Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EXCLUSIEF: 100% tot €50 voor bestaande klanten bij Bet777!

Bet777 bonus: 100% tot €50 voor bestaande klanten!

Voor Belgische en Nederlandse bestaande klanten van Bet777

Na de lekkere stortingsbonus van Betfirst (nog steeds geldig) hebben we weer een fraaie bonus in petto! Leden van Voetbalwedden.net kunnen bij Bet777 een heerlijke stortingsbonus genieten. Stort €50 en ontvang €100! Ook de rondspeelvoorwaarden zijn weer zeer gunstig en dus is er geen reden om deze bonus over te slaan.

Rondspeelvoorwaarden: alleen de bonus moet drie keer rond worden gespeeld. Dit moet gebeuren op odds van 1.70 of hoger. Combinatieweddenschappen moeten allen een individuele odd van 1.50 of hoger hebben.

Wat moet je doen om deze heerlijke bonus te pakken?

1. Laat je Bet777 gebruikersnaam achter op deze pagina (klik)
  2. Druk vervolgens op de grote oranje knop
  3. Stort een bedrag bij bet777 en ontvang binnen drie werkdagen 100% bonus

Veel plezier met spelen!

De bonus is geldig tot en met 30 november. Bij succes proberen we deze te verlengen!

Let op! Vergeet niet je gebruikersnaam van Bet777 toe te voegen op deze pagina, alvorens je stort. Doe je dit niet, dan kom je helaas niet in aanmerking voor de bonus.

--------------------------------------------------------

Heb je nog geen account bij Bet777? Dan kun je ook nog gebruikmaken van de fraaie welkomstbonus: 100% bonus tot €150 + maandelijkse free bets.

Check deze pagina voor de volledige uitleg en voorwaarden!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 31-10-2018 09:38 Bookmakers
in 31-10-2018 09:38 Bookmakers
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. 22 nov. 2018, 22:09 schreef boostie:

Gestort, maar niks ontvangen dusver.

Zou je ons je gebruikersnaam van Bet777 willen sturen? Dan checken we dit bij de bookmaker.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 23 nov. 2018, 09:25 schreef vw-support:
Op do. 22 nov. 2018, 23:28 schreef ruudlagrand:

Hallo hallo!

Ik heb ruim een week geleden mezelf aangemeld via de actie pagina voor de bonus. Nu was het echter al 4 dagen geleden en krijg ik van bet777 een mail dat ik niet door voetbalwedden ben aangemeld, en dus krijg ik geen bonus??? Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Gr ruud

Heb je stap 2 uitgevoerd?

'Ga naar de Bet777 actiepagina (door op de grote oranje button te drukken)'

Door op deze knop te drukken, meld je je aan voor de bonus. Dit kan alsnog.

Link naar bonuspagina

Bij deze heb ik me nog aangemeld. Kunnen jullie dit verder regelen?

Alvast bedankt

1 Vind ik leuk's

Mag je ondertussen al spelen met het geld dat je opgeladen hebt? Of krijg je de bonus dan niet meer, als je al speelt met het opgeladen geld?

1 Vind ik leuk's
Op vr. 23 nov. 2018, 14:33 schreef daaveee21:

Mag je ondertussen al spelen met het geld dat je opgeladen hebt? Of krijg je de bonus dan niet meer, als je al speelt met het opgeladen geld?

Dat kan zeker, alleen dan speel je de bonus logischerwijs nog niet rond. Dit begint pas wanneer je de bonus hebt ontvangen.

2 Vind ik leuk's

Zojuist € 50,00 gestort en nu afwachten! Bedankt alvast voor de mooie actie. Klopt het dat je verder geen "opt in" hoeft te drukken of iets? Eerst de gebruikersnaam invullen, dan de oranje knop indrukken waarbij er er een unieke url komt waar ?idaffiliation en click_Id instaat en dan storten? Zoja dan heb ik het goed gedaan.

1 Vind ik leuk's
Op za. 24 nov. 2018, 22:30 schreef thunder:

Zojuist € 50,00 gestort en nu afwachten! Bedankt alvast voor de mooie actie. Klopt het dat je verder geen "opt in" hoeft te drukken of iets? Eerst de gebruikersnaam invullen, dan de oranje knop indrukken waarbij er er een unieke url komt waar ?idaffiliation en click_Id instaat en dan storten? Zoja dan heb ik het goed gedaan.

Yes, gebruikersnaam invullen, drukken op de oranje knop en storten. Wanneer je deze stappen uitvoert, moet het goed gaan. Mocht je na drie werkdagen geen bonus hebben, moet je even aan de bel trekken.

0 Vind ik leuk's

Heb dinsdag een storting gedaan via bankoverschrijving, niet alleen staat de bonus er nog niet op, zelfs de originele storting staat er niet op, echt heel slecht dat na 5 dagen het saldo nog niet is aangevuld..

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Op zo. 25 nov. 2018, 11:30 schreef masterk:

Heb dinsdag een storting gedaan via bankoverschrijving, niet alleen staat de bonus er nog niet op, zelfs de originele storting staat er niet op, echt heel slecht dat na 5 dagen het saldo nog niet is aangevuld..

Dit klinkt als een probleem bij de bookmaker. Heb je al contact met hem gezocht?

1 Vind ik leuk's

Ja heb contact gezocht, moet na dinsdag nog maar eens contact zoeken, neem aan dat ik de bonus wel krijg aangezien ik het ruim voor de tijd gestort heb?

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Op zo. 25 nov. 2018, 15:20 schreef masterk:

Ja heb contact gezocht, moet na dinsdag nog maar eens contact zoeken, neem aan dat ik de bonus wel krijg aangezien ik het ruim voor de tijd gestort heb?

Als je de stappen hebt uitgevoerd moet dat goedkomen inderdaad. Maar doordat je reguliere storting ook nog niet is volbracht, lijkt het probleem elders te zitten.

Wil je je Bet777 gebruikersnaam naar ons sturen via pm? Dan kunnen we het navragen.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.