EXCLUSIEF: 100% tot €50 voor bestaande klanten bij Bet777!
Bet777 bonus: 100% tot €50 voor bestaande klanten!
Voor Belgische en Nederlandse bestaande klanten van Bet777
Na de lekkere stortingsbonus van Betfirst (nog steeds geldig) hebben we weer een fraaie bonus in petto! Leden van Voetbalwedden.net kunnen bij Bet777 een heerlijke stortingsbonus genieten. Stort €50 en ontvang €100! Ook de rondspeelvoorwaarden zijn weer zeer gunstig en dus is er geen reden om deze bonus over te slaan.
Rondspeelvoorwaarden: alleen de bonus moet drie keer rond worden gespeeld. Dit moet gebeuren op odds van 1.70 of hoger. Combinatieweddenschappen moeten allen een individuele odd van 1.50 of hoger hebben.
Wat moet je doen om deze heerlijke bonus te pakken?
- Laat je Bet777 gebruikersnaam achter op deze pagina (klik)
- Druk vervolgens op de grote oranje knop
- Stort een bedrag bij bet777 en ontvang binnen drie werkdagen 100% bonus
Veel plezier met spelen!
De bonus is geldig tot en met 30 november. Bij succes proberen we deze te verlengen!
Let op! Vergeet niet je gebruikersnaam van Bet777 toe te voegen op deze pagina, alvorens je stort. Doe je dit niet, dan kom je helaas niet in aanmerking voor de bonus.
--------------------------------------------------------
Heb je nog geen account bij Bet777? Dan kun je ook nog gebruikmaken van de fraaie welkomstbonus: 100% bonus tot €150 + maandelijkse free bets.
Check deze pagina voor de volledige uitleg en voorwaarden!
stond er gewoon bij als mogelijkheid..
Welke? Letterlijk iDeal? Screenshot pls?
Ik zie creditcard (die niet werkt), vage sketchy betaalmethodes en Belgische iDeal?
@Voetbalwedden, wellicht jullie info pagina mbt bet777 aanpassen want daaruit volgt dat ik 'gewoon' met iDeal en Paypal kan storten.
Voor wat betreft 777 ze zijn het voorbeeld van klant-onvriendelijkheid.
Ik kreeg een aanbod van 50 freebets over vier wedstrijden afgelopen weekend. Je moet een bedrag bet plaatsen en de free bet is 50%.
Ik klik netjes door via de email en plaats binnen het uur de vier bets.
Nu, nadat ik navraag doe, krijg ik het commentaar dat ik blijkbaar geen opt-in gedaan heb.
Ik denk dat ik dat wel gedaan heb, als ik dat in view gehad heb, via de email.
Als ik dat niet gedaan heb, dan was niet duidelijk dat het moest.
Omdat ik binnen het uur precies die 4 wedstijden heb gespeeld is het super duidelijk dat ik die actie meespeelde.
Nu draaien ze zich uit deze actie als een stel kleine kinderen. Wat een slechte site is dit. Als je op die manier je klanten wilt wegjagen dan moet je dat vooral doen.
Ik ben er klaar mee. Wat een kleuters.
Mijn advies, dumpen die site.
Ik kreeg een aanbod van 50 freebets over vier wedstrijden afgelopen weekend. Je moet een bedrag bet plaatsen en de free bet is 50%.
Nu, nadat ik navraag doe, krijg ik het commentaar dat ik blijkbaar geen opt-in gedaan heb.
Omdat ik binnen het uur precies die 4 wedstijden heb gespeeld is het super duidelijk dat ik die actie meespeelde.
Nu draaien ze zich uit deze actie als een stel kleine kinderen. Wat een slechte site is dit. Als je op die manier je klanten wilt wegjagen dan moet je dat vooral doen.
Wat heeft dit te maken met de bonus van VW? Kan VW hier iets aan doen?
Wees blij dat je als bestaande bonussen krijgt bij bookmakers.
Weer top geregeld VW! (Y)
De pagina verdient geen schoonheidsprijs, maar er staat een opt-in knop (al hadden ze die wellicht even een kleurtje kunnen/moeten geven).
Ik heb 48u geleden gestort, dus kan nog 1 dag duren, maar ik lees hier dat Skrill niet mogelijk is? Ik heb nergens zien staan dat Skrill voor deze bonus niet geldt. En als Skrill echt niet geldt, is het dan mogelijk om alsnog bij een nieuwe storting de bonus te krijgen?
hallo ik heb daar drie dagen gelden gestort ik heb helaas nog niets gezien?
Waarom kan dat niet direct bij storting?
Kun je dit even nakijken ,alvast bedankt
Je hebt je op 31 oktober 2018 12:25 aangemeld voor deze promotie(die zijn ik mijn ogen al bijna voorbij)
^ Bet777 is momenteel bezig met het verwerken van de eerste bonussen, echter lijkt dit meer tijd te kosten dan gepland. Mocht je vandaag je bonus niet ontvangen, dan wordt het maandag.
Excuses voor het ongemak.
Hoe stort in fatsoenlijk bij bet777? Niks werkt lol
Bedankt voor deze bonusaanbieding!
Maar ik heb afgelopen woesdag ook een storting gedaan met skrill. Kom ik nu wel of niet in aanmerking voor de bonus?