Help: Unibet wil mijn 11K uitbetaling niet uitbetalen
Heren, Dames
Ik kom tot de verbazing dat Unibet mijn 11k op hold heeft gezet omdat ik me moest verifiëren. Ik heb in het verleden met mijn zakelijke rekening gestort wat op mijn naam staat, en daar maken ze nu ineens een probleem van. Heb hiervoor al 50k+ eraf gehaald zonder enige probleem maar omdat ik het nu naar Neteller wilde laten uitcashen moest ik opnieuw die zakelijke rekening verifiëren wat ik gedaan heb. Nu zeggen ze dus dat ik alleen de deposit krijg wat gestort is met die pas.
Weet iemand wat ik kan doen? Want het gaat hier natuurlijk over veel geld en voelt alsof ze elk klein kansje pakken om me te naaien.
Let me know!
Ik vraag mij af waarom je in 1e instantie 50k+ naar je zakelijke rekening hebt overgemaakt en nu geld wilt overmaken naar Neteller?
Waarom niet naar je zakelijke rekening blijven overmaken?
Hoe zit dat dan met paysafe? Ik ben net begonnen en heb een keer 40 eu opgewaardeerd via psc waar ik nu mee speel, maar nog geen bankrekening o.i.d gekoppeld. Kan ik dat dan niet uit laten betalen wanneer ik wel een bank koppel?
Hi Triplegxg. Ik zit momenteel met dezelfde situatie waar jij in bent beland in februari. Vraag me enorm af of je je bedrag uitbetaald hebt gekregen en of je de document waar ze om vroegen hebt ondertekend. Hoor graag van je
Ik vraag me gewoon af waarom jullie zo'n grote bedragen in 1 keer laten uitbetalen.
Ik heb ooit bijna een volledige maand aan 1 stuk elke dag 500 euro afgehaald (na een erg succesvolle Australian Open) en daar heeft geen haan naar gekraaid, ging toch ook om 15K
Onder bepaald bedrag maken ze gewoon automatisch over , maar goed het is bij hun al gebeurt , enige is dus goede uitleg of toch op oude manier indien mogelijk nog anders wordt het lastig want reglementen zullen hun in t gelijk stellen , anders rekken tot legaal is en dan dreigen met toezicht ofzo maar ja ......s6 in ieder geval