NEO.bet: informatie & ervaringen
Ik zag dat Voetbalwedden deze bookmaker promoot en de bonus is zeer interessant alleen vind ik persoonlijk dat ze weinig kwa weddenschappen aanbieden. Iemand al geregistreerd? Deel jullie ervaringen!
Ik zat net in de chat. Het word geregeld en aan het einde van de dag zouden we moeten kunnen uitbetalen. Dus dat is toch eindelijk wat goed nieuws.Nu hopen dat ze het waarmaken.
Heyyy Toto master, ik zit zo je reacties te lezen en wilde m'n complimenten geven voor je inhoudelijk sterke reacties. Gelukkig niks aangemaakt bij deze drukke dierentuin hahah. Succes ermee jongens!
^ IBAN issue is opgelost. Verwachting: over circa 90 minuten werkt alles weer naar behoren.
Werkt credit card wel gewoon?
Yes, de problemen waren louter met IBAN.
Heyyy Toto master, ik zit zo je reacties te lezen en wilde m'n complimenten geven voor je inhoudelijk sterke reacties. Gelukkig niks aangemaakt bij deze drukke dierentuin hahah. Succes ermee jongens!
Graag gedaan ;). Doe ik graag voor mensen als jij :).
Oeps! Per ongeluk ingelogd met je andere account? ;)
Er kan uitbetaald worden. Ik heb net uitbetaald dus het is eindelijk gelukt :))))
Mooi! De bonus is wel mooi, dus ik doe alsnog een poging.
^ Fijn dat het is opgelost.
Off-topic: leden die het nodig vonden om dubbele accounts aan te maken om hun betoog kracht bij te zetten, worden logischerwijs van de website verwijderd.
Top bookie, odds niet altijd het beste maar prima bonus. Was daarnaast binnen 1uur volledig geverified en de uitbetaling was ook binnen enkele uren op mn credit card!