Zal vandaag wel niks meer gebeuren...
Kun je me iets meer uitleggen over een betalingsagent? Wat heeft die hier allemaal mee te maken dan? En wat doen die precies? Ik snap wat je uitlegt, maar ook niet helemaal. Wat voor onderzoek zouden ze moeten doen dan? Want mijn betalingen zijn gewoon legitiem dus ik zou niet weten wat er fout moet zijn?
En waar kan ik dat precies zien? Want ik zie het niet.
Weer een dude die ook een account aanmaakt op zijn vriendins naam - vrouwen gokken niet ;)
Hi Gilles,
Bedankt voor de info. Ik heb direct meegewerkt en de selfie gestuurd, maar nog steeds niks binnen. Zal vandaag wel niks meer gebeuren...
Kun je me iets meer uitleggen over een betalingsagent? Wat heeft die hier allemaal mee te maken dan? En wat doen die precies? Ik snap wat je uitlegt, maar ook niet helemaal. Wat voor onderzoek zouden ze moeten doen dan? Want mijn betalingen zijn gewoon legitiem dus ik zou niet weten wat er fout moet zijn?
En waar kan ik dat precies zien? Want ik zie het niet.
Hoe het in Nederland zit weet ik niet. Ervaren betters in België gaan in een grote boog rond deze bookmaker. Quasi altijd problemen. Op de fora hier kan je voldoende voorbeelden vinden.
Ik wacht ook nog steeds op mijn geld sinds zondag