Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

NEO.bet: informatie & ervaringen

Ik zag dat Voetbalwedden deze bookmaker promoot en de bonus is zeer interessant alleen vind ik persoonlijk dat ze weinig kwa weddenschappen aanbieden. Iemand al geregistreerd? Deel jullie ervaringen!

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 3-10-2018 17:21 Bookmakers
in 3-10-2018 17:21 Bookmakers
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik zat net in de chat. Het word geregeld en aan het einde van de dag zouden we moeten kunnen uitbetalen. Dus dat is toch eindelijk wat goed nieuws.Nu hopen dat ze het waarmaken.

1 Vind ik leuk's

Heyyy Toto master, ik zit zo je reacties te lezen en wilde m'n complimenten geven voor je inhoudelijk sterke reacties. Gelukkig niks aangemaakt bij deze drukke dierentuin hahah. Succes ermee jongens!

0 Vind ik leuk's

Werkt credit card wel gewoon?

0 Vind ik leuk's

^ IBAN issue is opgelost. Verwachting: over circa 90 minuten werkt alles weer naar behoren.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 8 okt. 2018, 13:20 schreef calucci:

Werkt credit card wel gewoon?

Yes, de problemen waren louter met IBAN.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 8 okt. 2018, 13:41 schreef Brad:
Op ma. 8 okt. 2018, 13:20 schreef altaidpech:

Heyyy Toto master, ik zit zo je reacties te lezen en wilde m'n complimenten geven voor je inhoudelijk sterke reacties. Gelukkig niks aangemaakt bij deze drukke dierentuin hahah. Succes ermee jongens!

Graag gedaan ;). Doe ik graag voor mensen als jij :).

Oeps! Per ongeluk ingelogd met je andere account? ;)

5 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Er kan uitbetaald worden. Ik heb net uitbetaald dus het is eindelijk gelukt :))))

3 Vind ik leuk's

Mooi! De bonus is wel mooi, dus ik doe alsnog een poging.

1 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.

^ Fijn dat het is opgelost.

Off-topic: leden die het nodig vonden om dubbele accounts aan te maken om hun betoog kracht bij te zetten, worden logischerwijs van de website verwijderd.

2 Vind ik leuk's

Top bookie, odds niet altijd het beste maar prima bonus. Was daarnaast binnen 1uur volledig geverified en de uitbetaling was ook binnen enkele uren op mn credit card!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.