EXCLUSIEF: 100% tot €50 voor bestaande klanten bij Bet777!
Bet777 bonus: 100% tot €50 voor bestaande klanten!
Voor Belgische en Nederlandse bestaande klanten van Bet777
Na de lekkere stortingsbonus van Betfirst (nog steeds geldig) hebben we weer een fraaie bonus in petto! Leden van Voetbalwedden.net kunnen bij Bet777 een heerlijke stortingsbonus genieten. Stort €50 en ontvang €100! Ook de rondspeelvoorwaarden zijn weer zeer gunstig en dus is er geen reden om deze bonus over te slaan.
Rondspeelvoorwaarden: alleen de bonus moet drie keer rond worden gespeeld. Dit moet gebeuren op odds van 1.70 of hoger. Combinatieweddenschappen moeten allen een individuele odd van 1.50 of hoger hebben.
Wat moet je doen om deze heerlijke bonus te pakken?
- Laat je Bet777 gebruikersnaam achter op deze pagina (klik)
- Druk vervolgens op de grote oranje knop
- Stort een bedrag bij bet777 en ontvang binnen drie werkdagen 100% bonus
Veel plezier met spelen!
De bonus is geldig tot en met 30 november. Bij succes proberen we deze te verlengen!
Let op! Vergeet niet je gebruikersnaam van Bet777 toe te voegen op deze pagina, alvorens je stort. Doe je dit niet, dan kom je helaas niet in aanmerking voor de bonus.
--------------------------------------------------------
Heb je nog geen account bij Bet777? Dan kun je ook nog gebruikmaken van de fraaie welkomstbonus: 100% bonus tot €150 + maandelijkse free bets.
Check deze pagina voor de volledige uitleg en voorwaarden!
^ Voor de goede orde:
Voor de stortingsbonus voor bestaande klanten: alle bonus methoden zijn prima.
Voor de welkomstbonus voor nieuwe klanten: Skrill en Neteller zijn niet toegestaan.
Hoi ik heb aan deze actie deelgenomen. Ik heb de bonus niet ontvangen. Bet 777 zegt het volgende : dank voor je e-mail aan Bet777.Je hebt vandaag eerder op de chat aangegeven dat je deelgenomen hebt aan de promotie bij voetbalwedden en de bonus helaas niet ontvagnen hebt.Onze marketing afdeling heeft het voor je nagekeken en Voetbalwedden heeft je gebruikersnaam helaas niet doorgegeven. Indien je wel hebt registreed voor de promotie kan ik je adviseren om voetbalwedden te contacteren en/of ons een bewijs van deelname te e-mailen als bijlage(n).https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/bet777/bonus/50-tot-50-voor-bestaande-klanten?show=bestaande-klantIk hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.Met vriendelijke groeten,KimKlantenserviceBet777.be
OP 31 OKTOBER heb ik mijn naam doorgegeven : Vul hier jouw gebruikersnaam in.Bet777 gebruikersnaam opgeslagen (31 oktober 2018 14:18).Naar de Bet777 actiepaginaWie kunnen er gebruikm MIjn gebruikersnaam bij bet777 is malinovsky
Alvast bedankt om dit eens na te kijken.
^
Ook voor jou geldt:
Als je even naar onze actiepagina gaat, en dan op die grote oranje knop drukt (Naar de Bet777actiepagina) dan wordt je toegevoegd aan de lijst.
Bij de volgende check neemt bet777 je dan mee - en ontvang je alsnog je bonus.
Heb nog niets gekregen momenteel. Vorige week dinsdag gestort bij bet777
Heb nog niets gekregen momenteel. Vorige week dinsdag gestort bij bet777
Vragen we voor je na!
Hallo hallo!
Ik heb ruim een week geleden mezelf aangemeld via de actie pagina voor de bonus. Nu was het echter al 4 dagen geleden en krijg ik van bet777 een mail dat ik niet door voetbalwedden ben aangemeld, en dus krijg ik geen bonus??? Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Gr ruud
Hallo hallo!
Ik heb ruim een week geleden mezelf aangemeld via de actie pagina voor de bonus. Nu was het echter al 4 dagen geleden en krijg ik van bet777 een mail dat ik niet door voetbalwedden ben aangemeld, en dus krijg ik geen bonus??? Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Gr ruud
Heb je stap 2 uitgevoerd?
'Ga naar de Bet777 actiepagina (door op de grote oranje button te drukken)'
Door op deze knop te drukken, meld je je aan voor de bonus. Dit kan alsnog.