NEO.bet: informatie & ervaringen
Ik zag dat Voetbalwedden deze bookmaker promoot en de bonus is zeer interessant alleen vind ik persoonlijk dat ze weinig kwa weddenschappen aanbieden. Iemand al geregistreerd? Deel jullie ervaringen!
^ Goed om te horen :-)
Uiteraard wordt het óók erg gewaardeerd als jullie via deze pagina je ervaring delen, zodat de review voor een ieder zo volledig mogelijk wordt (maakt de keuze om al dan niet bij NEO.bet te spelen, hopelijk een stuk makkelijk).
In tegenstelling tot de vele berichten die ik hierboven lees merk ik toch behoorlijk wat problemen met deze bookmaker, ik probeer namelijk al geruime tijd mezelf te verivieren maar alles word geweigerd. Ik stuur Fotos van mn ID voor en achterkant en er word gezegd dat dat geupdate moet worden, ik stuur fotos van mn Bank statement en ze zeggen dat ik een Fysiek Bewijs moet hebben. Net nu ik wil uitbetalen kan het opeens allemaal niet.. Zelfs mn loonstrook werd niet geaccepteerd terwijl daar letterlijk alle gegevens opstaan die ze nodig hebben.. Ik hoop dat ik eruitkom met Neobet
Hoi Allen,
Ik speel zelf nu al een maandje op neo en ben super tevreden, ten 1e is die bonus erg aantrekkelijk ten 2de is de functie met de muntjes waardoor je bonussen kan vrij spelen erg handig, en wat ook ehht mega goed is,, dat is de support. Stel een vraag en ze helpen je direct. Enige minpuntje is dat ze weinig qua weddenschappen hebben, voorbeeldje, ze hebben geen wielrennen.
Succes
Ik ga net de chat in omdat een bepaalde bet in werkelijkheid allang is afgerond, maar hij bij neo.bet nog niet settled is. Ze verklaren vervolgens m'n bet als gewonnen maar deactiveren tevens ineens m'n account, omdat ze ''a bit unusual activity'' hebben waargenomen en ze komen er maandag op terug.
Wat is dit voor iets vreemds? Staat ook meer dan 1700 euro op, vreemde gang van zaken.
Bovenstaande is als volgt afgelopen.
Ik moest bankafschriften en loonstroken van de afgelopen drie maanden inleveren en m’n banksaldo moest zichtbaar zijn.
Ze hebben de documenten gecheckt en m’n account is weer vrijgegeven. Ze hebben alleen wel onmogelijke limits opgelegd van een paar euro, dus tot zover deze bookie helaas.