EXCLUSIEF: 100% tot €50 voor bestaande klanten bij Bet777!
Bet777 bonus: 100% tot €50 voor bestaande klanten!
Voor Belgische en Nederlandse bestaande klanten van Bet777
Na de lekkere stortingsbonus van Betfirst (nog steeds geldig) hebben we weer een fraaie bonus in petto! Leden van Voetbalwedden.net kunnen bij Bet777 een heerlijke stortingsbonus genieten. Stort €50 en ontvang €100! Ook de rondspeelvoorwaarden zijn weer zeer gunstig en dus is er geen reden om deze bonus over te slaan.
Rondspeelvoorwaarden: alleen de bonus moet drie keer rond worden gespeeld. Dit moet gebeuren op odds van 1.70 of hoger. Combinatieweddenschappen moeten allen een individuele odd van 1.50 of hoger hebben.
Wat moet je doen om deze heerlijke bonus te pakken?
- Laat je Bet777 gebruikersnaam achter op deze pagina (klik)
- Druk vervolgens op de grote oranje knop
- Stort een bedrag bij bet777 en ontvang binnen drie werkdagen 100% bonus
Veel plezier met spelen!
De bonus is geldig tot en met 30 november. Bij succes proberen we deze te verlengen!
Let op! Vergeet niet je gebruikersnaam van Bet777 toe te voegen op deze pagina, alvorens je stort. Doe je dit niet, dan kom je helaas niet in aanmerking voor de bonus.
--------------------------------------------------------
Heb je nog geen account bij Bet777? Dan kun je ook nog gebruikmaken van de fraaie welkomstbonus: 100% bonus tot €150 + maandelijkse free bets.
Check deze pagina voor de volledige uitleg en voorwaarden!
Ik heb zelf ondervonden dat de opt in knop onzichtbaar wordt in firefox in combinatie met bepaalde plugins (ublock origin, etc)
Dit gebeurde niet in chrome met dezelfde plugins, dus ik ben daar op overgeschakeld.
Dit geldt trouwens voor zowel 777 en betfirst.
Bij mij zijn de 72 uur nu om en heb nog niks ontvangen. Ik heb wel gewoon met de storting gespeeld dit weekend, weet niet of dit uitmaakt.
Iemand de bonus al ontvangen? Ik heb woensdag gestort, maar nog niks ontvangen. De bonus laat wel lang op zich wachten bij bet777 :(
We hebben contact gehad met Bet777 en de bonussen die voor vrijdag zijn aangevraagd, worden vandaag toegevoegd.
En de show goes on nog eens drie dagen met geluk anders hun HOTLINE contacteren.
Ja, het zal zo spoedig mogelijkl worden gecrediteerd. Er kan tot onze spijt enkel vertraging in zitten. Indien je het morgen nog niet ontvangen hebt kan ik je adviseren om en e-mail te sturen naar support@bet777.be De marketing afdeling kijkt het graag voor je na.
Wat een drama dat bet777. Mij zien ze niet meer terug. Ik hoop dat de volgende actie weer via Betsson of Betfirst gaat
^ We zullen morgenvroeg direct nogmaals vragen om er wat vaart achter te zetten. Excuus voor de vertraging - voor de leden die nog wachten.
^ We zullen morgenvroeg direct nogmaals vragen om er wat vaart achter te zetten. Excuus voor de vertraging - voor de leden die nog wachten.
Is natuurlijk niet de fout van VW :p en een beetje geduld siert een mens :D
^ Bet777 heeft zojuist weer bonussen toegekend.