Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EXCLUSIEF: 100% tot €50 voor bestaande klanten bij Bet777!

Bet777 bonus: 100% tot €50 voor bestaande klanten!

Voor Belgische en Nederlandse bestaande klanten van Bet777

Na de lekkere stortingsbonus van Betfirst (nog steeds geldig) hebben we weer een fraaie bonus in petto! Leden van Voetbalwedden.net kunnen bij Bet777 een heerlijke stortingsbonus genieten. Stort €50 en ontvang €100! Ook de rondspeelvoorwaarden zijn weer zeer gunstig en dus is er geen reden om deze bonus over te slaan.

Rondspeelvoorwaarden: alleen de bonus moet drie keer rond worden gespeeld. Dit moet gebeuren op odds van 1.70 of hoger. Combinatieweddenschappen moeten allen een individuele odd van 1.50 of hoger hebben.

Wat moet je doen om deze heerlijke bonus te pakken?

1. Laat je Bet777 gebruikersnaam achter op deze pagina (klik)
  2. Druk vervolgens op de grote oranje knop
  3. Stort een bedrag bij bet777 en ontvang binnen drie werkdagen 100% bonus

Veel plezier met spelen!

De bonus is geldig tot en met 30 november. Bij succes proberen we deze te verlengen!

Let op! Vergeet niet je gebruikersnaam van Bet777 toe te voegen op deze pagina, alvorens je stort. Doe je dit niet, dan kom je helaas niet in aanmerking voor de bonus.

--------------------------------------------------------

Heb je nog geen account bij Bet777? Dan kun je ook nog gebruikmaken van de fraaie welkomstbonus: 100% bonus tot €150 + maandelijkse free bets.

Check deze pagina voor de volledige uitleg en voorwaarden!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 31-10-2018 09:38 Bookmakers
in 31-10-2018 09:38 Bookmakers
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb gisteren 50 euro gestort en met de 50 euro heb ik ook aardig wat mee gespeeld gisteren (zonder bonus). Mag ik dan wel vast alles uitbetalen? Het is niet dat ik 50 euro heb gestort en meteen zonder in te zetten uitbetaal, ik denk dat ik wel voor meer dan 100 euro heb ingezet van die 50 euro. Of raden jullie aan om nog niks uit te betalen tot de bonus erop staat. Of juist 50 erop laten staan en de rest uit te betalen.

Bericht gewijzigd door thunder op ma 26 nov. 2018, 10:10
0 Vind ik leuk's
Op ma. 26 nov. 2018, 11:09 schreef thunder:

Ik heb gisteren 50 euro gestort en met de 50 euro heb ik ook aardig wat mee gespeeld gisteren (zonder bonus). Mag ik dan wel vast alles uitbetalen? Het is niet dat ik 50 euro heb gestort en meteen zonder in te zetten uitbetaal, ik denk dat ik wel voor meer dan 100 euro heb ingezet van die 50 euro. Of raden jullie aan om nog niks uit te betalen tot de bonus erop staat. Of juist 50 erop laten staan en de rest uit te betalen.

Wanneer je de bonus nog niet op je account hebt, speel je ook nog niks rond. Het rondspelen begint pas wanneer je de bonus op je account hebt staan. Je zou dus eventueel wat uit kunnen betalen en dan straks het bonusbedrag rondspelen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Nee klopt, maar het ging meer om het eigen geld. Het bonusbedrag speel ik rond als het bonusbedrag erop staat.

Dus uitbetalen zou verder geen probleem mogen zijn van het eigen geld? het heeft verder geen effect dat ik dan geen bonus meer krijg.

0 Vind ik leuk's

Vanwege de enthousiasme en de grote afname hebben we in overleg met Bet777 de bonus kunnen verlengen. Normaliter liep de bonus vandaag af, maar we zijn verheugd te kunnen zeggen dat de bonus de gehele maand december nog beschikbaar is!

1 Vind ik leuk's

Kom ik nog in aanmerking voor de bonus als ik va vandaag €50 stort?

0 Vind ik leuk's

Volgens bet777 is de bonus niet meer beschikbaar..

0 Vind ik leuk's

Als je je uiterlijk de 31e (morgen dus) aanmeldt op onze actiepagina en stort bij Bet777, zul je gewoon je bonus krijgen. Miscommunicatie tussen wat afdelingen bij Bet777. ;)

1 Vind ik leuk's

Is het mogelijk om alsnog deel te nemen aan deze actie?

Ik ben jammer genoeg een beetje te laat gekomen zie ik net.

1 Vind ik leuk's

Alweer een tijd geleden dat de admins een mooie stortingsbonus regelden, zit er nog iets moois in het verschiet mannen :)

PS: natuuurlijk dank voor alles tot nu toe!

0 Vind ik leuk's
Op ma. 4 mrt. 2019, 22:08 schreef Driesaldo7:

Is het mogelijk om alsnog deel te nemen aan deze actie?

Ik ben jammer genoeg een beetje te laat gekomen zie ik net.

Yes, hij is nog beschikbaar!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.