Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EXCLUSIEF: 100% tot €50 voor bestaande klanten bij Bet777!

Bet777 bonus: 100% tot €50 voor bestaande klanten!

Voor Belgische en Nederlandse bestaande klanten van Bet777

Na de lekkere stortingsbonus van Betfirst (nog steeds geldig) hebben we weer een fraaie bonus in petto! Leden van Voetbalwedden.net kunnen bij Bet777 een heerlijke stortingsbonus genieten. Stort €50 en ontvang €100! Ook de rondspeelvoorwaarden zijn weer zeer gunstig en dus is er geen reden om deze bonus over te slaan.

Rondspeelvoorwaarden: alleen de bonus moet drie keer rond worden gespeeld. Dit moet gebeuren op odds van 1.70 of hoger. Combinatieweddenschappen moeten allen een individuele odd van 1.50 of hoger hebben.

Wat moet je doen om deze heerlijke bonus te pakken?

1. Laat je Bet777 gebruikersnaam achter op deze pagina (klik)
  2. Druk vervolgens op de grote oranje knop
  3. Stort een bedrag bij bet777 en ontvang binnen drie werkdagen 100% bonus

Veel plezier met spelen!

De bonus is geldig tot en met 30 november. Bij succes proberen we deze te verlengen!

Let op! Vergeet niet je gebruikersnaam van Bet777 toe te voegen op deze pagina, alvorens je stort. Doe je dit niet, dan kom je helaas niet in aanmerking voor de bonus.

--------------------------------------------------------

Heb je nog geen account bij Bet777? Dan kun je ook nog gebruikmaken van de fraaie welkomstbonus: 100% bonus tot €150 + maandelijkse free bets.

Check deze pagina voor de volledige uitleg en voorwaarden!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 31-10-2018 09:38 Bookmakers
in 31-10-2018 09:38 Bookmakers
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuke actie ! Net storting gedaan. Ik ben benieuwd :)

1 Vind ik leuk's
Op wo. 31 okt. 2018, 13:01 schreef vw-support:
Op wo. 31 okt. 2018, 12:55 schreef caantjes:

Waar kan ik zien wat julie voor mij als username hebben bij 777 ?

Hier zie je of je al een gebruikersnaam hebt ingevuld:

https://www.voetbalwedden.net/leden/caantjes/instellingen/mijn-bookmakers

Normaliter is dat dezelfde als waar je mee inlogt bij Bet777. We nemen aan dat je niet een andere hebt ingevuld op Voetbalwedden.net.

Interessant; kan me niet herinneren dit ooit te hebben ingevuld, maar het is een aardig lijstje --

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Kunnen we ook de chat in gaan om de bonus sneller te ontvangen? 3 dagen wachten is wel lang. Verder weer een geweldige actie!

2 Vind ik leuk's

Leuke actie weer VW, bedankt.

Alleen als ik op de actiepagina klik komt ik uit op de homepage van 777.

Klopt dit?

1 Vind ik leuk's

Ik zat net in de chat en ik werd geadviseerd niet te storten tot ik een email ontvang van de marketing afdeling. Ik weet niet wat er mis is maar ik had het vermoeden dat ze er zelf niks van af weten daar bij Bet777. Ze zeiden in de chat dat de actie verlopen zou zijn en ik dus moet wachten tot ik een email ontvang met meer informatie. Ging het maar zo makkelijk net als bij Betfirst waarbij we een bonuscode moesten invoeren en het allemaal snel ging. Nu moeten we geld storten en dan dagen wachten waarbij ze in de chat niet eens van deze actie weten en ik nu moet wachten met storten. Vwsupport waarom kunnen we niet storten met een bonuscode? Dan hoeft niemand te wachten en hebben we meteen onze bonus.

1 Vind ik leuk's
Op do. 1 nov. 2018, 00:22 schreef Amsterdamunited:

Kunnen we ook de chat in gaan om de bonus sneller te ontvangen? 3 dagen wachten is wel lang. Verder weer een geweldige actie!

Nee, dat heeft geen zin. De bonus die we samen met Bet777 hebben georganiseerd gaat niet langs de support van de bookmaker. Dit is een hele andere afdeling en in de meeste gevallen kennen ze de bonus dus verder niet.

Wat betreft je vraag over de bonuscode: we hebben vaker aangegeven dat het niet altijd even gemakkelijk is om een bonus los te peuteren (met geschikte voorwaarden). Wanneer dit wel lukt zijn wij uiteraard net zo blij als jullie. Hoe de bookmaker dit vervolgens wil doorvoeren is aan hen.

In dit geval krijg je de bonus in maximaal drie werkdagen. Dit is wat ons betreft alsnog een prima tijdbestek. Nogmaals, we zijn blij met de bonus die we samen met Bet777 op poten hebben weten te krijgen en in onze optiek vallen drie werkdagen ook wel mee.

4 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op do. 1 nov. 2018, 09:54 schreef blackflags:

Leuke actie weer VW, bedankt.

Alleen als ik op de actiepagina klik komt ik uit op de homepage van 777.

Klopt dit?

Yes, dat klopt.

Je moet zorgen dat je Bet777 gebruikersnaam is doorgevoerd op de bonuspagina van VW (zie link). Vervolgens kun je storten bij Bet777 en dan krijg je binnen drie werkdagen de bonus op je rekening gestort.

1 Vind ik leuk's
Op wo. 31 okt. 2018, 17:35 schreef tino23:

Hoe kom je dan in aanmerking voor doe bonus als neteller/skrill ook niet mag...?

Bijvoorbeeld via Bank Transfer. Is wat betreft handelingen vergelijkbaar met iDEAL.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 31 okt. 2018, 16:45 schreef tino23:

Hoe betaal je via ideal bij 777? zie het nergens staan.

Ik kon wel gewoon met ideal storten net..

0 Vind ik leuk's
Op do. 1 nov. 2018, 12:19 schreef supersander:
Op wo. 31 okt. 2018, 16:45 schreef tino23:

Hoe betaal je via ideal bij 777? zie het nergens staan.

Ik kon wel gewoon met ideal storten net..

Hoe? echt allemaal vage deposit methodes en credit card werkt niet lol

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.