NEO.bet: informatie & ervaringen
Ik zag dat Voetbalwedden deze bookmaker promoot en de bonus is zeer interessant alleen vind ik persoonlijk dat ze weinig kwa weddenschappen aanbieden. Iemand al geregistreerd? Deel jullie ervaringen!
Als ik dit had geweten had ik er nooit en te nimmer geld gestort.
Hoe kan je nou mensen accepteren als een withdrawal functie het niet doet.
In ieder geval heel erg bedankt voor het updaten.
Helemaal mee eens. Hoe kan je ons laten registreren maar vooraf biet laten weten dat we nog niet kunnen uitbetalen? Hoe amateuristisch kan je zijn? Ze doen het expres zodat we de winsten gaan verliezen. Ze gaan hier langer als een week over doen let op mijn woorden. Lekker uitstellen zodat we onze winsten alsnog gaan verliezen. Als ik dit vooraf had geweten had ik mij nooit geregistreerd.
Vwsupport ik heb respect voor jullie en jullie doen altijd veel voor de leden maar dit is ook jullie fout. Jullie hebben ons niet geinformeerd hierover en nu gaan wij weken moeten wachten. Ik snap dat julie er misschien weinig aan kunnen doen maar jullie maken reclame voor deze bookmaker en nu gaan velen klagen hierover. Ik zou die bookmaker van de site halen als ik jullie was of in ieder geval informatie aanpassen en laten weten dat uitbetalen voor nu niet kan zodat er niet meer leden hier last van zullen hebben.
Ik heb al wat weddenschappen geplaatst van het geld dat ik wilde withdrawen dus wat je zegt klopt wel Brad.
En dat een uitbetaal functie zo lang moet duren, alsof we in een derde wereld regio wonen.
1 belletje en het is zo geregeld in Europa wie nemen ze in de maling.
Nogmaals: één uitbetalingsmethode werkt (momenteel) niet. Alleen is dat nou juist de methode die het gros van de Nederlandse spelers gebruikt.
Er wordt met man en macht aan gewerkt door zowel de bookmaker als de partij die daadwerkelijk de betalingen regelt. Verwachting: later vandaag is het opgelost.
NETeller, Skrill, etc. werkt overigens gewoon, alleen daar heeft waarschijnlijk niemand mee gestort, want geen bonus.
Nogmaals: één uitbetalingsmethode werkt (momenteel) niet. Alleen is dat nou juist de methode die het gros van de Nederlandse spelers gebruikt.
Er wordt met man en macht aan gewerkt door zowel de bookmaker als de partij die daadwerkelijk de betalingen regelt. Verwachting: later vandaag is het opgelost.
NETeller, Skrill, etc. werkt overigens gewoon, alleen daar heeft waarschijnlijk niemand mee gestort, want geen bonus.
Dan zouden we toch als uitzondering terug moeten mogen storten naar neteller? Zij hebben problemen met het uitbetalen naar Nederlandse banken dan moeten zij ons toch tegemoet komen en eventueel voor nu als uitzondering ons het geld naar neteller terug laten storten en klaar is kees? Zoals hierboven is vermeld ze doen dit om onze winsten te doen laten verliezen want je gaat toch willen spelen met het geld. Ik ben bang dat dit nog dagen zo niet weken gaat duren en dat gaat tenkoste van ons die er geld op hebben. Zwaar misleid door deze bookmaker!
Ze doen het expres zodat we de winsten gaan verliezen. Ze gaan hier langer als een week over doen let op mijn woorden. Lekker uitstellen zodat we onze winsten alsnog gaan verliezen.
Een storing/fout als deze kost de bookmaker louter geld. Met andere woorden van opzet kan nooit sprake zijn..
Ik heb net proberen te withdrawen, ik dacht het is al 12.00 hebben ze de hele ochtend gehad om de bank te bellen, maar helaas 'IBAN is not valid' melding weer.
Misschien bellen ze vanmiddag even als ze het belangrijk vinden.
Dan zouden we toch als uitzondering terug moeten mogen storten naar neteller? Zij hebben problemen met het uitbetalen naar Nederlandse banken dan moeten zij ons toch tegemoet komen en eventueel voor nu als uitzondering ons het geld naar neteller terug laten storten en klaar is kees?
Nogmaals: bookmakers moeten voldoen aan strikte eisen mbt uitbetalingen. Het is dus helaas niet een kwestie van 'even' wisselen van uitbetalingsmethode en klaar is kees..
Ze doen het expres zodat we de winsten gaan verliezen. Ze gaan hier langer als een week over doen let op mijn woorden. Lekker uitstellen zodat we onze winsten alsnog gaan verliezen.
Een storing/fout als deze kost de bookmaker louter geld. Met andere woorden van opzet kan nooit sprake zijn..
Hoezo kost het ze geld dan? Vooraf staat er niks op de site over dat we op de hoogte moeten zijn dat we niet kunnen uitbetalen. Dus iedereen registreert en stort gewoon. Misschien mochten we juist daarom niet met skrill of neteller storten omdat we dan wel terug kunnen uitbetalen maar zij juist wilden dat we met ideal of paysafekaart storten zodat we toch niet kunnen uitbetalen hoe weet je dat dat wel of niet zo is? Het is gewoon verdacht en dat is gewoon duidelijk. Dat we niet kunnen uitbetalen is niet omdat er een storting is het i omdat ze er geen moeite voor hebben gedaan om ons te kunnen laten uitbetalen want dit gaat al dagen zo en het is pas open voor de nederlanders dus het is niet zo dat we vorige week wel konden uitbetalen en nu ineens door een storing niet. Het is al met al gewoon verdacht en ikweet dat jullie hun willen beschermen maar als meerdere leden dit zo ervaren dan zal het wel zo zijn!
Hoezo kost het ze geld dan? Vooraf staat er niks op de site over dat we op de hoogte moeten zijn dat we niet kunnen uitbetalen. Dus iedereen registreert en stort gewoon. Misschien mochten we juist daarom niet met skrill of neteller storten omdat we dan wel terug kunnen uitbetalen maar zij juist wilden dat we met ideal of paysafekaart storten zodat we toch niet kunnen uitbetalen hoe weet je dat dat wel of niet zo is? Het is gewoon verdacht en dat is gewoon duidelijk. Dat we niet kunnen uitbetalen is niet omdat er een storting is het i omdat ze er geen moeite voor hebben gedaan om ons te kunnen laten uitbetalen want dit gaat al dagen zo en het is pas open voor de nederlanders dus het is niet zo dat we vorige week wel konden uitbetalen en nu ineens door een storing niet. Het is al met al gewoon verdacht en ikweet dat jullie hun willen beschermen maar als meerdere leden dit zo ervaren dan zal het wel zo zijn!
Er stond/staat niks op de website omdat ze simpelweg niet wisten dat het niet - voor Nederlanders - zou werken. En ja, dat is slordig. En ja, dat is slecht. Maar nee, het lijkt me heel stug dat dit een 'bewussie' is. Simpelweg omdat dit niet bepaald meewerkt aan het vergroten van de klandizie. En daarmee kost het de bookmaker geld.
Anyhow: er wordt aan gewerkt. Nog even geduld.
Strenge eisen voor uitbetaling, ik vind dat de eisen strenger moeten zijn voor bookmakers want wij zijn KLANT. Ik vind het niet kunnen uitbetalen nog erger dan eventjes naar neteller of skrill uit te laten betalen als uitzondering. Klanten moeten juist meer beschermd worden.
( Update 13.00, ze hebben nog steeds de bank niet eventjes gebeld, uitbetaling nog steeds niet mogelijk.)